Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
HAHAHAHA så rolig du är. Under min livstid har vi vunnit 3 titlar mer än er
Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
. Vi är dessutom regerande mästare (ja ni kommer ta över det snart) och
Sveriges mest framgångsrika idrottsförening, så väldigt skevt att larva sig så mot en Djurgårdare.
Jo precis. Det känner jag till. Men hade varit kul att se en närbild.
Edit: googlade fram en bild
https://www.svenskfotboll.se/nyheter/serier/2018/4/guld-stort-silver-litet-silver-och-brons/ men sällan nån spelare visar upp de. Bara massa bilder med pokalen.
Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Och? Du skriver som om jag höll på en förlorarförening som bajen typ men jag håller på Sveriges mest framgångsrika. I fotboll 12 SM-guld och 5 cuptitlar. Inte ens med? Det är delat fjärde mest genom tiderna sett till SM-guld.
Under min livstid har jag haft möjlighet att se guldmedaljer mer ofta än jag kunnat sett medaljer till mff. Det var så jag menade.
Ditt försök till att vara rolig var.. roligt.
Räknar du medaljer i bowling, kanot och dart där också? Förlåt men det skriker förlorarförening om er när du försöker dra upp medaljer inom idrott i allmänhet, vi är en fotbollsklubb och vi är bäst i Sverige, i nutid och dåtid. Det är det som är räknas.
Att vara en framgångsrik idrottsförening är knappast relevant i sammanhanget.
Inte sett någon här gratulera MFF till guldet än, vi var ju så jävla dåliga som inte vann på två säsonger. Men nu kommer guldet äntligen him igen! Det när alla lag spelat på lika villkor, dvs utan publik. Vill bara ge fingret till alla som gjorde narr av oss innan säsongen men stannar där. Mot 21an!