Citat:
Ursprungligen postat av
energyfusion1234
Jag förmodar det kan finnas risk för våldsamheter om Trump vinner. Någon som har information om dessa uttalanden, vid sidan om media?
Alltså hört nåt som inte står i media?
Ja.
BLM RYCKTE UT IGÅR OCH BILDADE MÄNSKLIGA KEDJOR FÖR ATT STOPPA FOLK FRÅN ATT RÖSTA.
Många Trump-röstare väntar till sista dagarna för att rösta eftersom de inte litar på poströstning. Med långa köer som följd.
Det var filmat, jag hittade det på @soul_katz twitter men twitter censurerar av någon märklig anledning. Filmen är borttagen.
Det var stora, tjocka negrer som muckade med någon stackars mormor på rullator. Jag vet att det låter som någon tv-sketch men det här var ÄKTA. En småskakig mobilfilm.
Några menade att det var ANTIFA också men jag såg bara BLM t-shirts och flaggor.
Det här är den närmaste nyheten jag kan hitta. Notera att nyheten är skriven från BLM's pov.
"Buhuuu polisen sprutade tårgas på oss fredliga demonstranter..."
MAKE NO MISTAKE, dessa är inte fredliga demonstranter, de försökte stoppa folk från att rösta, de la sig i ett demokratiskt val. De agerade tyranner.
https://www.wral.com/police-pepper-spray-crowd-during-march-to-polls-in-front-of-graham-confederate-statue/19364312/?version=amp&__twitter_impression=true