2020-11-04, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Helt sjukt hur många Biden-shills som är i tråden.
Har Socialdemokraternas trollfabrik kickat igång sin psyop på allvar nu och ska "ta fajten"?
Låter som att det skulle vara val i Sverige eller något.
Helt hysteriskt.

Varför hatar ni Trump så innerligt?
Berätta gärna seriöst varför. "Han är dum i huvudet"-svar räcker inte. Vilka beslut har han tagit som påverkar dig så pass mycket att du tuggar fradga när du talar och skriver om honom?

För egen del tycker jag det är läskigt när världens mäktigaste man föreslår injektion av desinfektionsmedel i lungorna som botmedel mot covid.

Det är ju bara ett exempel, on top of my mind. Det finns många fler, men jag orkar inte rabbla. Du fattar nog.

Varsågod, slit mig i stycken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Hur kan du efter endast ett dygn påstå att det inte finns något bevis. Man behöver väl undersöka det.

Så det ska undersökas för att Trump förlorar?
Trump vann knappt förra valet trots att han förlorade popular vote med 2 mijoner röster. Nu har Biden fått flest röster genom alla tider och har vunnit staterna som krävs för att vinna, och trots det så är ni jättebebisar upprörda.

Ät skit.
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
För att Biden, Harris och demokraterna vid flera tillfällen försvarat och uppmuntrat dessa terrorgrupper.

Hade också uppmuntrat till ganska mycket om de stod för påverkan på mer än hälften av rösterna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Aha tack för svar! Så Biden kommer få svårt att få igenom sin politik och bli en svag president nu då senaten blir republikanskt

Ja det är stor skillnad om presidenten har senaten och representationshuset. De två tillsamman kallas för kongressen. Och nu blir huset demokratiskt men deras förslag stannas ofta upp av senaten som vägrar rösta. Det är ett väldigt tungrott system.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Är det någon annan än jag i den här tråden som fick godkänt i svenska i grundskolan?

Ja. Jag kan också likt den icke autistiska person jag är förstå IRONI.
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
det finns ju hur mycket som helst.

Här är det nyaste https://twitter.com/donttweetmebro2/status/1324083341390434304/photo/1

tja en bild säger mer är tusen lögner märker vi..

Varför använder NI i sekten alltid av bilder istället för länk direkt till källan (som finns i bilden)?

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Vi är i slutet av processen och det har inte fuskats, du har inte lagt fram ett enda bevis för att det har fuskats. Du har nämnt att en republikan åkte dit när han försökte fuska med några få antal röster.

Och sen ska vi helt plötsligt tro att hundratusentals röster har fuskats med för att Trump vräker ur sig tomma påståenden, det finns inga som helst bevis för något som helst fusk.

Snälla, det är flera som sett vad som pågår.

https://samnytt.se/misstankt-valfusk-i-michigan-alla-raknade-roster-gick-till-biden/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Givetvis kommer vi se ett aggressivare USA som är redo att skicka ut soldater världen över. Söndra och härska är demokraternas slogan. Ökat bidragstagande i USA och sämre med jobb. Ett starkare Kina och instabil världsekonomi.

Jag tror du misstar ekonomisk vänster och höger för någon form av auktoritärhetsmätning? Du kan vara auktoritär även fast du är vänster.
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Haha verkligen, en hel laptop full! Tur att den dök upp från ingenstans av en Trumpanhängare dessutom, eller hur?
Vad spelar det för roll? Halva landet är väl ändå "Trumpanhängare", han hade ju galet hög approval rating i sitt parti.

Innehållet är det som spelar roll.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Som jag nämnt har man nu exakt röster per county, listan finns i ett tidigare inlägg ca 515.000 röster
https://twitter.com/Data_Orbital/status/1324045286537273346

Data Orbital analysföretaget från Arizona har detaljer i sin video och tweets. https://twitter.com/SeanRiceTV/status/1323416311586676736

Även FOX The Five har nu gått igenom detta i detalj, man beräknar kunna deklarera vinst i Arizona på Fredag.

Kan du skicka en länk till programmet där man gått igenom detta i detalj?

Fox News har gett Biden AZ trots att det bara är 86% räknade.. Och han har därför 264 elektorer enligt dem. NYT har inte gett Biden AZ än.
2020-11-04, 23:59
Medlem
Endast 60000 i GA som skiljer nu.
2020-11-04, 23:59
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Trump ledde så stort att man bara kan gå om genom valfusk.
Ja om du sätter likahetestecken mellan poströster och valfusk så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in