2020-11-04, 17:30
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Jag är helt säker på att jag precis såg MI vara rött på politicos karta i ungefär en sekund innan det gick tillbaka till blått med samma siffror.

Riktigt skumt eller en bugg på sidan eftersom den varit röd innan.
Michigan har varit ljusblått ett tag. Men det var små marginaler. Nyss trollade man fram tiotusentals röster ur tomma intet.
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Om någon mot förmodan skulle vilja valfuska skulle de förmodligen göra det på ett sätt som INTE upptäcks på nolltid av foliehattar på flashback och twitter redan under rösträkningen, tror ni inte?

Kan dom komma undan med att göra det på ett uppenbart sätt, så gör dom det. Vad ska folk göra menar du?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Jag är helt säker på att jag precis såg MI vara rött på politicos karta i ungefär en sekund innan det gick tillbaka till blått med samma siffror.

Riktigt skumt eller en bugg på sidan eftersom den varit röd innan.

Ingen bugg, det är såpass jämnt!
2020-11-04, 17:31
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurowipe
Ja det blir 89% nu då i en stat som hade 67% 2016, och dom har 5% kvar att räkna.. Dom måste ha drabbats av någon slags politisk bliss.

Nu snurrar du till det rejält, 83% röstade 2016 om du ska räkna registered voters vilket du verkar göra.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vi vet inte.
Konstaterat valfusk skulle kunna vara en anledning.

Vi vet visst. Om man följer med lite och kollar fakta.

Nevada väntar på att få in alla poströster/absentee ballots som lades på postlådan inatt innan deadline.

Röster gjorda på plats är räknade färdigt sedan länge.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
De har pumpat in sinnessjuka summor och jobb i att få demokraterna att vinna.

Censurerar presidenten. Twitters VD tycker inte om yttrandefriheten. Han verkar galen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Och glans är sexa

..men passeras snart av Robertson..:-)
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Genom nevada? Michigan ser kört ut
Skulle säga att Nevada också är körd. Se på vilka områden som är kvar att ränka så ser man att det framförallt är demokratiska områden och republikanska nästan är helt färdigräknade. Om Trump ska ta detta är det genom domstolar.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Eller att de som räknar behöver sova!

Ja, så måste det vara.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcatraz93
Är det konfirmerat valfusk är det lika åt hellvete om de är republikaner eller demokrater som fuskat. Är det av sån storlek att valet kan få ett annat resultat, tycker jag, att de ska bli slasken och nyval precis som om fyllot brevid dig delar fel i poker.

Nivån här är låg, det finns folk som bara är genuint intresserade och skiter i vem som vinner, men tror på Trump. Jag är en av dom.

Är inget valfusk. Tar bara tid att räkna rösterna så simpelt är det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Det är väntat att valdeltagandet kommer vara högt. Jag tippade på att det kommer slå rekord men vi får se

Ja allt under 100% är ju möjligt...
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Nu när vi vet att Trump förlorat vet vi alltså att det beror på valfusk... Förjävligt, men att demokraterna vann är iaf något. Blir intressanta kommande år och jag tror verkligen att Harris kommer visa sig vara mer än bra. pinsamt att inte bli omvald, då har man verkligen visat att man har noll förtroende.

Go Biden!!!

Segern är vår, segern är vår, vi har vunnit segern är vår!!!

Fan vad skönt det känns....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in