2020-11-03, 11:05
Medlem
doggydees avatar
Hispanics röstar på Trump:

https://youtu.be/bTiNRYHlIkI

LANDSLIDE.
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Varför är demokraterna så stora i Californien? Är det för att de har så många rika samt kändisar som kampanjar för dem där?
Det finns många extremt fattiga och extremt rika där.
Fattiga vill såklart få massa saker gratis.
De rika vill känna sig goda och vissa måste rösta på demokraterna för att inte bli utfrysta och mobbade.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
R&B-drottningen Beyoncé visar nu sitt stöd för Demokraternas Joe Biden i valets slutskede. Hon uppmanar sina 155 miljoner följare att gå och rösta på Biden, och framför allt gäller detta i Texas.

Inte osignifikant, Beyoncé är gillad i alla läger och lite av en enande artist (klart att om man har Thule som främsta musikpreferens så kanske man inte är helt med på noterna, så att säga).
2020-11-03, 11:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av energyfusion1234
Jag förmodar det kan finnas risk för våldsamheter om Trump vinner. Någon som har information om dessa uttalanden, vid sidan om media?
Alltså hört nåt som inte står i media?
Ja.

BLM RYCKTE UT IGÅR OCH BILDADE MÄNSKLIGA KEDJOR FÖR ATT STOPPA FOLK FRÅN ATT RÖSTA.
Många Trump-röstare väntar till sista dagarna för att rösta eftersom de inte litar på poströstning. Med långa köer som följd.

Det var filmat, jag hittade det på @soul_katz twitter men twitter censurerar av någon märklig anledning. Filmen är borttagen.
Det var stora, tjocka negrer som muckade med någon stackars mormor på rullator. Jag vet att det låter som någon tv-sketch men det här var ÄKTA. En småskakig mobilfilm.

Några menade att det var ANTIFA också men jag såg bara BLM t-shirts och flaggor.

Det här är den närmaste nyheten jag kan hitta. Notera att nyheten är skriven från BLM's pov.
"Buhuuu polisen sprutade tårgas på oss fredliga demonstranter..."
MAKE NO MISTAKE, dessa är inte fredliga demonstranter, de försökte stoppa folk från att rösta, de la sig i ett demokratiskt val. De agerade tyranner.

https://www.wral.com/police-pepper-spray-crowd-during-march-to-polls-in-front-of-graham-confederate-statue/19364312/?version=amp&__twitter_impression=true
2020-11-03, 11:07
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Ja för inavel är ju jätte vanligt och en stor faktor.. Idiot.
De republikanska staterna har en längre historia av giftermål inom släkten och sämre genetisk variation. En bidragande faktor till den lägre intelligensen.

Rudy Giuliani gifte sig med sin kusin. Inte helt chockerande.
2020-11-03, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Du verkar rätt korkad också...det beror helt och hållet på hur stor omsättning det ör på spelet.
Tvivlar på att det spelas stora summor på valet här i Sverige, vilket gör att det inte behövs några större summor för att ändra oddset.

Kämpa på nu

Du bevisar bara vilken tomte du är. Svenska marknaden styrs av den internationella marknaden.

Det är just nu, enbart på Betfairs marknad, omsatt drygt 3,5 MILJARDER på vem som blir president. För att spela ner endera kandidaten åt något håll så krävs det 1,5 miljoner kronor per punkt - dvs från t.ex 1,65 till 1,64.
2020-11-03, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Du bevisar bara vilken tomte du är. Svenska marknaden styrs av den internationella marknaden.

Det är just nu, enbart på Betfairs marknad, omsatt drygt 3,5 MILJARDER på vem som blir president. För att spela ner endera kandidaten åt något håll så krävs det 1,5 miljoner kronor per punkt - dvs från t.ex 1,65 till 1,64.

Ditt riksmongo, jag pratar om dem svenska marknaden.
2020-11-03, 11:11
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
De republikanska staterna har en längre historia av giftermål inom släkten och sämre genetisk variation. En bidragande faktor till den lägre intelligensen.

Rudy Giuliani gifte sig med sin kusin. Inte helt chockerande.
Rudy är ju från New York
2020-11-03, 11:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Hispanics röstar på Trump:

https://youtu.be/bTiNRYHlIkI

LANDSLIDE.
Ooh, spännande! Det var ju Hispanics som i mångt och mycket fixade biffen förra gången. Hitlary brydde sig i stort sett inte ens om att kampanja i Hispanics-stater eftersom de traditionellt sett alltid röstat Democrats. Men deras kultur är rätt macho, och Trump är mer macho än Hitlary så.....

Det sägs också att många unga svarta röstar på Trump för att de förstår att han är den enda som kan fixa jobben åt dom.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2020-11-03 kl. 11:16.
2020-11-03, 11:13
Medlem
Wajis avatar
Jag måst erkänna att jag håller Tummarna för Trump idag. Men det är mest för jag vill se vänstermupparna gråta och må dåligt. Hur som helst kommer det bli ett jävla liv i USA och jag gissar på att det kommer skjutas och plundras oavsett vem som vinner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Ditt riksmongo, jag pratar om dem svenska marknaden.

Det finns ingen svensk marknad, det finns bara EN marknad.

Lägg bara ner att prata om saker du inte kan någonting om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle

Berätta hur den internationella marknaden påverkar Svenska Spels omsättning på valet? Att dem tar oddsen från den marknaden är något helt annat.
Lägg in 1 mille på Svenska Spel på Trump så¨får du se vad som händer med oddset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in