2020-11-04, 21:57
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Är ni dumma i huvudet? Trump och hans supportrar har ju varnat för fusket som skulle komma i månader. Ja enda sen förra valet. Ingen har påstått att USAs system är felfritt.

Trump har också påstått att man ska ta tjejer mellan benen. Tror du på det med? Eller att Coronavaccin kommer i morgon. Du förstår verkligen inte att det är skillnad på bedrägliga säljargument och verklighet?
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Fortfarande lika säker. Du är naiv om du lyssnar på valvakorna
Siffrorna talar inte för mandarinen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Person eldar upp stulna röster.
https://twitter.com/Ninja_StuntZ/status/1324060101125296130

Förvånar mig inte ett dugg.
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4D1
Trump går nu totalt ner mot sin undergång. Hans grav står vidöppen och redo!

Snart kommer han hålla käften och vi alla kommer slippa hans förgängliga korkade CP uttalanden. USA går mot en bättre karaktär.

Ja. När väl Trump är borta så är det snart guld och gröna skogar igen. Indianer i tält som ligger och myser med hippies från Kalifornien och förorts-gangsters, som övergett sina karriärer som torpeder och knarkhandlare.

Där ligger de på filtar, röker brass och sjunger kumbaja 2021.
Medlem
Alla ni som säger att det är klart, in och betta alla era besparingar om ni är så säkra. Det går fortfarande att spela och det är ju klart.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Säg det till Stefan 63 år...

Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Han är ju rena rama ungtuppen i jämförelse med dessa två herrar, som båda står med ena foten i graven.

Visserligen har Biden några år på Trump, men Trumps fetma jämnar ju ut det hela.

Tage Erlander, som var statsminister i hela 23 år, var 45 år när han tillträde första gången och 68 år när han avgick. Skulle tro att han varit äldst av våra statsministrar. Så det är modigt (dumdistrigt?) av två mogna män som är 74 och 78 år att vilja leda ett land med över 300 miljoner människor.
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Tack för att du bekräftar nivån du ligger på. Det sorgliga är att psyksjuka har rösträtt i det här landet och det är därför det ser ut som det gör.

Ja, hon höll ett AS, men sen då? Nä, juste, det andra hände inte i den verkligheten men jag antar att du har svårt att hålla koll när du bollar med 7 andra samtidigt. Jävla dåre.
Jag är nöjd om Trump kan acceptera förlusten , sen kan ni göra vad fan ni vill , vem bryr sig?
Accepterar ni förlusten , har ni heder ?
Dåre och lowlife är den man som inte han acceptera en förlust.
Medlem
Pressombudsmannens avatar
UPPENBART VALFUSK från demokraterna och mainstream media och de partiska sociala medierna hjälper dom. Men om de kommer undan med detta så orkar jag ärligt talat inte bry mig. Trump var vår chans att komma till rätta med "the swamp". Misslyckas vi här så ger jag upp.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Det jag vill du ska visa är den screenshot där Trumps röster registreras utan att Bidens ökar alls. Kan du inte visa det så svara inte.

Jag behöver ingen screenshot. Det är redan fact-checkat av Politifact.

"From 3:26 to 3:44 a.m. in the Associated Press election reporting stream, the vote for former Vice President Joe Biden jumped by 149,520 (9.2% of Biden's total votes) and Trump's vote jumped by 31,803 votes (2% of his total votes). Milwaukee County accounted for most but not all of that jump."

Källa
https://www.politifact.com/article/2020/nov/04/fact-checking-avalanche-wisconsin-election-misinfo/

Det hände på en period av 18 minuter och screenshoten du är såld på är helt tagen ur sammanhanget, precis som Facebook varnar för.
2020-11-04, 21:58
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Fortfarande lika säker. Du är naiv om du lyssnar på valvakorna

Solklar seger för Biden just nu. Ända sättet är om Trump tar ikapp Biden i Nevada. Om inte det händer så är Biden nya presidenten.
Medlem
Knapptryckarns avatar
Ser ut som Biden vinner, han håller tal strax.

Ska bli spännande att se om/hur media kommer gå lika hårt åt biden i fyra år som de gjorde med trump
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
En till twist!

https://twitter.com/JoeGummKXXV/status/1324049677591916544
16k felaktiga röster i ett county.
33 andra countys kan också ha felaktiga röster som kan rättas.

UPDATE: The Antrim County Clerk’s Office in Michigan told me the election program it used (Election Source) had issues and the office is now reviewing 16,047 total votes. The source I spoke with said she believes 33 other counties used the program. #postelection2020

Helt otroligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in