2020-11-04, 21:47
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Man accepterar av en förlust om det har varit "fair play".
Och det har det varit , förutom Reps försök till voter- suppression.
Det är er sida som inte kan hantera fairplay
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Hahahahhhahahaha dåliga människor?!!?!? Ja, för Hillary tog ju förlusten bra. Skyllde på manipulation och Ryssland som anledning att hon förlora. Trump blev ju anklagad för detta år efteråt och har fått utstå hat i 4 år när han slitit för arbetarklassen.

De enda dåliga människorna här är såna som du. Psykiskt sjuka, verklighetsfrånvarande galningar.

Ni rånar, ni vandaliserar, ni tar över städer med våld, ni mördar, ni HATAR mer än vad det gjorts i historien.

Skaffa ett jävla jobb och familj så kanske du får lite sunda värderingar. Det är ju också din kära lilla Biden pro för.

Aborter och sexuellt horeri. Skapar ju ungefär individer som du.

Somsagt, psyksjuka. Jag hoppas fler och fler som är normala, hårt arbetande människor som sköter sitt, förstår att det inte går att diskutera med liberala demokrater. Att försöka resonera med psykiskt sjuka människor är omöjligt.

Ni är ju lika goda kålsupare allihop. Vare sig Shillary-fanatiker eller Tump-fans verkar ju kunna ta en förlust, utan då börjar man direkt grina om valfusk och konspirationer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Det stämmer ju.

Menar att är han tillbaka nu igen, hans kommenterar genom natten har sett likadana ut, precis som han är på tjack eller något och spammar.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
se den här. så förstår du varför alla Joe Biden fans är idioter sen.
https://youtu.be/sb9jRqgDOJ8

Jo. Jag förstår. Problemet vi står inför är ett världsligt problem som kommit med teknologin vi utvecklat. Vi kan inte tro att människor slutar söka sig till västvärlden med livet som insats, när för mycket skit händer i långtbortistan. Vill vi ha demokrati och yttrandefrihet måste vi tillsammans, allihop, dra vårt strå till stacken. Inklusive de som kommit hit för att åtnjuta västvärldens frihet.
2020-11-04, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
För det första gick hon inte ut på valnatten och talade inför sina kampanjarbetare. För det andra så har har Demokraterna ägnat senaste fyra åren till att försöka ogiltigförklara Trumps vinst 2016

shit, att ljuga är verkligen en ryggmärgsreflec för trumpsupporters

det han har varit under lupp för mest, och som han lyckades mirakulöst lyckades skjuta på framtiden tack vare sina kompisar i hd, var att han försökte byta till sig personliga tjänster mot skattefinansierade bistånd till ukrina.

OCH
här är en video där trump står på valnatten och berättar att clinton ringt och grattat:

https://www.youtube.com/watch?v=D73My3DAYNQ
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Heder , ett ord du och dina gelikar inte ens fattar innebörden av.
Är det en konsekvens av att ni är Incel , eller tvärtom?
Ta inte i så du spricker, gubbstrutt!
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Alltid när man talar om vänsterns fulspel så måste man inkludera den andra sidan.
När AFA kastar sten så skriker ni: "kommunister är samma skräp som naaazister".
När NMR gör något så hatar ni bara naaazister. Kommunister inkluderas inte då.

Jag är pro-Trump. Men håller mig till verkligheten.

Trump måste vinna Nevada. Annars så förlorar Trump.
Medlem
PA dalar snabbt for Trump 379K ledning nu 1.3 milj kvar att rakna gatt fran 13% till 6% ledning pa ett par timmar. Det ar bara mail in votes kvar att rakna ca 1,3 milj Dem har sa har langt haft 70+% i mail in. Far dom det sa ar det kort for trump. Kan va kort anda med Michigan och Nev.
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Michigan klart. Om en stund är Nevada klart. Då har han 270.
De sa att rösträkningen i Nevada skulle fortsätta imorgon?
Bannlyst
Trump går nu totalt ner mot sin undergång. Hans grav står vidöppen och redo!

Snart kommer han hålla käften och vi alla kommer slippa hans förgängliga korkade CP uttalanden. USA går mot en bättre karaktär.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Nej, Trump poströstade inte. Han förtidsröstade, vilket är en helt annan sak. Förtidsröstning görs i vallokal och man måste identifiera sig. Poströstning innebär att man slänger in en röst i en låda ”på stan” efter att ha rekvirerat kuvert och valsedel.

I Sverige har vi inte poströstning och vad jag gissar inte heller andra moderna länder, där ordentlig folkbokföring existerar.

Men jag tror inte något fuskande har påverkat utgången.
Jovisst har Sverige fortfarande brevröstning. Jag själv brevröstade i förra valet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Jag brukar kolla på The Guardians karta. Den ligger ganska långt före i uppdatering. I skrivande stund är 75% räknat i Nevada och det skiljer mindre än 8000 röster så det finns en liten möjlighet för Trump men då måste han fortsätta överraska i Las Vegas.

Ja så är det. Finns en chans, men en väldigt liten sådan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in