2020-11-05, 10:59
Medlem
Horrorgrams avatar
Varför tar produktionen in tråk josefine Qvist? Hon har aldrig gjort något väsen av sig bara sitter där med sin breda röv och tror hon är snyggast av alla. Nej ut med henne för fan.

Agnes är nog den största fjortisen jag sett i alla fall. Pinsamt.

Trist att Adde inte är samma galna person längre vad gör hans ens där?
Citera
2020-11-05, 12:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Varför tar produktionen in tråk josefine Qvist? Hon har aldrig gjort något väsen av sig bara sitter där med sin breda röv och tror hon är snyggast av alla. Nej ut med henne för fan.
Helt obegripligt varför hon är med igen. I senaste Eotb i Brasilien satt hon i soffan varje kväll när det var fest. Så fruktansvärt tråkig människa.
Citera
2020-11-05, 13:27
Avslutad
Nice att se dom som vikingar! Gillar att dom är i Sverige! Tycker synd om Adam , ingen vill ju bli ovän med Elin, hon är väl någon stor stjärna för influenser
Citera
2020-11-05, 16:24
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulafisken92
Läste att en tidigare deltagare är dömd för att ha strypt sin tjej och ytterligare en tidigare deltagare för misshandel, våld mkt tjänsteman o dödshot mot polis. Någon som vet vilka de är? Båda är män och offren för misshandel deras dåvarande flickvänner

Strypt sin tjej? Den var sjuk, fyfan! Ingen aning vem heller.
Johannes, dömd för 3 fall av misshandel. (Leonidas hamna i nåt bråk i tonåren, även en dom där, så 4 totalt.)
Våld mot tjänsteman, samt dödshot - Robin Johansson 100%, satt även inne 3 månader i Norge.
Senast redigerad av Suecokid 2020-11-05 kl. 16:27.
Citera
2020-11-05, 16:30
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Johannes? Han blev väl till och med dömd till fängelse om jag inte missminner mig?

La en bild för ett tag sen på insta, om att det snart är dags för semester, men en extra lång.
Hoppas han har en trevlig vistelse
Citera
2020-11-05, 18:50
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Agnes är nog den största fjortisen jag sett i alla fall. Pinsamt.

Trist att Adde inte är samma galna person längre vad gör hans ens där?

Frånsett något enstaka "mannen" så är årets Adde lika spirituell som GW Persson. Dessutom verkar han ha bytt gymmet mot OLW-chips.

"Queen-Jäzz" eller vad hon titulerar sig som är nästan lika torr, inte alls samma uppkäftiga dam som tidigare.
Citera
2020-11-05, 18:56
Medlem
Har alltid tyckt att Adde är rätt rolig men i år vettefan vad som har hänt. 50 kilo fetare och helt anonym. Känns totalt malplacerad. Borde skickas hem så att han kan ta hand om sitt liv.
Citera
2020-11-05, 18:58
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Fruktansvärd tråkig säsong. Som att titta på en hop kärringar och gubbar bara softa och låtsasbråka.

Har den där exonthephspoiler tjejen sagt om det kommer vara en bra eller en dålig säsong?

Vettefan om det är värt att fortsätta kolla. Om jag minns rätt, är att det enda spännande som kommer att hända är när
Citera
2020-11-05, 23:14
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Johannes? Han blev väl till och med dömd till fängelse om jag inte missminner mig?

Är det inte tre deltagare som är med i år som de syftar på?

Varken Johannes eller Robin är med i år ju.
Citera
2020-11-06, 04:19
Medlem
Failscreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Fruktansvärd tråkig säsong. Som att titta på en hop kärringar och gubbar bara softa och låtsasbråka.

Har den där exonthephspoiler tjejen sagt om det kommer vara en bra eller en dålig säsong?

Vettefan om det är värt att fortsätta kolla. Om jag minns rätt, är att det enda spännande som kommer att hända är när

Svenska ex är ett riktigt sömnpiller. Det består bara av massa recycling-material från tidigare säsonger där samtliga är så jävla rädda om sin image. Ingen vågar göra något, inget snusk, ingen säger något dumt. Det är så förbannat prytt. "Ooooh men gudarns nej jag kan inte hångla med Adam i sanning & konka för då blir Elin arg.." Håll käften och sök inte nästa gång då.
Glor hellre på norska Ex alla dagar i veckan. Där är iallafall inte är så censurerat och mellanmjölk.
Citera
2020-11-06, 10:39
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failscream
Det består bara av massa recycling-material från tidigare säsonger där samtliga är så jävla rädda om sin image. Ingen vågar göra något, inget snusk, ingen säger något dumt. Det är så förbannat prytt.

Exakt, bra skrivet. Den ende som bryter denna tradition är väl Adde som vågar göra saker, men frågan är nu om någon tjej vill vara med honom med tanke på hans utseende. Nä jag ger nog upp denna säsong

Citat:
Ursprungligen postat av Failscream
"Ooooh men gudarns nej jag kan inte hångla med Adam i sanning & konka för då blir Elin arg.." Håll käften och sök inte nästa gång då.

Hahahaha
Citera
2020-11-06, 16:25
Medlem
Scamps avatar
Vilket bottennapp, har sett ett avsnitt bara men lägger ner redan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in