Är inte en sådan värsting egentligen som det finns exempel på i tråden. Men jag skulle kalla mig för en trosman. Jag stjäl alltså trosor. Det är nog relativt omoraliskt(även om det inte direkt skadar någon fysiskt/psykiskt, så länge de är omedvetna om det), dels att stjäla och dels att man stjäl sådana intima saker som man sedan använder i sexuella sammanhang. Om detta uppdagades skulle jag förlora åtskilliga vänner, (kanske) jobbet, få väldigt ansträngda relationer till nära och kära, samt kanske några polisanmälan om man har otur.
Kriterier för vilka trosor jag kan tänka mig att stjäla.
De måste såklart vara använda. Oanvända eller rena trosor kan man ju lika gärna köpa på vilken klädaffär som helst. Tråkigt! Däremot så stjäl jag såklart inte nedbajsade/nedkissade trosor eller sådana med rostfläckar. Äckligt! Har hänt att man spanat in några riktigt fina trosor i en tvättkorg hemma hos en pangbrud som visar sig vara äckliga, då blir man riktigt besviken. De ska vara såhär perfekt använda med en tydlig doft av fitta, helst med några fläckar från sekret o.s.v. Då stjäl jag dem gärna! Trosorna ska vara av det sexigare slaget. Grannypanties går d.v.s. fetbort.
Hur och av vem jag stjäl dem.
Trosorna måste såklart tillhöra en snygg tjej. Helst ska det vara en tjejkompis till mig eller någon polares tjej. Polares syrror och morsor(om de är milfar) går också riktigt bra. Ytligt bekanta och främlingar funkar också, men det är inte lika upphetsande. Om man känner ägaren till trosorna eller i alla fall träffar ägaren regelbundet så blir det extra upphetsande att veta att man har deras smutsiga stringtrosor liggande hemma hos sig.
Det enklaste sättet att komma över trosor är såklart att göra en djupdykning i en tvättkorg. Är dock försiktig att lägga tillbaka tvätten som det såg ut förut, så man inte ser att någon varit och rotat runt där. Vill man vara riktigt försiktig kan man ha med sig ett par trosor, t.ex. svarta string, som man kan byta med de smutsiga. På så sätt har ju inget försvunnit(nästan!). Det är bäst att stjäla trosor på en fest där det är mycket folk. Om stölden senare skulle uppdagas så är det svårt att avgöra vem som gjort det, och de troliga misstänka är såklart okända killar som varit där. Det som är mest risky är att stjäla trosor t.ex. hemma hos en polare när det bara finns 2-3 personer i lägenheten. Det är ju inte precis svårt att lista ut vem som är trosknyckaren om det är jag, polaren och hans syrra i lägenheten. Men riskerna gör det ju lite mer spännande å andra sidan!
Vad gör jag med trosorna när jag väl har dem
Jag har just nu 43 par trosor hemma hos mig. Har samlat på mig dem under loppet av 4 år. Planerar att sluta knycka trosor när jag kommit upp i 100. De ligger alla individuellt förvarade i zip-lockpåsar. Det bevarar lukten väldigt bra, jag skulle t.o.m. säga att lukten blir starkare med åren! Trosorna ligger liksom lufttätt och drar åt sig sin egen doft, ungefär samma princip som att marinera en fin köttbit.
Jag brukar ha dem som souvenirer virade runt kuken när jag runkar. Vet vilka trosor som hör till vilken tjej, så jag brukar dra upp en bild på dem att titta på medans jag runkar med deras trosor. Är mycket noga med att inte spruta på trosorna, då blir de besudlade och måste slängas direkt, även om det i stunden är riktigt upphetsande att spruta ner ett par trosor! Samma sak gäller för att stoppa dem i munnen och liknande. Det händer dock ibland att jag sprutar ner några trosor, men försöker att undvika det. Då tar det ju ännu längre tid att nå upp till 100 stycken.
Min filosofi kring att stjäla och runka med trosor
När jag runkar med ett par trosor brukar jag se det som att jag hedrar ägaren till trosorna. Jag liksom bekräftar att hon är en jävligt snygg tjej. Det största hedrandet är att spruta ner ett par trosor, då jag går så långt att offra ett par trosor för detta. Det måste vara en mycket snygg och trevlig tjej för att hon ska få uppleva det.
Hedrandet blir extra starkt om jag ska träffa tjejen samma dag. Det bästa exemplet är när jag skulle ha en middag i min nya lägenhet. Hade bjudit in 4 nära vänner som alla skulle ta med sina tjejer. Jag har deras trosor hemma hos mig. Den dagen runkade jag fyra gånger, en gång med respektive tjejs trosor. Var en väldigt stark och upphetsande känsla när jag satt vid matbordet med dem och tänkte på att deras trosor varit virade runt min kuk för bara några timmar sedan. Att pojkvännerna var med gjorde det bara bättre. Jag liksom äger en liten del av deras intima privatliv, jag har en närhet till deras tjejer som ingen utom jag vet om.
Jag skulle kunna skriva en hel novell om alla situationer och alla trosor jag samlat på mig! Funderar på att skapa ett register över trosorna jag har, med tillhörande pappersbilagor som innehåller information och bilder på ägaren.
Är öppen för alla frågor!