Citat:
Ursprungligen postat av
sankmark
BHJS nu hittar du på. Precis som när du/ni ska göra SE till gm så hittar du på, fantiserar, du gissar och tror.
Du tjatar och upprepar något jag aldrig sagt, d.v.s. det jag ovan citerat från dig,
Jag har aldrig tagit upp LL:s sena utpekande som något "bevis" för SE:s oskuld. Jag har över huvud tagit aldrig tagit upp det i mina inlägg. Så länka gärna när jag sagt det.
Så försök håll dig till fakta och substans. Skärpning, tack.
Nej förlåt.
Hottar på gör jag såklart inte MEN jag blandade ju ihop dig med en annan SE-förnekare kanske p.g.a. trötthet.
Jag ber om ursäkt mit fel vi glömmer just det ikägget från mig.
Som sagt jag delar din uppfaattning att de första förhören är de klart mest trovärdiga .De utgpr jag också ifrån liksom andra kända fakta,
Arr våra slutsatser sedan blir helt olika är en annan femma.
Däremot krävs det ingen större fantasi för att tro på SE som GM det är ju utifrån logik,sannolikhet och sunt förnuft det med bred marginal mest sannolika.
Viss spekulaton blir det såklart även där det gäller ju oavsett vem eller vilka man tror låg bakom mordet då de konkreta avgörande bevisen saknas.
Då dessutom vittnesmålen spretar väldigt så ger även de inte några svar utan öppnar för spekulationer.
Då får man utgå från logik och vad som är mest sannolikt så jobbar jag.