2020-10-30, 08:45
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskarssondenstore
Sjukt vet jag inte men om jag hatar troende och kristna...? Ja.
Särskilt kristna eftersom dom oftast kommer från civiliserade länder och har fritt kunnat välja. Men trots vetenskap och allt annat så fortsätter dom ändå sin tro. Det är lågt.

Men varför påverkar deras tro dig? Kristna är ju inte påträngande och inte mördare som radikala muslimer är.
Citera
2020-10-30, 09:02
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Är det verkligen så????????
Då ska röda korset i så fall inte få ett enda rött öre av mig i fortsättningen.
Och blir jag stoppad av en medarbetare från röda korset på stan så ska jag verkligen konfrontera vederbörande om det här!

det är vad de ägnat sig åt det senaste decenniet. inget nytt alltså. rädda barnen och amnesty samma sak.

ingen större poäng att konfrontera deras "medarbetare", jag är ganska säker på att de är inhyrda försäljare från bemanningsföretag, ofta studenter.
Citera
2020-10-30, 09:03
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Finns namn och bilder på två av offren här, plus bild på GM:

https://www.dailymail.co.uk/news/art...r-rampage.html

Obs! Inte gore.
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/10...4029949984.jpg
Synd att GM ska belasta sjukvården i Frankrike men samtidigt så är det kanske gott att han inte blev en islamistisk martyr
Tror att det måste till drastiska åtgärder i hela Europa för att förhindra att dessa muslimer sätter skräck i fler länder.
Måtte Frankrike fortsatt hålla benhårt på sin yttrandefrihet och skulle önska att det skapades karikatyrer på Brahim Aoussaoui där han ligger skottskadad, nerpissad i handfängsel
Citera
2020-10-30, 09:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/10...4029949984.jpg
Synd att GM ska belasta sjukvården i Frankrike men samtidigt så är det kanske gott att han inte blev en islamistisk martyr
Tror att det måste till drastiska åtgärder i hela Europa för att förhindra att dessa muslimer sätter skräck i fler länder.
Måtte Frankrike fortsatt hålla benhårt på sin yttrandefrihet och skulle önska att det skapades karikatyrer på Brahim Aoussaoui där han ligger skottskadad, nerpissad i handfängsel

Träffad 14 gånger! Inte som man inte försökte döda honom. Nu kanske överlever och kommer säkert bli någon form av idol i fängelset. Snacka med andra för att övertyga dom om att döda kristna det är bra. Kostnad också för franska skattebetalare så synd att man inte siktade bättre. 14 skott det borde ju räcka tycker man.
Citera
2020-10-30, 09:20
Medlem
uh-huhs avatar
Ännu en sjuk i huvudet muslim som skriker allah Akbar samtidigt som han utför handlingen.
Tv4 sa att Frankrike var ett muslimskt land, jävla skitsnack men dom är på god väg och det märks i o med alla sjuka muslimer som kommer in
Citera
2020-10-30, 09:25
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Ännu en sjuk i huvudet muslim som skriker allah Akbar samtidigt som han utför handlingen.
Tv4 sa att Frankrike var ett muslimskt land, jävla skitsnack men dom är på god väg och det märks i o med alla sjuka muslimer som kommer in

Det sa ju även Frankrikes ambassadör i Sverige att Frankrike är ett muslimskt land. Fransmännen har precis som svenskarna blivit Quislingar.
Citera
2020-10-30, 09:29
Medlem
Malacodas avatar
Enda fördelen att fanskapet inte dog är att man kanske kan pressa fram information ur honom. Tillhörde han någon terroristcell? Stämmer det att röda korset smugglade in honom? Och i så fall vem bär ansvaret för att han kunde begå ett terrordåd på fransk mark. Får dom fram det och slänger alla ansvariga i fängelse så kan det kanske få alla godtrogna "humanister" att tänka en extra gång innan dom hjälper fler orcher över gränsen
Citera
2020-10-30, 09:31
Medlem
vidrikfittanens avatar
DN : s utsända ser kransnedläggningen som ett större problem än halshuggningarna. Det blev "spänt". Vad var det innan då?

https://twitter.com/erikdelareguera/...91712550273024
Citera
2020-10-30, 09:33
Medlem
Sjukt att Aftonbladet vinklar det som att det är hatet mot dessa terrordåd som är problemet: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-bara-varre-nu

OBS plus artikel men jag syftar på rubriksättningen.
Citera
2020-10-30, 09:39
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Är det verkligen så????????
Då ska röda korset i så fall inte få ett enda rött öre av mig i fortsättningen.
Och blir jag stoppad av en medarbetare från röda korset på stan så ska jag verkligen konfrontera vederbörande om det här!

Jag brukar undvika Röda Korsets insamlare men imorgon när jag är ute på stan ska jag medvetet gå nära så de stoppar mig och då ska jag berätta att de jobbar med att samla in pengar för en terroristorganisation och borde sättas i fängelse. Jävla as.
Citera
2020-10-30, 09:41
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag tror väldigt få av barnen i skolbussen i Jemen som sprängdes av amerikanska bomber, har så mycket att säga till om vilka stater som köper vad...

Om Dina barns skolbuss sprängs av en bomb vars splitter säger "Made in America" så tvivlar jag på att Du hade så mycket att säga till om vem som köpte dessa vapen.

I'm quite sure You'd blame America, no matter what..

Detta är rent svammel och har ingen koppling till terrordådet i trådstarten.

Citat:
Det har koppling med diskussionen om att Väst borde sluta sälja vapen till stater som har Islam som statsreligion, i detta fall Saudiarabien.

Det har fortfarande inte någon koppling till terrordådet i trådstarten, fast jag instämmer där om att väst inte borde sälja vapen till muslimska länder.

Citat:
Muslimer hade aldrig kommit till europa om vi inte hade medverkat till att destabilisera deras hemländer.
Vi förstörde deras hem, varpå de nu tvingats bygga nya hem hos Oss.

If we don't want them near our homes, we should probably stop help destroying Their homes...

Det där är rent skitsnack, muslimer hade fortfarande kommit till Europa. Bidragen hade lockat, samt världen behöver islamiseras. Eftersom slutmålet inom islam är världsherravälde.
Citera
2020-10-30, 09:44
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Dessa länder är erövrade av väst redan och MÅSTE oftast köpa det som erbjuds.

Sen handlar det inte om att de dödar varandra, så enkelt är det inte, det handlar först och främst om att väst systematiskt attackerat länderna i mena, sen när de har söndrat och härskat har de lyckats få en sida att fortsätta attackera den andra sidan och vips så är inbördeskriget ett faktum och väst kan då bara håva in cash på all krigsmaterial.

Förstår du inte detta verkligen? Det finns en hel tankesmedja kring denna strategi, tror du att det bara blev så över en natt?

Jag försvarar absolut inte dessa vansinnesdåd som precis hänt i Frankrike, men nånstans måste man börja fråga sig varför de reagerar just nu. Varför flera dåd på kort sikt?

Man kan inte ha kakan och äta den. Skapa kaos i mena men skälla när det sprider sig tillbaka hit. Petar du på en galen hund tillräckligt många gånger kommer den till slut bita dig.

Är du helt säker på det? Eftersom den sortens argument i ditt inlägg är samma sorts argument som muslimska offerkoftor använder för att ursäkta alla terrordåd i Europa. Det är även samma sorts argument som vänsterblivna islamapologeter använder.

Och du är inte ensam, Trolltestet använder samma sorts idiotiska argument.
Senast redigerad av Mongoprofeten 2020-10-30 kl. 10:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in