2020-10-29, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Fattar inte hatet mot Arvid. Han är störtskön.
Var underbart att se honom dissa Josie o när han kallade henne Josef så skrattade jag åt det flera gånger till och från under dagen.

Josie blev dissad av både Patrik o Arvid, inte konstigt att hennes beteende är så vidrigt o att hon måste konstant trycka ner tjejer för att försöka få upp sitt trasiga självförtroende

Du skrattade åt det till och från för att du hade rökt hasch?
Citera
2020-10-29, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Efter att Simon fick lämna tycker jag att Patrik är den absolut roligaste deltagaren. I början tyckte jag han var småtråkig men han har växt som fan i mina ögon.

Patrik? Abslut roligaste deltagaren? Du måste råka skrivit fel namn eller?
Citera
2020-10-29, 17:00
Medlem
Alexandra fy fan vilken läskig människa. Oförglömligt när hon lurade sin ”lillebror” förra säsongen. Dessutom helt i onödan. Hann knappt komma in förrän hon hoppade ur trosorna för att få bekräftelse. Så otroligt omogen människa.

Niclas... ”Vad tycker du om mig” ”vad kände du när du såg mig?” sorry Petter-Niclas... men sånna frågor ställer aldrig en riktig alfahanne. En äkta alfahanne vet utan att behöva springa och fråga som en liten skolflicka.

Och är det inte väldigt lite ligga i år?
Citera
2020-10-29, 17:15
Medlem
"Hoppa ur trosan", herregud är det kyrkans kyskhetsmöte i denna tråd?
Citera
2020-10-29, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
"Hoppa ur trosan", herregud är det kyrkans kyskhetsmöte i denna tråd?

Har du testosteronbrist?

Fan vad du gnäller.
Citera
2020-10-29, 18:55
Medlem
hyssasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Patrik? Abslut roligaste deltagaren? Du måste råka skrivit fel namn eller?

Roligaste var kanske fel ord men iaf den som verkar mest normal i huset och ändå bjuder på underhållning
Citera
2020-10-29, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Har du testosteronbrist?

Fan vad du gnäller.

Trycker faktiskt extra testo, så svar nej - har överskott.
Citera
2020-10-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Har du testosteronbrist?

Fan vad du gnäller.

Han tar verkligen denna tråd på för stort allvar.
Citera
2020-10-29, 19:53
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbetukan
Alexandra fy fan vilken läskig människa. Oförglömligt när hon lurade sin ”lillebror” förra säsongen. Dessutom helt i onödan. Hann knappt komma in förrän hon hoppade ur trosorna för att få bekräftelse. Så otroligt omogen människa.

Niclas... ”Vad tycker du om mig” ”vad kände du när du såg mig?” sorry Petter-Niclas... men sånna frågor ställer aldrig en riktig alfahanne. En äkta alfahanne vet utan att behöva springa och fråga som en liten skolflicka.

Och är det inte väldigt lite ligga i år?
Hon är något helt unikt i obehag. Marbella / London - jo men tjena, den typen av tjejer har man ju träffat förr. Hon har bara blivit värre och värre för varje år som går. Oerhört tragiskt men mest synd om henne då det känns som en stor släng med psykisk ohälsa.
Citera
2020-10-29, 20:09
Medlem
Porrconny74s avatar
Hade faktiskt varit sevärt ifall Simon kom in igen, av dom få säsonger jag sett så är Simon den roligaste deltagaren någonsin, han kan både skoja och även upplevs som väldigt snäll.

Miki är årets skämt.
Citera
2020-10-29, 22:53
Medlem
Lite väl mycket lipgloss på botox nu. Var bättre med girl next door-blomman.
Citera
2020-10-29, 23:12
Medlem
Gulcitronns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
dragit upp detta tidigare i tråden när tjerna försökte skydda henne med girlpower när hon fått tjejer må dåligt i hotellet.

Det är skämmigt att skydda och försvara sådana äckliga människor. De som försvarar sånt beteende är nog sånna som henne. Haha jag skäms åt henne. Hoppas och håller tummarna att hon snart skickas ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in