2020-10-29, 23:20
Medlem
Gulcitronns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Åter igen... Niclas - VEM ÄR HAN? Är han på riktigt och hur är det egentligen fatt i knoppen.

Kan man bli mer osäkert och söka bekräftelse. Alltid; Vad tycker du om mig? Vad tänkte du är du såg mig? Herregud människa du är 28 år gammal.

Haha stackars människa, han tror han är en alfahanne när han egentligen är en liten feg hare som faller så grovt för grupptryck och så lätt att manipulera.
Undrar hur han mår nu när han ser hur alla tjejer utnyttjat han och ba hållt med om hans alfasnack
Citera
2020-10-29, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Trycker faktiskt extra testo, så svar nej - har överskott.

Men har inte du hängt här sen tråden startade? Vad sitter du och gnäller om så förbaskat? Duger det inte, gå häng nån annanstans.
Citera
2020-10-30, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenillusion
Men har inte du hängt här sen tråden startade? Vad sitter du och gnäller om så förbaskat? Duger det inte, gå häng nån annanstans.

Naw, läs mina inlägg så förstår du vad jag gnäller på. Känslostyrda imbiciller.

Gnäller när fan jag vill, vart jag vill.
Citera
2020-10-30, 10:47
Medlem
Citat:
Naw, läs mina inlägg så förstår du vad jag gnäller på. Känslostyrda imbiciller.

Gnäller när fan jag vill, vart jag vill.

Ah jag förstår. Livet är jobbigt, bäst att ta ut det på internet så mår man bättre 👍
Citera
2020-10-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ah jag förstår. Livet är jobbigt, bäst att ta ut det på internet så mår man bättre 👍

Livet är ganska enkelt, men tackar som frågar.

Citat:
Har för mig att arvid har adhd, då kan man prata snabbt och något osammanhängande ibland. Så kan bero på det? Bror min har adhd, han låter sådär ibland.

Berätta gärna för mig vad som med ADHD får en att prata som en bensotorsk? Väldigt nyfiken.

Bror din pundar nog han med.

Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Han tar verkligen denna tråd på för stort allvar.

Nej, bara finner det lustigt vilken skara som samlas i denna tråd och blir samtidigt irriterad. Jag vill inte kopplas ihop med ni hjärndöda känslostyrda individer som postar i denna tråd.

Det är tack vare er som Paradise Hotel har oförtjänt dåligt rykte. Ni förstår inte att det är TV, ni har kvinnoförakt trots att majoriteten av er är kvinnor, ni är rent ut sagt korkade.
Senast redigerad av pogba 2020-10-30 kl. 14:31.
Citera
2020-10-30, 14:28
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Hon är något helt unikt i obehag. Marbella / London - jo men tjena, den typen av tjejer har man ju träffat förr. Hon har bara blivit värre och värre för varje år som går. Oerhört tragiskt men mest synd om henne då det känns som en stor släng med psykisk ohälsa.

Googla Alexandra Nord QPR så får ni se hur Alexandra egentligen ser ut innan hon sönderopererade sig.

Ser verkligen ut som en tråkig fotbollstjej med väldigt mediokert och intetsägande utseende.
Frågan är vad som är bäst, eller sämst i detta fallet kanske. En tråkig medioker fotbollstjej eller en sönderopererad bimbo med onaturliga drag
Citera
2020-10-30, 14:36
Medlem
Citat:

Berätta gärna för mig vad som med ADHD får en att prata som en bensotorsk? Väldigt nyfiken.

Nej, bara finner det lustigt vilken skara som samlas i denna tråd och blir samtidigt irriterad. Jag vill inte kopplas ihop med ni hjärndöda känslostyrda individer som postar i denna tråd.

Det är tack vare er som Paradise Hotel har oförtjänt dåligt rykte. Ni förstår inte att det är TV, ni har kvinnoförakt trots att majoriteten av er är kvinnor, ni är rent ut sagt korkade.
Arvid verkar ha problem med stamning efter vad jag såg i studio paradise. Kan förklara att han pratar lite annorlunda.
Citera
2020-10-30, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
Arvid verkar ha problem med stamning efter vad jag såg i studio paradise. Kan förklara att han pratar lite annorlunda.

Nej, sist han var med så var han helt trammad (tramadol) på Studio Paradise med.

Gulligt med folk som helt saknar skinn på näsan.. "ADHD, stamning" lol.
Citera
2020-10-30, 14:45
Medlem
Citat:

Va? 😂 Ska jag förklara vad just arvid får för medicin utskrivet pga sin diagnos? Fråga själv vetja? Och ska vi alla ta hänsyn till din irritation över en tråd. Sluta läs då! Välj en annan. Det så uppenbart att du är en parasit som livnär sig på att bete sig skit på internet
Citera
2020-10-30, 15:34
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:

Håller med. Sjukt jobbigt när mina vänner och bekanta, till och med folk på stan, ba "hänger du med den där pogba i PH2020 tråden på flashback? Shit vad pin"

Paradise Hotel har välförtjänt dåligt rykte eftersom säsongerna knappt innehåller något drama nu med alla gamla deltagare som får vara med för att de är polare med produktionen. Vilket leder till misstankar, förmodligen rätt goda sådana, om att programmet är riggat för att produktionens vänner ska vinna. Rykten om att deltagare som testat positivt för könssjukdomar har smittat stora delar av produktionen går ju exempelvis.
Citera
2020-10-30, 15:46
Medlem
Citat:
Va? 😂 Ska jag förklara vad just arvid får för medicin utskrivet pga sin diagnos? Fråga själv vetja? Och ska vi alla ta hänsyn till din irritation över en tråd. Sluta läs då! Välj en annan. Det så uppenbart att du är en parasit som livnär sig på att bete sig skit på internet

Du är ju hjärndöd om du tror hans slödder beror på Elvanse/Concerta om han får det.

Sluta säg åt mig vad jag ska göra, läs en annan tråd då om du stör dig på mina inlägg paradoxala fan.
Citera
2020-10-30, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Håller med. Sjukt jobbigt när mina vänner och bekanta, till och med folk på stan, ba "hänger du med den där pogba i PH2020 tråden på flashback? Shit vad pin"

Paradise Hotel har välförtjänt dåligt rykte eftersom säsongerna knappt innehåller något drama nu med alla gamla deltagare som får vara med för att de är polare med produktionen. Vilket leder till misstankar, förmodligen rätt goda sådana, om att programmet är riggat för att produktionens vänner ska vinna. Rykten om att deltagare som testat positivt för könssjukdomar har smittat stora delar av produktionen går ju exempelvis.

Hahahahahahaha så jävla rolig xd. Vet inte om du missförstår med flit eller om du bara är dum i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in