2021-06-17, 07:16
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jessica Andersson är ingen "fru", hon är inte gift.

Kvalificerat skitsnack, vem det nu var som påstod, att J Andersson skulle ha gränslat lilla Benji. Dels har hon hängt med Johan Malm ett antal år nu. Och detta skulle då ha skett när Benji var tonåring?

Nej.
Av många skäl.

Citera
2021-06-27, 11:58
Medlem
mjukmjukares avatar
Lyssnade, med skepsis på förhand, till Benjamins premiär av Sommar i P1.

Men den var tydlig. Och med empati, så inser man att han har haft (och jag påstår, har ännu) en jävla ryggsäck. Tentakler att ständigt känna av med och en i princip omöjlig uppgift, att bli helt omtyckt. Eller såhär; - slippa bli Så jävla illa omtyckt utan fog för det.

Kände för honom i det hotfulla programmet med Arga Snickaren. Jag hade gjort något som jag hade fått ångra med den där jävla Anders. Och Benjamin ger ju tydlig info om att detta är inte tillgjord teater. Det vi ser. Så är det. Anders mobbar hårt.

Vidare. Hans föräldrar.
Mamma: Hon borde tidigt i livet hindrat honom hans känsla av att ta ansvar. Men.
Hon t o m uppmuntrade.

Pappa: Är så dum i hela huvudet att jag är glad över att han har avsagt sig sitt Svenska medborgarskap. Management by fear och Dolce & Gabbana är en kärnfull beskrivning av latinot.
För mig är han inte ens en riktig italienare. En rakvattenstinkande tvångsmässig latino. Turk.

Nej fan. Benjamin Ingrosso har en tid kvar innan hela han blir helt stabil. Och frid och en hemkomst unnar jag honom naturligtvis.

Senast redigerad av mjukmjukare 2021-06-27 kl. 12:01.
Citera
2021-07-18, 22:43
Medlem
Utifrån erfarenhet så är att den magkänsla man får från första början ang om någon har en viss sexuell läggning eller ej, oftast stämmer bra i slutändan. Jag fick tidigt gay-vibbar då jag såg honom i tv eftersom jag själv är gay och känner igen många små diffusa mönster (som inte behöver vara feminina).
Så min starka gissning är att han kommer att komma ut som bisexuell snart framöver.
Citera
2021-07-19, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svedjo88
Utifrån erfarenhet så är att den magkänsla man får från första början ang om någon har en viss sexuell läggning eller ej, oftast stämmer bra i slutändan. Jag fick tidigt gay-vibbar då jag såg honom i tv eftersom jag själv är gay och känner igen många små diffusa mönster (som inte behöver vara feminina).
Så min starka gissning är att han kommer att komma ut som bisexuell snart framöver.

Vilka små diffusa mönster?
Citera
2021-07-19, 23:09
Medlem
Citat:

https://www.adlibris.com/se/bok/pave...-9789144076744 Enligt den här boken (minns inte sidan då jag lånade den på biblioteket) så tar det 0.5 sekunder för genomsnittsmannen att avgöra ifall en annan man är homosexuell eller ej.
Citera
2021-07-25, 00:03
Medlem
1,6 miljoner människor har hittills lyssnat på Benjamin Ingrosso sommarprat och det är bara poddlyssnare. Så minst 16 % av Sveriges befolkning har lyssnat på när han pratar i en 1,5 timme. Folk är verkligen intresserade av denna killen. Det är verkligen imponerande!
https://www.gp.se/kultur/kultur-n%C3...-p1-1.51693555
Citera
2021-07-26, 18:03
Medlem
Citat:
Pernilla sa en gång att hon misstänkte att han var gay,så det är väl inte omöjligt.
Följer inte alls med vad som händer i hans liv,men har han tjej eller?
Citera
2021-07-31, 20:42
Citat:

Håller med han är 100% gay och har tydligen problem med tjejer. Min gaydar slår sällan fel heller. Benjamin kommer kanske göra försök med tjejer men att han är obekväm med tjejer är ett tecken på att han själv är osäker på sin läggning.
Jag kan också se om någon är gay, man kan se vissa drag som du säger. Kan även ofta se bisexuella killar som försöker vara hetero men mig lurar dom inte :-)
Dom flesta skulle inte ana vad deras män gör på fritiden. Nu var det 10 år sedan jag lekte runt men ja min gaydar slog aldrig fel.
Benjamin är lika gay som Darin.
Citera
2021-07-31, 22:22
Medlem
Bdonks avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-traffa-tjejer

Benjamin känner att han har svårigheter att träffa tjejer i nyktert tillstånd, men han jobbar på det med psykologhjälp. Bra att han tar hjälp för sina problem!
Citera
2021-08-04, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Håller med han är 100% gay och har tydligen problem med tjejer. Min gaydar slår sällan fel heller. Benjamin kommer kanske göra försök med tjejer men att han är obekväm med tjejer är ett tecken på att han själv är osäker på sin läggning.
Jag kan också se om någon är gay, man kan se vissa drag som du säger. Kan även ofta se bisexuella killar som försöker vara hetero men mig lurar dom inte :-)
Dom flesta skulle inte ana vad deras män gör på fritiden. Nu var det 10 år sedan jag lekte runt men ja min gaydar slog aldrig fel.
Benjamin är lika gay som Darin.

Det förvånar mig inte om det är på det viset, och angående bisexualitet är där också otroligt många som anser sig själva vara hetero/ "straight" men i själva verket är rent utav bisexuella har jag märkt.
Dock finns den undermedvetna pressen att "duga till och tillhöra den majoritet som man förväntas tillhöra i samhället" kvar hos dom flesta av oss antar jag, vilket givetvis blir svårt för dom som strikt har följt denna moral för att det är så dom lärt sig från barnsben att det ska vara och är därför den lättaste vägen att gå så att säga.
Citera
2021-08-11, 01:34
Medlem
Bdonks avatar
Såg Benjamins konsert idag där han han hade en hel timme ensam på Allsångsscenen och konserten var bra. Alla låtarna höll inte absolut högsta klass men på det stora hela var det en bra konsert. Att Benjamin får hela Allsångscenen för sig själv i ett helt program får anses vara ett bevis för att Benjamin är en riktig och väl etablerad artist numera.

https://www.svtplay.se/video/3188669...626&id=jdqrZkb
Citera
2021-08-11, 06:35
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Såg Benjamins konsert idag där han han hade en hel timme ensam på Allsångsscenen och konserten var bra. Alla låtarna höll inte absolut högsta klass men på det stora hela var det en bra konsert. Att Benjamin får hela Allsångscenen för sig själv i ett helt program får anses vara ett bevis för att Benjamin är en riktig och väl etablerad artist numera.

https://www.svtplay.se/video/3188669...626&id=jdqrZkb

Kan bara hålla med, dessutom en ödmjuk och fin kille, att börja spekulera i om han är homo eller inte är ju löjeväckande.
Hur många procent av manliga artister är inte homo? Huvudsaken ärv väl att de kan underhålla, och detta kan denna gosse med råge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in