2020-11-01, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Nei, teleoperatøren registrerer oppringninger selv om de ikke blir besvart. Men norsk lov hindrer de i å ta betalt for ubesvarte anrop. Tidligere tok teleoperatørene betalt for oppkoblingen selv om anropene var ubesvart.

Politiet kan få informasjon om mye
Citera
2020-11-01, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Politiet kan få informasjon om mye

TH`s teletrafikk har de 100% kontroll på.
Citera
2020-11-01, 03:01
Medlem
Merkelig at så snart det ble påpekt her at TH må lyve i intervjuet så forsvant TT som dugg for solen.
Citera
2020-11-01, 03:06
Medlem
Utfallet, hva dom har gjort, hvis hun er i live så er bønnen stor om å levere.
Hvis det er en annen utgang, er det å fortelle hvor det kan være.

Virker som det er noen ord han ikke klarer å si. Han snakker distansert. Kobler ut. Det er ikke følelser og kom hjem.
P
Kan tolkes flere måter. En tolkning er at ordene vokser i munnen for han mener ikke kom hjem. derfor blir det en fjern fjollete setning. Han mener ikke det han sier men han må si det på riksdekkende tv.
Andre tolkninger er at hodet kobler ut, blir tomt. Så det blir bare stotring. Hodet kan tømmes av tanker av mange grunner.

Nei jeg er ikke flink på å ta løgn. Og jeg ville og sett rett i kamera og forsøkt å være troverdig uansett. Akkurat det der kan alle. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.
Citera
2020-11-01, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Utfallet, hva dom har gjort, hvis hun er i live så er bønnen stor om å levere.
Hvis det er en annen utgang, er det å fortelle hvor det kan være.

Virker som det er noen ord han ikke klarer å si. Han snakker distansert. Kobler ut. Det er ikke følelser og kom hjem.
P
Kan tolkes flere måter. En tolkning er at ordene vokser i munnen for han mener ikke kom hjem. derfor blir det en fjern fjollete setning. Han mener ikke det han sier men han må si det på riksdekkende tv.
Andre tolkninger er at hodet kobler ut, blir tomt. Så det blir bare stotring. Hodet kan tømmes av tanker av mange grunner.

Nei jeg er ikke flink på å ta løgn. Og jeg ville og sett rett i kamera og forsøkt å være troverdig uansett. Akkurat det der kan alle. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Det blir liksom Rune Øygard 2
Citera
2020-11-01, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Distansering..

Ja jeg tolker det som distansering.
Citera
2020-11-01, 03:12
Medlem
Citat:
Ja jeg tolker det som distansering.

Fikk PM av en som kjenner TH og han sa at han lyver så det renner av han.
Og at penger er det eneste han tenker på.
Citera
2020-11-01, 03:19
Medlem
Citat:

Ja dette med pengene er løgn. Det svarte han på spørsmål om ektepakten. At det ville koste masse penger sa han og han kunne miste huset . Alt er tydeligvis hans. Han har glemt at han har sagt det og at det har stått i avisen.
Citera
2020-11-01, 03:26
Medlem
Citat:
Ja dette med pengene er løgn. Det svarte han på spørsmål om ektepakten. At det ville koste masse penger sa han og han kunne miste huset . Alt er tydeligvis hans. Han har glemt at han har sagt det og at det har stått i avisen.

Fikk også info om at BB fra Drøbak var ansatt hos TH nå. Det er vel han som har skrevet epostene til Politiet for TH.
Citera
2020-11-01, 03:27
Medlem
Citat:
Merkelig at så snart det ble påpekt her at TH må lyve i intervjuet så forsvant TT som dugg for solen.
Er dette merkelig?
Klokka er 3.30, natt til søndag. Kan det tenkes at noen har lagt seg?
Og har man for mange kommentarer, så brukes også dette mot enkelte brukere.
Citera
2020-11-01, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Eller kanskje han bare glemmer det. Det er bare for politiet og de som er ute etter å bevise at TH er skyldig, at disse tidspunktene er viktige. For TH, som er uskyldig, spiller det absolutt ingen rolle hvor mange ganger han ringte hjem til AEH som ikke tok telefonen.

Bare for å gjøre det helt klart, jeg er ikke ute etter å få TH dømt om han er uskyldig. Jeg søker ikke bevisst etter noe som støtter at han er skyldig. Er så lei av dette at jeg søker kun etter noe som viser at han er skyldig. Jeg synes at ting peker mot han. Helt objektivt. Hvorfor i alle dager skulle en ønske han er skyldig? Kjenner ikke mannen. Jeg har ingen grunn til å ønske at han har gjort det.
Citera
2020-11-01, 03:32
Medlem
Citat:

Dette er viktig å få med på lista.
Et av de sterkeste indisiene så langt.
Har du varslet politiet om dette? Dette må du ikke brenne inne med, følg din egen samvittighet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in