2020-11-04, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Censurerar presidenten. Twitters VD tycker inte om yttrandefriheten. Han verkar galen.
Ja om Trump vinner så måste han fab ta tag i the swamp man pratat om. Fan om han förlorar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Michigan har varit ljusblått ett tag. Men det var små marginaler. Nyss trollade man fram tiotusentals röster ur tomma intet.

Poströsterna använde väl från US mail!
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Vi vet visst. Om man följer med lite och kollar fakta.

Nevada väntar på att få in alla poströster/absentee ballots som lades på postlådan inatt innan deadline.

Röster gjorda på plats är räknade färdigt sedan länge.

Källa?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troy_mclure
Förbered er för att i fyra år att slicka Biden-känga och LBTQs rövhål. Imorgon finns det inget ställe i världen för män och den vite mannen. Det var kul dessa 4 år men dags att hoppa från stupet.
Du är medveten om att Biden är vit va???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Helt sjukt vilka idioter som rör sig härinne. Att man kan hata någon så mycket som ni hatar Trump är tragiskt. Det blir än mer tragiskt när ni bara hatar människan och skiter helt i det han åstadkommit.

Gjort mer för den svarta och latino-befolkningen, stoppat krig, boomat ekonomin bland annat. Han har dessutom visat att man ska säga vad man tycker och stå för det.

Det är det ingen här som gör. Små hippsterbögar i loafers och en tofs på huvudet. Nu kan ni äntligen krypa ur era safe-spaces!!
för att inte glömma det absolut viktigaste att han bekämpar djupa staten,tänk den dan när dom som har stött biden kommer på att dom gjort allehanda ondska möjligt och förstört vår frihet.den dagen kommer inom en snar framtid det är ett som är säkert.
Medlem
Kedoxs avatar
Inte kollat här sen 11-tiden och då hade rösträknarna tagit semester. Trump ledde i merparten av kvarvarande, hur har det gått?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Skall bli skönt att slippa losern Trump.
Visserligen så står jag bakom mycket i hans politik,men jag tål inte karln på ett personligt plan.
Dessutom är han dum i huvudet.Att losa emot en dement Biden är en prestation i sig.

Hade Trump bara klarat av att uppföra sig med ett uns av anständighet och värdighet så hade han utan tvivel vunnit fyra mer år.Nu schabblade han bort det på grund av sina undermåliga personliga dåliga egenskaper.

Jävla uppkomling.

Tycker det är lite märkligt att grunda sina politiska åsikter på vilka personer man gillar. Du är kanske en sådan som skulle kunna rösta på Annie Lööf om du ( av någon outgrundlig anledning) skulle tycka hon var snygg? Jag hade för mig att jag läst mycket vettigt från dig i "SD i opinionsundersökningar" tråden men detta var märkligt.
2020-11-04, 17:33
Medlem
Evil_Santas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurowipe
Ja det blir 89% nu då i en stat som hade 67% 2016, och dom har 5% kvar att räkna.. Dom måste ha drabbats av någon slags politisk bliss.

För att räkna ut valdeltagandet så dividerar du antalet röster med antalet röstberättigade. Du verkar ha gjort misstaget att dela antalet röster med antalet registrerade röstare.

Antalet röstberättigade 2016 var 4 461 068 av dessa röstade 3 004 051 = 67%
Antalet röstberättigade 2020 var 4 536 417 av dessa har verkar runt 3,3 miljoner röstat i år = 72%

Se exceldokumenten på denna sidan: https://elections.wi.gov/elections-voting/statistics/turnout
Senast redigerad av Evil_Santa 2020-11-04 kl. 17:37.
Medlem
HarryLonsdales avatar
Fascinerande hur flera tusen nya röster dyker upp och alla är för Biden. Tittar man på graferna så blir det ju inte mer uppenbart att det är fusk det handlar om.

Samtidigt sitter Twitter och censurerar USAs president.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Michigan har varit ljusblått ett tag. Men det var små marginaler. Nyss trollade man fram tiotusentals röster ur tomma intet.

Rösterna rapporteras in i block. Det är ingen som trycker F5 på en dator efter varje röst är räknad.
Medlem
Trump lär må så jävla dåligt nu, jag kan känna hans vitahusavskedsångest ända vägen till min fåtölj. Han borde sälja biljetter till detta, kanske göra vita huset till en Big-Brother-show den sista tiden? Han är ju trots allt en opportunist och bedragare.

#Verklighetencheckarin
Medlem
Ja det kommer att gå till högsta domstolen och det kommer sedan att bli bevisat att det har förekommit valfusk. Om jag kan se det då kommer dom absolut att göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in