2020-12-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Hon är väldigt söt

Möjligtvis om man tänder på utveckligsstörda dvärgar.
Citera
2020-12-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Kändes som de klippte bort Diana ur bild för att hon egentligen var snabbast, men produktionen tyckte det blev bättre TV om Patrik vann.

Precis, allt för tv. Hade dock varit stort av produktionen om de gått ut och stått för en sådan sak. Dock lär det aldrig ske...

Kan man inte ens gå ut och visa klippet där Niclas påstås ha varit på Josie så mörkas nog detta också.
Citera
2020-12-09, 17:32
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Blev besviken när Bassen kastade kulan :/ Tur Diana lämnade med huvudet högt

Btw fett tråkig finalavsnitt, spolade fram hela tiden.
Citera
2020-12-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Blev besviken när Bassen kastade kulan :/ Tur Diana lämnade med huvudet högt

Btw fett tråkig finalavsnitt, spolade fram hela tiden.

Försöker man själv offra sin partner så får man väl förvänta sig samma mynt tillbaka antar jag.
Citera
2020-12-09, 17:52
Medlem
Synd att en så genomvidrig person vann.
Satt upp långfingret i ansiktet på Mickey. Satt och tokhånade Tanja för hennes dialekt. Fick vansinnesutbrott på Erika.

Slår han ännu sina flickvänner också?

Räkmacka fram till final. Inte ett enda smart spel eller tufft beslut. Lekt Adam hela säsongen.

Måste göra om formatet så att de som är bäst går till final. Patetiskt att utröstade loosers ska rösta. Patrik och Tanja vann spelet. Bassen fick pengarna.
Citera
2020-12-09, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbetukan
Synd att en så genomvidrig person vann.
Satt upp långfingret i ansiktet på Mickey. Satt och tokhånade Tanja för hennes dialekt. Fick vansinnesutbrott på Erika.

Slår han ännu sina flickvänner också?

Räkmacka fram till final. Inte ett enda smart spel eller tufft beslut. Lekt Adam hela säsongen.

Måste göra om formatet så att de som är bäst går till final. Patetiskt att utröstade loosers ska rösta. Patrik och Tanja vann spelet. Bassen fick pengarna.

Är det här bekräftat? För jag har kallat honom hustrumisshandlare hela säsongen eftersom han har den viben helt enkelt.

För övrigt diggar jag att han ägde Diana sådär
Citera
2020-12-09, 18:02
Medlem
Säsongens största fegis stod som segrare. Trist att folk är så kåta på pengar. Sebastian har inte tagit ett enda beslut själv. Inte ens kulkastningen kunde han ta ett beslut utan att bli påverkad. TÖNT!

Att se mobbarna Josie och Alexandra stå där och flina gör mig illamående.....
Big up till Arvid och Erica som röstade på det personerna som förtjänade vinsten.
Citera
2020-12-09, 18:05
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Diana Moseni måste vara den mest egotrippade och själviska personen i hela PH:s historia. Finns det någon som varit värre än henne på det här sättet?

Allt hon säger i syncarna är bara jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag. Mig mig mig mig mig mig mig mig mig mig mig.

Otroligt tröttsamt. Hoppas hon inte ska vara med i någon mer säsong.
Citera
2020-12-09, 18:12
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe

Sant!! Kräks på henne
Citera
2020-12-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Diana Moseni måste vara den mest egotrippade och själviska personen i hela PH:s historia. Finns det någon som varit värre än henne på det här sättet?

Allt hon säger i syncarna är bara jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag. Mig mig mig mig mig mig mig mig mig mig mig.

Otroligt tröttsamt. Hoppas hon inte ska vara med i någon mer säsong.
Håller med. Har också haft jävligt svårt för hennes rövhålslika läppar hela säsongen. Varför betalar man pengar för att se utvecklingsstörd ut? Helt jävla galet.
Citera
2020-12-09, 18:15
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Håller med. Har också haft jävligt svårt för hennes rövhålslika läppar hela säsongen. Varför betalar man pengar för att se utvecklingsstörd ut? Helt jävla galet.

Jag tycker hon har väldigt konstig sminkning också, det är något suspekt med näsan hennes...
Citera
2020-12-09, 18:26
Medlem
Nu har jag inte sett varje avsnitt från säsongen och inte heller finalavsnittet. Dock visste man ju vem som skulle vinna eftersom det varje år är någon som tycker det är jättekul att avslöja vinnaren utan att använda spoilertaggar.

Hursomhelst. Jag diggade inte Sebbe som person men på vilket sätt var han inte en av de "bästa" spelarna? Jag minns ändå att han gjort vissa val som varit smarta.

Sen så har jag forfarande inte riktigt släppt hur manipulativ Patrik var förra avsnittet. Stå för att du vill vinna med Tanja istället för att komma med ursäkter och försöka lägga skulden på Diana. Han försökte bara rättfärdiga sitt val och framstå som en "good guy" för tittarna. Iskall är han. Först med Erica sedan med Diana. Men ja det är ju också sånt som är kul med PH så nice att han var med.
Senast redigerad av LittleBabyNothing 2020-12-09 kl. 18:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in