2020-11-05, 00:01
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Snälla, det är flera som sett vad som pågår.

https://samnytt.se/misstankt-valfusk-i-michigan-alla-raknade-roster-gick-till-biden/

Enligt dom är 1.5 miljoner stockholmares dagliga pendling som att åka pendeltåg genom Bagdad.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Kan du skicka en länk till programmet där man gått igenom detta i detalj?

Fox News har gett Biden AZ trots att det bara är 86% räknade.. Och han har därför 264 elektorer enligt dem. NYT har inte gett Biden AZ än.

Nixter har ljugit med siffror hela gårdagen. Bara en heads up att inte spendera tid på honom.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExpressYourselfNow
det står 264 t biden enligt. fox. spelar det ngn roll?

Det är Vegas som inväntas tror jag
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Okej, du förstår inte sammanhang. Då vet jag det.

*gäsp* nä jag förstod inte sammanhanget direkt... kan ju bero på att jag sovit alldeles för lite.

Men polletten trillade ner när jag lästa inlägget igen.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
För egen del tycker jag det är läskigt när världens mäktigaste man föreslår injektion av desinfektionsmedel i lungorna som botmedel mot covid.

Det är ju bara ett exempel, on top of my mind. Det finns många fler, men jag orkar inte rabbla. Du fattar nog.

Varsågod, slit mig i stycken.

Han var ju ironisk, men du kanske har någon diagnos som gör att du inte förstår ironi.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
De flesta amerikaner uppenbarligen. En glädjens dag i demokratins tecken👍.

Verkligen, skrattretande när Joe Biden har fått flest röster i amerikansk valhistoria och folk menar att han bara vinner pga ett påhittat fusk.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Jag tror du misstar ekonomisk vänster och höger för någon form av auktoritärhetsmätning? Du kan vara auktoritär även fast du är vänster.

NO SHIT! Varit i Sovjet på sistone?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Försvarat hur? Han pratade om åsikterna, inte rörelsen

Åsikter som:
- Alla vita är skyldiga till slaveriet och skall repatriera för sina förfäders hypotetiska synder
- Att förstöra privat och offentlig egendom för politiska syften är en godtagbar metod.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Endast 60000 i GA som skiljer nu.

Tyckte jag precis jag såg trump röster backa med 1500. Kan de verkligen stämma?
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Han var ju ironisk, men du kanske har någon diagnos som gör att du inte förstår ironi.

https://abcnews.go.com/Politics/trump-kid-aides-argue-joking-slowing-coronavirus-testing/story?id=71404943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Helt rätt av en sittande president att vara ironisk mitt under den största krisen i amerikansk modern historia där över 230 000 människor har fått sätta sina liv till. Skitkul.
2020-11-05, 00:02
Medlem
cateatdogs avatar
Jag fullkomligt Älskar att sitta här. Gav upp min vita månad och köpte några bärs.

Denna tråden borde flyttas till humortråden. Jävlar vad jag njuter av allt och det bästa är att just nu är det som en evighetsläsning.

Går jag å hämtar en öl och pratar några ord med jycken så finns det några sidor till.

Denna dödsångest det är för vissa som för några timmar sedan firade. Människor som vägrar acceptera vad en befolkning låååångt bort från oss valt.

Livet är så saaaaaatans orättvist och det fiskas, och det är judarnas fel, BLMs fel, medias fel, Kinas fel... Det tar fanimej ALDRIG slut.
När folk är så känslomässigt involverade i detta och blir så jääääävla upprörda men samtidigt minsann att alla andra är hjärntvättade och det är konspiration och valfusk.

Spännande och underhållande. 2 gubbar som delar världen i lika många känslor som det finns befolkning.
Jag själv förstår inte varför folk är så jääääävla engagerade men bara sitter på nätet och tycker ist för att faktiskt göra något.

Folk hatar, älskar, tycker, gillar och delar och låtsas bry sig.
Folk som faktiskt på riktigt gör något hatas. Politiker, Greta eller alla som offentligt står för saker.

Det är underhållning att se vad folk engagerar sig online men inte engagerar sig på riktigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in