2020-10-29, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Både ja & nej. Svårt att veta utan att arbeta i vapenmilitärindustrin & även då ska dessa vapen vara topphemliga. Det finns "visselblåsare" som påstår att vi redan har Star Trek-skepp. Av någon anledning fokuserar de flesta på avancerade vapen & teknologier gällande "Gang Stalking" istället för de aspekter som berör stalking. Jag tror helt enkelt det är psykologisk krigföring än faktisk fysisk skada. Dessa vapen existerar men inte i sådana allsmäktiga nivåer som de påstår tror jag.

Du har tyvärr fått dessa vapens kapacitet och skadeverkningar helt om bakfoten, likaså hur det går till. Du tror inte att vapnen är speciellt kapabla och du tror inte att de skapar psykisk och fysisk skada. Du tror inte att cybertortyr ("gangstalking") sker via fjärrvapen/teknik utan istället är det människor som är medvetna om sitt agerande som utför "gangstalkingen". Ack så fel du har.
Citera
2020-10-29, 11:34
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Du har tyvärr fått dessa vapens kapacitet och skadeverkningar helt om bakfoten, likaså hur det går till. Du tror inte att vapnen är speciellt kapabla och du tror inte att de skapar psykisk och fysisk skada. Du tror inte att cybertortyr ("gangstalking") sker via fjärrvapen/teknik utan istället är det människor som är medvetna om sitt agerande som utför "gangstalkingen". Ack så fel du har.

Tror du att det är ett sammanträffande att ett terrordåd sker i Frankrike (Nice) idag några timmar efter att jag la upp ett massivt inlägg om anti-terrorism & "Gang Stalking" i ett flertal forum online?
Citera
2020-10-29, 13:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Tror du att det är ett sammanträffande att ett terrordåd sker i Frankrike (Nice) idag några timmar efter att jag la upp ett massivt inlägg om anti-terrorism & "Gang Stalking" i ett flertal forum online?

Vid Notre Dame-kyrkan dessutom:
"Earlier on Thursday, three people were killed and several more injured in a stabbing attack in Nice.

Russian President Vladimir Putin sent a telegram to French President Emmanuel Macron expressing his condolences over the deadly attack on citizens in Nice, the Kremlin said.

Putin called the attack in Nice a "cynical and cruel crime committed inside a church".

On Thursday, a knifeman killed three people and injured several others at and near the Notre Dame Cathedral in central Nice. He was arrested by police. In another incident, a knife-wielding man shouting 'Allahu Akbar' attempted to attack police officers in Avignon and was shot dead by police. "
Citera
2020-10-29, 16:04
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Vid Notre Dame-kyrkan dessutom:
"Earlier on Thursday, three people were killed and several more injured in a stabbing attack in Nice.

Russian President Vladimir Putin sent a telegram to French President Emmanuel Macron expressing his condolences over the deadly attack on citizens in Nice, the Kremlin said.

Putin called the attack in Nice a "cynical and cruel crime committed inside a church".

On Thursday, a knifeman killed three people and injured several others at and near the Notre Dame Cathedral in central Nice. He was arrested by police. In another incident, a knife-wielding man shouting 'Allahu Akbar' attempted to attack police officers in Avignon and was shot dead by police. "

Är det bara jag som ser dessa tydliga mönster? Nu meddelar Macron är det rör sig om "Islamist terrorists" - sammanträffande? Från mitt inlägg i natt till terrordådet rör det sig 8-10 timmar. Ungefär samma tidslängd som när jag la upp ett massivt inlägg om hacking, "Gang Stalkad" Sebastian Manitski, Kapiton/Bitcoin (påstådda kryptovalutascam) som följdes efter 10-15 timmar av ett massivt kontohackerattack mot stora namn på Twitter där följare uppmanades att skicka Bitcoins & få tillbaka mer (kryptovalutascam).
Senast redigerad av RiktigTI 2020-10-29 kl. 16:42.
Citera
2020-10-29, 23:20
Medlem
Citat:
Är det bara jag som ser dessa tydliga mönster? Nu meddelar Macron är det rör sig om "Islamist terrorists" - sammanträffande? Från mitt inlägg i natt till terrordådet rör det sig 8-10 timmar. Ungefär samma tidslängd som när jag la upp ett massivt inlägg om hacking, "Gang Stalkad" Sebastian Manitski, Kapiton/Bitcoin (påstådda kryptovalutascam) som följdes efter 10-15 timmar av ett massivt kontohackerattack mot stora namn på Twitter där följare uppmanades att skicka Bitcoins & få tillbaka mer (kryptovalutascam).
Jag vet inte om jag förstår dig rätt, men vad har terrordådet med dig att göra?
Citera
2020-10-29, 23:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatulad44
Jag vet inte om jag förstår dig rätt, men vad har terrordådet med dig att göra?

Bara ett underligt mönster.
Citera
2020-10-29, 23:59
Bannlyst
Citat:
Det har inget med dina inlägg att göra. Du ser mening som inte finns för någon annan.
Det är en utveckling som är mellan Frankrike och Islamister. Inte Gang-stalkers.
Citera
2020-10-30, 08:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Som jag skrev på ett annat forum:

Vänta lite, tror du på riktigt att någonting du gjorde initierade en terrorattack i Frankrike?

Detta att de som tror sig vara gängförföljda - förutom att lida av paranoia, även besitter storhetsvansinne, börjar få groteska proportioner.
Citera
2020-10-30, 13:32
Medlem
En gang stalker är en person som spionerar och förföljer sitt offer med hjälp av
andra människor vilka hjälper våldsverkaren att trakassera och terrorisera offret
under flera år. Flertalet av de individer som hjälper stalkern får en "kick" av att
kunna lura andra. Därför väljer man oftast ut ett offer som har orimliga uppfattningar
och som är lättare att lura än vanliga människor. De här våldsverkarna tror precis
som majoriteten av alla människor inte på konspirationer och hånar därför offrens
orimliga föreställningar. Normala människor med ett samvete och empati och beter
sig inte på det viset och inte förrän du själv har fallit offer kan du riktigt förstå hur
det är att vara förföljd.
Senast redigerad av Piratpartiet 2020-10-30 kl. 13:37.
Citera
2020-10-30, 18:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
En gang stalker är en person som spionerar och förföljer sitt offer med hjälp av
andra människor vilka hjälper våldsverkaren att trakassera och terrorisera offret
under flera år. Flertalet av de individer som hjälper stalkern får en "kick" av att
kunna lura andra. Därför väljer man oftast ut ett offer som har orimliga uppfattningar
och som är lättare att lura än vanliga människor. De här våldsverkarna tror precis
som majoriteten av alla människor inte på konspirationer och hånar därför offrens
orimliga föreställningar. Normala människor med ett samvete och empati och beter
sig inte på det viset och inte förrän du själv har fallit offer kan du riktigt förstå hur
det är att vara förföljd.

Ärligt talat talar jag om det på en helt annan nivå än några missnöjda personer som är "onda".
Citera
2020-10-30, 20:56
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ärligt talat talar jag om det på en helt annan nivå än några missnöjda personer som är "onda".

Som jag skrev på ett annat forum:

Mm, på nivån att tre personer mördas i Nice pga något du skrivit anonymt på ett par forum.

Verkar rimligt.

Hur går det fö med dina skadeståndsanspråk?
Senast redigerad av Clay Allison 2020-10-30 kl. 20:58.
Citera
2020-11-06, 18:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Det är snart tid för det här att bli offentligt avslöjat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in