Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Det er ikke mine dikkedarer, men dine dikkedarer. Men du gjengir ikke hva jeg skrev. Hvis du ikke skjønner hva du leser, skal jeg ikke laste deg for det. Hvis du derimot bevisst juger og fordeier, er det straks verre. Jeg har ikke sagt at de er psykopater, jeg skrev "skal du finne psykopater, anbefaler jeg at du begynner jakten i disse miljøene".
Linken til dommen, som du ikke finner, er på tredje linje, under bildet. Der står det "uansett er dommen god lesing". Du skal trykke på den linken, da kommer du rett til dommen.
Jeg har ikke dratt fram Fard*l og Reiker*s, det har du greid på egen hånd, helt uten hjelp av andre.
Du må gjerne fortsette å forsvare Fard*l, en mann som juksa seg inn på psykologistudiet. Dette er omtalt i dommen, samt andre ting han ble dømt for.
Når du har lest dommen, bør du legge dette bak deg. Dette blir for dumt!
https://argumentasjon.wordpress.com/2019/03/02/grunnen-til-at-rune-fardal-ikke-har-organisert-familiekanalen/
Jeg tror jeg har sagt mitt om Rune Fardal men du ønsker å fire videre på dette? z-z-z har fått med seg essensen i det jeg har skrevet, og da må da du også ha klart det. Eller?
Dommen som du har linket til, kan man ikke stole på er riktig. Hvem som helst kan lage et pdf-dokument og legge ut. Og uansett gjør ikke en slik dom han til en løgner. Jo, det er dine dikkedarer, ikke mine. Det er du som er desperat, ikke jeg. Jeg kan også lage et pdf-dokument og legge ut i Wordpress. Et dokument der det står at Tom Hagen f.nr. 14.04.50. i 1995 ble dømt for å ha seksuelt misbrukt et barn på adresse ved en hytte ved Kvitfjellanlegget, gammelseteråsen 11, postnummer:2634.
Eller jeg kan skrive at han er anmeldt for alvorlige trusler mot den eller den personen, og at han brukte en Beretta 92 9x17mm halvautomat pistol, stjålet fra Tingelstad Skytterlag. Eller jeg kan skrive at han hadde et heimbrentsapparat som han fikk inndratt i 1976, og at det ble beslaglagt 17.000 kroner som stammer fra salg av ulovlig sprit.
Jeg har bedt deg finne eksempler på der Rune Fardal lyver, men der kommer du ikke langt.