2020-11-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Tror hans prio ett borde vara att benåda sig och sina anhöriga från eventuella brott så han är safe från åtal när han lämnar presidentskapet.

Det råder delade meningar om ett sånt tilltag verkligen håller. Han har ju inte något straff ännu som han kan benåda sig för.

Citat:
Annars är risken att deep state åtalar honom och fängslar honom och torterar honom tills han blir sinnessjuk och tror han är en kvinna som de gjorde med Bradley Manning. För att avskräcka andra potentiella dissidenter framöver.

Om man nu oroar sig för sånt så är det nog inte något hinder för att han utsätts för det ändå. Det är nämligen mig veterligen inte tillåtet med tortyr som förhörsmetod i USA och är deep state villig att bortse från ett sånt förbud så kan de nog vara villiga att bortse från eventuell nåd eller för den delen avsaknad av brottsbeskrivning.

Vidare för att bli sinnessjuk så krävs ju att man är frisk i sinnet till att börja med, det verkar inte Donald va

Citat:
Enda nackdelen är att benådar han sig själv så kan han tydligen inte ställa upp som kandidat 2024, men han är ju ändå rätt gammal nu, och blev så illa behandlad under detta presidentskap, så det hade nog ändå inte varit aktuellt.

Varför skulle han inte kunna ställa upp som kandidat 2024 då?
Citera
2020-11-05, 13:46
Medlem
Avslöja och backa valfusket, så att det blir 4 more years. Måste ju vara prio 1. Sen gripa valfuskarna och resten av the Deep State.
Citera
2020-11-05, 13:49
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Förhoppningsvis går det fortare. Oavsett vad man tycker om Trump och Biden så alla som tycker Trump gnäller om valfusk borde titta sig i spegeln. Vill man leva i ett land där man struntar i valfusk?

Jag hoppas Trump och teamet kör detta hela vägen in i kaklet, för Bidens och Deep State försöker stjäla valet. Det är ett faktum och det borde alla som inte är helt pantad begripa. Att Biden dessutom är korrupt en landsförrädare gör ju det hela så mycket värre. Hur kunde miljontals och åter miljontals amerikaner rösta på Biden?
Förhoppningsvis ja, men jag blir inte förvånad om det tar veckor innan vi får det faktiska valresultatet.

De som röstade på Biden var säkerligen unga väljare och dvs kvinnor.
Citera
2020-11-05, 13:49
Medlem
scraftys avatar
När han inser att han måste ha faktiska bevis för valfusk kommer han förmodligen att fly landet. Till Ryssland, Israel eller Saudiarabien förmodligen.
Citera
2020-11-05, 13:53
Medlem
Biden kommer aldrig att bli president.
Även om Trump förlorar så finns det för mycket i bagaget för creepy joe som gör att kamala harris måste ta över medan han får skaka galler resten av livet
Citera
2020-11-05, 14:03
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
När han inser att han måste ha faktiska bevis för valfusk kommer han förmodligen att fly landet. Till Ryssland, Israel eller Saudiarabien förmodligen.

Dream on. I motsats till vänsteretablissemangets ryssanklagelser och annat trams så finns det handfasta bevis för demokraternas omfattande valfusk. Den djupa staten har kuppat valet och tänker ersätta konstitutionen med kommunism. Det kommer att generera ett sjuhelvetes missnöje som Trump bör kanalisera till en folklig revolt om så krävs.
Senast redigerad av Iradeorum 2020-11-05 kl. 14:05.
Citera
2020-11-05, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Sätta på Melania en sista gång i ovala rummet, sen skilja sig från denna vidriga kvinna. Lämna ut henne till ICE, skickar dom hem henne till Slovenien.

Dra hem så mycket soldater han bara kan. Så Biden måste skicka tillbaka dom. Fortsätta twitra. Sen starta en högervriden TV kanal. Provocera vänstern. Spela golf. Skjuta prick på bilder förställande marxister.

Benåda Assange också som redan påpekats.

Håller med allt! Utom Melania. Hon är väll ganska uppriktig och seriös?
Citera
2020-11-05, 14:08
Avslutad
Finns det något vi kan göra i tråden för att ta kontakt med Trump's team?

Någon som har twitter som kan skriva till @realDonaldTrump på Twitter eller Erik Trump eller Donald Trump Jr, att Trump bör 1. Dram hem alla soldater. 2. Benåda Assange innan Trump slutar?
Citera
2020-11-05, 14:17
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Håller med allt! Utom Melania. Hon är väll ganska uppriktig och seriös?
Ja det är hon, och hon har varit en god valarbetare. Förstår inte vad man har emot denna kvinna.

Vad borde Trump göra innan han lämnar över? Det finns många bra förslag i tråden.

1 släppa Julian Assange
2 berätta hur det ligger till med utomjordingarna
3 berätta allt han vet om valfusket
4 dra tillbaka all militär
5 vara medveten om att han är den bäste presidenten i USA haft sedan JFK och George Washington
6 fortsätta vara i opposition
7 fortsätta avslöja korruptionen
8 lämna en "present" under skrivbordet i ovala rummet
Citera
2020-11-05, 14:21
Avslutad
Jag tycker att Trump ska införa martial law om det är det sista alternativet för att skipa rättvisa. Alla med ögonen öppna kan se båda valfusket och att Biden inte på något sätt är lämplig att leda ett land, han som knappt vet att han lever.

Jag tror på Trump benhårt. Med folkets stöd och tro så kommer Trump att ro det här i land på något sätt.

Ingen gillar Biden. Biden får bara röster för att de ogillar Trump, ingenting annat.
Senast redigerad av RobRoys 2020-11-05 kl. 14:26.
Citera
2020-11-05, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja det är hon, och hon har varit en god valarbetare. Förstår inte vad man har emot denna kvinna.

Vad borde Trump göra innan han lämnar över? Det finns många bra förslag i tråden.

1 släppa Julian Assange
2 berätta hur det ligger till med utomjordingarna
3 berätta allt han vet om valfusket
4 dra tillbaka all militär
5 vara medveten om att han är den bäste presidenten i USA haft sedan JFK och George Washington
6 fortsätta vara i opposition
7 fortsätta avslöja korruptionen
8 lämna en "present" under skrivbordet i ovala rummet

1:an och 4:an tycker jag han bör fokusera under sina sista tre månader.
Jag skrev ett meddelande till Trump med min äkta identitet, adress och telefon där jag önskade Trump lycka till och skrev att han har gjort det bra och mina två sista önskningar är att ha bör ge Julian Assange en frigivning och dra tillbaka all militär från Mellanöstern. Detta kommer stärka folks positiva syn på Trump.

Om flera önskar samma sak om punkt 1 och 4 med seriösa identiteter, adress och telefon så kanske Trump's stab kommer se ett intresse att städa upp efter vad Obama har orsakat med.

Gör det du också och var seriös!
https://www.whitehouse.gov/contact/
Citera
2020-11-05, 14:22
Medlem
Snapcounts avatar
Sätta en "hit" på Soros. Behöver inte vara en offentlig avrättning, utan drunkna i badkaret gör tricket också..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in