Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Detta är alltså utskrifter av samtal som sker under samma period som LW anmäler SD?
Citaten är från
2017-02-05. Lena anmälde ofredandet
nov 2016-11 och den arrangerade och framprovocerade misshandeln
jan -2017-01. (som hon i smyg spelade in och avslöjade sin egen bluff) anmäldes. Hon spelade bubbelspel där ett var att tjata , korsförhöra, gråta, krävde sex osv av SD samtidigt som hon matade Kristin, Jenny mf med lögnen om att SD förstörde hennes liv som inte ville ha henne. Otäckt sjuk människa. Tyvärr för mycket arbete att i det digra matrialet lägga upp en mer precis tidslinje där det framgår hur Lenas allvariga sjukdom manipulerade omgivningen.
Här är anmälan Lena tjafsar med polisen om negligerad anmälan 2 mån senare än citaten jag postade om när Lena tvjngade SD till sex.
Aktbilaga 164 It-protokoll LW del (C) sid 1075-1076. Samtalet ligger i en mapp med datum
2017-03-29
Filnamn: call_08-00-18_OUT_11414.amr-17 min och 36 sck
Lena ringer polisens växel och uppger att hon vill göra en anmälan. Lena kommer fram och uppger att hon gjort en anmälan för några månader sedan. Lena har fått reda på att den som stått för den eventuella misshandeln redan har varit på förhör och har kontaktat Lena. Lena vill prata med utredaren. Lena får namnet på handläggaren på ärendet, Mats Nylander, som hon vill prata med och blir kopplad dit. Lena kommer fram och berättar lite om ärendet.
Lena hade fått uppfattningen om att hon skulle kallas på förhör, men det hon tyckte det var lite besvärligt att hon nu fått höra att misstänkt varit inne på förhör. Det hade han sagt till henne och var inte så nöjd. Mats Nylander uppger att han inte varit på förhör men skulle det, men på grund av rådande läge med personalbrist så blev det inte av. Tanken var att ärendet skulle köras igång. Lena blev orolig över ordningen. Mats förklarar att läget såsom nu, med tanke på att Lena är hörd inledningsvis är nästa tanke att höra misstänkt men det ställdes in.
Lena uppger att misstänkt har uttryckt grova hot efter det här. Mats föreslår att hon ska blocka honom och inte ha någon kontakt med honom, alternativt göra en ny anmälan om hon känner sig hotad. Lena uppger att även frun till misstänkt har hört av sig. Lena önskar vidare att byta målsägandebiträde som hon inte kände förtroende för.
----------------------------
På annat ställe tjafsar hon och vill överklaga nedläggningsbeslutet. (Har inte det nu) Lena var ökänd hos polisen vilket man förstår när man läser vad den diplomatiska och vänliga polisen Mats Nylander om att hon ska blocka honom och lämna in en ny anmälan. Men blocka honom kan inte LW eftersom hon lever i fanatiskt symbios i bråken av att inte bli avvisad. Hela Lenas väsen och upptagenhet var gick ut på att inte bli avvisad.
Lena hamnar i samma dilemma som med centrum för våld i nära relationer som även dom krävde att hon sa upp kontakten med SD innan stöd och hjälp kunde komma på tal. Problemet var att Lena ville utnyttja polismyndighetens resurser och centrum för våld i nära relationer som vapen i hennes oförminslade krig om och med SD.
Som brevet till HD längst ner i min signatur så visar Lena en mycket enorm grandiositet vilket gjorde henne ofelbar. Givet diagnosen. Liksom en mytoman kan vara mycket övertygande så var också ränksmideriet om att SD förstörde hennes liv mycket övertygande då hon inte förstod bättre själv.
Det vore intressant att göra en tidslinje där bubbelspelet att tvinga sig på SD samtidigt som hon tillbringade timmar att chatta med sina trasiga medhjälpare om hur SD förstör hennes liv vid minsta tendens att SD sa NEJ till henne.
Intressant är att mina citat ur FUP sammanfaller i tid med de sk, dödshoten SD sägs hotat LW med när han fick reda på henne fula dubbelspel med att anmäla honom bakom ryggen. Fy f-n
Aktbilaga 168, sid 3493
"Stefan Davidsson
Jag önskar att allt som försämrar mitt liv försvinner ja
20 feb 2017 13:26
Stefan Davidsson
Ja, det var dumt sagt i affekt. Bad om ursäkt direkt. Inget jag är stolt över
Lena Wesström
"Det kommer göra ont ser blodet på Aron"
Lena Wesström
"Önskar du var död
20 feb 2017 13:26 "
Så såg det ut. Lena förfölde, hotade, tjatade, vädjade, grät, snackade skit bakom ryggen och anmälde SD 24/7, när han efter att visat ett anmärkningsvärt tålamod till slut reagerar av att hon anmält honom och ryter ifrån blir det till ett i form av "dödshot: vilket han bad om ursäkt för och som exploaterats in absurdum av LW och hennes postuma applåderare i tråden.
Måhända rörigt skrivet. Bråttom