2020-11-04, 17:23
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
benzo och alkohol?

Haha, gjorde min kväll

Ot: För några dagar sen la jag pengar på trump, imorse när jag vakna och det såg ljust ut för Trump tänkte jag om det kanske inte var roligare om Biden vann, för dessa närmsta 4 år kommer att bli magiska att följa. Sa likadant om trump 2016 mot i Hillary med.
2020-11-04, 17:23
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurowipe
Ja det blir 89% nu då i en stat som hade 67% 2016, och dom har 5% kvar att räkna.. Dom måste ha drabbats av någon slags politisk bliss.

Det är väntat att valdeltagandet kommer vara högt. Jag tippade på att det kommer slå rekord men vi får se
2020-11-04, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Det hör inte hit. Han är inte dömd.
Ingen är dömd men vi kan väl slå fast att både Trump och Biden är två snuskgubbar.
Skulle utan tvekan säga att båta sysslat med sexuella brott av något slag.

Därför supportrar man egentligen ingen av dom för båda är svin, men är man höger i Sverige så tilltalar Trump en mer och är man vänster så gäller Biden. Men hade dessa två ställt upp för Moderaterna och Sossarna så hade man ju röstat SD, i Sverige hade inte deras skumma sexbrottsanklagelser kunnat soppas under mattan.

Det som gjort att jag dock har extra svårt för Biden är att det finns flera videos där han uppträder riktigt sliskigt mot småflickor. Visst Trump har sagt "grab em by the pussy" men detta var "bara" äckligt patetiskt grabbsnack även om Trump så klart inte är oskyldig men bevisen saknas..
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hur känns det att vara den allra sista Pro-Trumpern på Flashback som håller fast vid att Trump ska vinna? Svindlar det lite?

Till och med Nixter har ju dragit sig tillbaka.
Jag tror fortfarande Presidenten tar hem det här.
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Kan vi inte bara enas om att Trump inte kommer att vinna?

Biden ligger hästlängder före. Han har långt, långt fler elektorsröster och avsevärt fler förtidsröster. Trump har dessvärre inte en chans längre. Jag har ställt in mig på detta och hoppas inte längre.

Är till 99,999% säker att du kommer att få rätt. De röster som nu är på väg in kommer till allra största delen att gå till Biden. Enligt obekräftade uppgifter för några timmar sedan "hittade" man 138 000 poströster i Michigan. Dessa kommer att tillfalla Biden. Har ingen aning om hur det går till när man råkar "hitta" röster bara så där... Nej, det blir Joe Biden under några månader eller ett år, därefter tar Kamala Harris över skutan som USA:s första kvinnliga prsident. På många sätt blir det väldigt spännande att se var detta kommer att ta vägen eftersom hon är rätt avskydd i stora kretsar. Hade hellre sett Tulsi Gabbard som den första kvinnliga presidenten.

https://www.youtube.com/watch?v=YIzYANy4luw
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Jag är ganska säker på att minst 5 miljoner illegala har röstat hittills.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Varför pausades räkningen i Nevada förresten?
Demokraterna hade bara knappa 7000 röster mer. Man vill vara säker på vinst så man pausar så man kan fuska fram fler ballots. Precis som man gjort i NC, GA, WI, MI.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nu spårar Trump och börjar spruta ur sig konspirationsteorier på Twitter.

- Han återger bilden där Biden får 128K röster i en uppdatering, vilket är helt normalt eftersom rösterna och rapporteringen sker i block. Helt ovärdigt för en sittande president.

- Han återger diverse andra konspirationsteorier.

Dessa tweets måste vara utskickade av Donald själv. Ingen i hans stab skulle göra något liknande. Det är faktiskt helt absurt.
2020-11-04, 17:25
Medlem
Räkningen verkar ha stannat av i Wisconsin och Michigan.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Han måste vara dömd för att det ska vara "giltigt"?

Du fattar snabbt. Rent juridiskt måste han vara dömd för att kunna betraktas som skyldig. Helt rätt. Jag applåderar din nyvunna insikt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Röd-pillrat inlägg.

Trump kommer sitta kvar. Fusket kommer att avslöjas inom ett dygn.
Jag hoppas du har rätt broder. Det hoppas jag verkligen. Han förtjänar det verkligen efter allt han har blivit utsatt för. Aldrig har jag varit med om en politiker som har blivit så orättvist behandlad.
2020-11-04, 17:26
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Ingen är dömd men vi kan väl slå fast att både Trump och Biden är två snuskgubbar.

Det kan jag absolut hålla med om. Precis som du anser jag dock att Biden är värre. På flera punkter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in