2020-10-23, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är en liten lantbruksstad i Pennsylvania så det borde väl visa på hur extremt liten undersökningen troligen är

OK jag borde kanske ha googlat, det är nog en undersökning vi kan bortse ifrån.
2020-10-23, 22:18
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Team Trump släppte sin nya valfilm!

It's lit!

https://files.catbox.moe/ovb3k7.mp4

4 år till (minst)

Är detta någon sorts parodi? Det är faktiskt känslan man får. Men ja, vissa inbitna Trump-fan lär få ståpäls av denna extrema hyllning, ungefär som Kims's 13 slag på 18 hål på golfbanan.

Vinner det några undecided eller democrats. NO
2020-10-23, 22:19
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regista
Varför skulle någon som röstade på Trump 2016, inte rösta på honom nu? Om skandalerna inför förra valet inte bet på väljarna, varför skulle skandalerna den här gången göra någon skillnad?

.

Sant, tror inte någon av hans väljare från förra valet kommer att rösta på Biden, kanske ngn enstaka men majoriteten kommer lägga sin röst på Trump igen. Hans kärnväljare skiter i eventuella skandaler.
2020-10-23, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Försöken att måla upp Biden så där tror jag bara har motsatt effekt.
När man sedan väl får se dom tillsammans blir man nästan chockad av hur mycket spänstigare än Trump han verkar både i intellektet och kroppen. Bättre bett i repliken, mera stål i blicken.
Kul när han till och med tog några Obama-skutt uppför trappan till planet.
Trump som knappast kan gå nedför en ramp.

Men lite off topic, du vet väl att det är mycket värre för knäna att gå nedför än uppför? Jag är säker på att Trump skulle utklassa China-Joe på 100 meter slätlöpning även om Joe blir sponsrad med dom senaste högteknologiska löpardojorna från China.

Men det var starkt gjort att Sleepy Joe att hålla sig vaken under debatten. Det tär på honom, det tar på honom. Olika uppfattningar om vem som vann debatten.
2020-10-23, 22:20
Medlem
Davys avatar
Är det någon som är insatt i projektionen för valen till Senaten eller House? Det man läser från msm går ju inte att ta till sig.
2020-10-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Är detta någon sorts parodi? Det är faktiskt känslan man får. Men ja, vissa inbitna Trump-fan lär få ståpäls av denna extrema hyllning, ungefär som Kims's 13 slag på 18 hål på golfbanan.

Vinner det några undecided eller democrats. NO

Jag har inte sett filmen men skall se den i natt. Men du vet väl att Moe Tse Tung simmade bättre än alla andra.

Det är väl självklart att en ledare skall glorifieras. Att äta korv som vår Stefan gör vinner inga röster, inte ens korvhandlarnas.
2020-10-23, 22:25
Medlem
Allvarligt talat. Vad är det för fel på Trump-erans republikaner? Den ena är dessutom sittande representant i kongressen. De är ju helt sinnesvrickade. Full QAnon.

Citat:
Gregg Jarrett
@GreggJarrett
I find it odd, if not curious, that the moment I hit “send” on my column that’s highly critical of Joe Biden my Wi-Fi service disconnected. Inexplicably, it will be out all day. Never happened before. Probably just a coincidence. I drove to the local store and sent the column .
https://mobile.twitter.com/GreggJarrett/status/1319698635853074435

Citat:
Rep. Clay Higgins
@RepClayHiggins
My wife has the gift of premonition.
Last night she dreamed that Federal squads were in our home seizing guns, knives, “unauthorized foods” and stored water. They said we had been “reported”.
Becca awoke crying.
What happened to our freedom? She asked.
What indeed.
https://mobile.twitter.com/RepClayHiggins/status/1319715219216674817
2020-10-23, 22:27
Medlem
Nixters avatar
Trump når 87 miljoner följare på Twitter.
2020-10-23, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Trump når 87 miljoner följare på Twitter.
Varav många är bots eller inte ens är amerikaner (och därmed inte kan rösta i valet).
2020-10-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Kan du inte hitta något mer seriöst och pålitligt institut? Naturligtvis leder inte China-Joe med 10%--11% som många påstår. Även om hela Kina nu står bakom China-Joe så taxerar jag hans ledning till 5%, litar mer på min magkänsla.

Jag är inte uppdaterad idag. Kommer igång senare, kanske.

Det såg likadant ut i förra presidentvalet. Sista veckan hade det sjunkit till några procent och sedan vet vi hur det slutade.
2020-10-23, 22:34
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Varav många är bots eller inte ens är amerikaner (och därmed inte kan rösta i valet).

Snarare tvärtom. X antal twitter tagit bort för att han inte ska gå om halvguden Obama. Men, men. Inget att bråka om.
2020-10-23, 22:35
Medlem
Nixters avatar
Fick höra några smarta ord idag som jag tycker stämmer väl

"Joe Biden kommer att fylla Vita Huset med krigshökar, miljötokar och free-traders med avsikt att dra nytta av USA.

Och vi vet att dom kommer att styra landet, inte Joe.

En Biden-administration skulle kombinera de värsta delarna av Bush- och Obama-administrationerna vars 16-åriga period av inkompetens vid makten ledde Donald J Trump till makten."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in