2020-11-01, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Fikk også info om at BB fra Drøbak var ansatt hos TH nå. Det er vel han som har skrevet epostene til Politiet for TH.
Endringen av ektepakten fra 87 er også skrevet av en advokat. Ingen tvil. Kan det være bb.
Citera
2020-11-01, 05:26
Medlem
Citat:
Ja TH lyver jo bevisst i intervjuet om klokkeslettet han ringte AE

Hvorfor gjør han det da?
Det er mulig han er redd politiet skal finne ut at han ikke var på samme sted som telefonens plassering. Da sliter han. I så fall kan han si at noen andre må ha ringt uten hans viten. Tyder på at th var i sv og drepte aeh og at alibiene dette tidsrommet er falske. Dette med sønnen og kryptoru er en merkelig kobling.
Citera
2020-11-01, 05:29
Medlem
Angående den etterlyste 08.56-bilen:
(31.10.2020) Ifølge TV 2s opplysninger har politiet en hypotese om at personene i denne bilen kan ha spilt en rolle i Lørenskog-saken. Én polititeori er at Tom Hagen ventet hjemme til han så bilen komme, for så å reise på jobb. Denne teorien har politiet prioritert høyt, får TV 2 opplyst.

Selv har Hagen og forsvareren hans en helt annen teori. – Vår teori er at dette kan være gjerningspersonene som ventet på at Tom Hagen skulle dra på jobb, sier han.

https://www.tv2.no/nyheter/11741512/

Ifølge T*re S*ansen er det uvanlig at biler kjører på den smale gangstien som går gjennom skogholtet. Store deler av året er veien dessuten sperret med en stor stein.
S*ansen fortalte at det en gangsti som er godt opparbeidet, men det er ikke logisk å kjøre inn her hvis du skal til husene i Sloraveien.

Fetad: Hvordan kan politiet ha tenkt angående dette? Hvor mener politiet at den bilen var i perioden mellom kl 8.57 og kl 9.16?
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-01 kl. 06:10.
Citera
2020-11-01, 06:03
Medlem
Citat:
Ja TH lyver jo bevisst i intervjuet om klokkeslettet han ringte AE

Hvorfor gjør han det da?
Hvilket klokkeslett som han sa i intervjuet er det du mener at er løgn?
Citera
2020-11-01, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Selvmotigelse det du kommer med. Vi vet ikke hva barna mener konkret sier du, men du sier samtidig at de tror at TH er uskyldig.
Du sier at hun ville gjordt sånn og sånn, og sagt sånn og sånn, men kjenner du henne? Vet du hva hun ville gjordt, eller bare tenker du hva du selv ville gjordt? Du legger til side at TH er psykopat, enda vi ser alle tegnene til en psykopat. Du har vel hørt om koner som blir utsatt for vold, men ikke forlater?
Og nei, den kulen kan ikke være en fettkul, eller myggstikk.

Jeg er enig i din kritikk av de bastante påstander, det finnes mye kunnskap om mennesker som blir med voldelige partnere, mest kvinner. De har ikke mental styrke til å bryte ut. Kritikken er på sin plass, men du er selv meget bastant i dine påstander, og ikke alle er det like nye hold i av de heller. TH har ikke alle typiske kjennetegn på psykopati.

Jeg har hørt mye rykter om denne «dysfunksjonelle» familien, også fra folk som hevder å være lokale.
Jeg tror dynamikken er en annen enn den dominerende og kontrollerende TH, og det forkomne offeret AEH.

Jeg tror godt det kan være hold i ryktene om vold i hjemmet. Den kulen på det bildet trenger allikevel ikke være bevis på dette, den er for eksempel ikke blålig.
Citera
2020-11-01, 07:49
Medlem
Citat:
Enig. Helt tullete kommentar. Elektriker Skansen ble også engang beskyldt for å ha drept henne. Det virker som at TT har blitt mere desperat nå en noensinne etter det kom fram at AE ikke bare søkte på leiligheter, men også at hun leste om skilsmisse. Nå har de begynt å putte inn rene løgner som at barna økonomisk hadde det mye bedre enn andre barn i oppveksten.

De fleste norske barn har ikke palass av en hytte på Kvitfjell hvor de kan dra å stå på snowboard med kompiser.

(www.skulle-sikkert-funnet-linken-til-artikkelen.com)
Citera
2020-11-01, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
bra fråga

utrolig bra observert *10 poeng*
Citera
2020-11-01, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Dette gjorde vondt å se. Kroppspåket roper "løgn" , huff for en forestilling.

kan du komme med en analyse? jeg klarer ikke å se at det er løgn, men det virket litt påtatt at han ikke klarte å lese trusselbrevet og begynte å gråte med en gang. Han er verken sint, ivrig, bitter eller spesielt flink til å snakke fritt, eller oppfordre oss til å bidra, men han ser jo lei seg og sliten ut, og det er helt tydelig at han drikker, de store posene under øya. Veldig mye rart i den familien synes jeg. Hvem legger skilsmissepapirer i hjemmet på den måten?
Citera
2020-11-01, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Vil du gi deg nå. Det er ikke grenser for hva du lirer av deg.

Hellsculls: get a grip. Hva vet du om hva hun synes om å leve på luselønn? Ingen liker å ikke ha råd til ting. det lå minst 2 private fb-meldinger ute som alle kunne se der det kom frem at aeh ikke kunne bli med på en helgetur fordi hun ikke hadde råd nå. tror de er fjernet for lenge siden. Og det skrev hun til en veninne, og alle kunne se det. Mannen var milliardær og sa på tv at han ikke har problemer med å gi fra seg penger. Like bortenfor står en avflasset rød stol, så Hagen har ikke vært opptatt av å ha det fint, kun at verdier skal vokse inn i himmelen. For mange år siden var han redd for skilsmisse og da endret han ektepakten til hans fordel av redsel for hva det ville kunne føre til for han økonomisk. Fikk inntrykk av at forholdet deres har vært verre enn det som er kommet frem her. Liker heller ikke når noen slår alle over en kam og sier at som i alle ekteskap, har det vært utfordringer.
Citera
2020-11-01, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Fikk et inntrykk av at han angret på at han drepte henne, men ikke helt sikker.

ja, det virket litt sånn, som at han ikke visste hvor ensomt det ble, men det kan hende han hadde endt opp alene uansett hvis hun ville skilles. Det er en vanskelig sak og hvis han er uskyldig, er det jo helt forferdelig. Tenk om han vet at barna er involvert, da er det jo ekstremt vanskelig å forholde seg til dette. Vet vi om sønnen var hjemme da aeh ringte han denne morgenen? han var visst i dårlig humør. Den prestedatteren er ikke mye lojal mot sin mor, og har ikke sagt noe fint om henne, de barna støtter faren plent.
Citera
2020-11-01, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Dette gjorde vondt å se. Kroppspåket roper "løgn" , huff for en forestilling.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/A2nz0n/er-det-mulig-aa-se-om-noen-lyver
Citera
2020-11-01, 08:59
Medlem
Citat:
Jeg ser ikke noe link til noen dom. Tingrett driver vel ikke å legger ut dommer på nett?
Uansett om han har en dom eller to, så betyr vel ikke det at han automatisk er en løgner.
Wikipiedia er ikke til å stole 100 % på, og det samme med andre sider der man anonymt kan legge inn artikler. At Rune Fardal eller Marius Reikerås skulle være psykopat tviler jeg sterkt på.
Ser ikke noen grunn til å bruke så mye mere tid på disse dikedarene dine og konkluderer med at du må være desperat etter å fjerne psykopatstempelet som jeg har satt på TH. Desperat når du prøver å så tvil om Rune Fardal uten at jeg har sagt at det er han mine kunnskaper bygger på.
Denne desperasjonen avslører hvem du er.
Jeg ba deg påpeke ting som Rune Fardal hadde sagt, som er feil, men der får du et problem ser det ut som.
Når det gjelder barnevern, så er det OT, men jeg kan si på generelt grunnlag at de gjør mye bra, og de gjør også endel som ikke burde vært gjordt. Mere om barnevernet har jeg ikke å si. Da får du ta det PM.

rapporterte dere under off.topic og med kommentar: kukar neste gang blir det 1.09 narkotikahandel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in