Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Selvmotigelse det du kommer med. Vi vet ikke hva barna mener konkret sier du, men du sier samtidig at de tror at TH er uskyldig.
Du sier at hun ville gjordt sånn og sånn, og sagt sånn og sånn, men kjenner du henne? Vet du hva hun ville gjordt, eller bare tenker du hva du selv ville gjordt? Du legger til side at TH er psykopat, enda vi ser alle tegnene til en psykopat. Du har vel hørt om koner som blir utsatt for vold, men ikke forlater?
Og nei, den kulen kan ikke være en fettkul, eller myggstikk.
Jeg er enig i din kritikk av de bastante påstander, det finnes mye kunnskap om mennesker som blir med voldelige partnere, mest kvinner. De har ikke mental styrke til å bryte ut. Kritikken er på sin plass, men du er selv meget bastant i dine påstander, og ikke alle er det like nye hold i av de heller. TH har ikke alle typiske kjennetegn på psykopati.
Jeg har hørt mye rykter om denne «dysfunksjonelle» familien, også fra folk som hevder å være lokale.
Jeg tror dynamikken er en annen enn den dominerende og kontrollerende TH, og det forkomne offeret AEH.
Jeg tror godt det kan være hold i ryktene om vold i hjemmet. Den kulen på det bildet trenger allikevel ikke være bevis på dette, den er for eksempel ikke blålig.