Citat:
Ursprungligen postat av
Refraktor
Inte tror jag särskilt mycket på att kvällspressens etik och moral skulle stå i vägen för en namnpublicering. Däremot är det väl skrivet i sten att KL stämmer dem om hon frikänns.
Ja och därför fegar de.
Citat:
Åtalet mot henne är dessutom svagt, så de har väl ställt upp tabell med plus och minus vid namngivning och riskvärderat.
Ser inte åtalet svagt. Det är ett svårt åtal.
Citat:
Sedan finns det väl en del skillnader jämfört med Möllerfallet. Hon hade ju valsat runt i media tidigare med utnyttjande av flyktingbarn och girighet och så. Om en enda tidning identifierar henne så gör ”alla” det dagen efter.
Det släpptes en film som var väldigt intim och det var inte nåt annat om varken girighet el flyktingbarn dess innan:
Trots varningsklockor stora som kyrkklockor så fick hon gulla med gossarna och hon gick sängvägen precis som KL.
Det var ingen som trodde på dem när hon utövade makt.
Hon lovade guld och gröna skogar, knullade och hotade.
Kriminella kvinnor. De viftas bort. Det är inget att bry sig om, lite tossig bara. Hon dricker för mycket..
Trots helt skruvad:
Miljonerna rullade in och många män stod med byxorna nere.
Förundersökningen ang Aki iscensattes aldrig.
Han fick en ny tjej, försökte ta sig ur Hon djävulens spindelnät - och sen small det.
och hans situation med barnen berörde hot, trakasserier och han var i hennes våld.
Sen livförsäkring och död. För sent.
Ingen fällande dom flera år senare. För sent.
Möller pippade en polis och hon gled som en räkmacka genom systemet.
Promiskuös som få och jag vill nog påstå hon var besatt hon också.
Jag är beredd att flagga för rättsröta när det gäller vissa kvinnor.
Kanske dags att titta på störda kvinnors mönster vid separationer...
Deras metoder att glida fram och infiltrera instanser, myndigheter.
Vilket handlar om att förebygga att de lurar kalsongerna av omgivningen.
I tid.
Snarare än att gotta sig i nån snaskig skvallerföljetong alltså.