2020-11-01, 19:01
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Tror trump tar 330 elektorsröster.

Tror det blir ett bakslag. Biden får 330 igenom fusk och han hinner stoppa omval för han fick makten.

Nee, helt seriöst. Jag tror Trump får precis under 270.
2020-11-01, 19:02
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Om Trump vinner så ska det bli ytterst intressant att se hur MSM tänker frissera sina artiklar för att förklara hur man åter igen haft så fullständigt fel. De kommer nog att slingra sig minst lika mycket som 2016.

Då blir det bara braj. Indica only.

Dom fortsätter. Propaganda tar lång tid att påverka.
2020-11-01, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Mäkta imponerad av ditt underliga resonemang. Så om din syster inte delar din åsikt ska vi tycka att du är dum i huvudet för att du inte tycker som hon?

Sen när blev Maryanne någon sorts sanningsbärare och vittne?

Ska vi prova med Michael Cohen då?
Eller Trumps forna medarbetare tony schwartz?

Jag har några fler namn. Men trendlinjen pekar på en och samma sak
Donald Trump tar inte evangelicals på allvar och utnyttjar deras stöd för att bibehålla makten.
2020-11-01, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Med andra ord har medias taktik lyckats på dig. Det du är trött på är just medias bevakning av Trump och deras domedagsrubriker om varje liten grej Trump gör.

Jag klarar alltså inte av att se donald trump tala och sedan bygga mina åsikter på det jag hört honom säga själv?

Media ljuger, deep state ljuger
skolor ljuger ,forskare ljuger.

Men en con-man med 6 olika konkurser i bagaget och som varit en demokrat i hela sitt liv, talar sanning.
2020-11-01, 19:06
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Om Trump vinner igen så kan bara gratulera amerikanerna till att vara de absolut dummaste personerna på denna jord.
Senast fick han stryk med 3 000 000 röster och ändå är president.

Jag tror han får rejält med pisk nu!

Det är samma regler nu som 2016. Han kan få 10 miljoner mindre röster än Biden och ändå förbli POTUS, förutsatt att han vinner rätt stater.
2020-11-01, 19:08
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Det är samma regler nu som 2016. Han kan få 10 miljoner mindre röster än Biden och ändå förbli POTUS, förutsatt att han vinner rätt stater.

Japp.

På ett sätt hoppas man att Biden vinner popular vote med 10m så dom blir riktigt galna.

Men oavsett, ser riktigt bra ut för Daddy.
2020-11-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3

Bara i teorin.Allt över fyra procent är doom i verkligheten.
Därför är amerikanska val ganska så lätta att spela på när det kommer till presidentkandidaterna.
Applicerar man fyraprocentsregeln så kan man i stort sett aldrig spela på fel kandidat härvidlag.
2020-11-01, 19:13
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Öh! Vi pratar om siffror som kommer från en forskare på Standford Universitetet, en av USAs mest välrenommerade Universitet. Detta förklarar en Tangentbordskrigare på Flashback, vara skrönor.

Professor Edward Ames Edmonds som kommer med siffrorna om 700 döda och 30 000 smittade är dessutom kollega, på samma institution, som Nobelprisvinnarna Paul Milgrom and Robert Wilson.

Men det är klart det är helt rimligt att, en nobody på Flasback, vet bättre än en Professor på Standford.

Källor: https://web.stanford.edu/~bernheim/
https://news.stanford.edu/2020/10/12/stanford-economists-paul-milgrom-robert-wilson-win-nobel-economic-sciences/

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Artikeln är inte ens peer-reviewed.
2020-11-01, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nej han har inte haft fel någon gång, iaf sen 1984.

Did Professor Allan Lichtman correctly “predict” the winner of the 2016 presidential election? His own book says no.

https://www.imediaethics.org/did-professor-allan-lichtman-correctly-predict-the-winner-of-the-2016-presidential-election-his-own- book-says-no/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Hoppas du lyckas! Men det tror jag inte. Ingen är nog så dum.. men dum får lida.

Trump vinner garanterat.

Jag har egentligen bara haft fel 2016,där jag hade Hillary som knapp favorit..men där överoddsen fanns på Trump.
Biden vinner detta relativt enkelt..framåt Onsdag så förstår du också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Om Trump vinner så ska det bli ytterst intressant att se hur MSM tänker frissera sina artiklar för att förklara hur man åter igen haft så fullständigt fel. De kommer nog att slingra sig minst lika mycket som 2016.

Då blir det bara braj. Indica only.
Exempel på det du menar är fel?
2020-11-01, 19:15
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jag misstänker att ganska många republikanska politiker i Washington kommer fira på tisdag ifall Mr pussygrabber åker ut.

Det har ju varit lite som att hänga med Stalin om man fått ett jobb nära Trump, även om dom fått behålla livet.

De som kommer att jubla är :

-lobbyisterna..
-militärindustriella komplexet..
-den politiska och msm-eliten..(som är beroende av varandra)
-och alla som önskar en återgång till det gamla "pax americana"..(som orsakat mycket USA hat och död)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in