Bättre sent än aldrig.
4e besöket (som jag upplevde väldigt guldkornigt)
Nytt ställe söder om huvudstaden. Kliver in, fräsht ställe och känns lite nyligen renoverat, känns proffsigt. Damerna är alla smala och snygga, i varierande åldrar.
Blir invisad till det närliggande rummet av en kvinna i 30 års ålder. Skaplig engelska. Sedvanlig massage börjar, tyvärr ingen teasing. Småprat under massagen och finner henne väldigt behaglig till sättet. Vid vändning kommer frågan om extra, och jag frågar direkt om allt. 1000 blir svaret vilket jag godtar utan vidare. En liten sexig striptease visar ett par sillisar i lagom storlek och en fin platt mage. Så sätter hon på kondomen med munnen. Trevlig massage av mellangården och anus utan att köra in någonting. Hon tar sin tid och masserar suger o slickar på duktigt. Jag får henne att ändra position så att jag kommer åt o leka med fittan och är modig nog och leka med anuset också, vilket hon inte protesterar mot.
Efter lite fingrande med fittan börjar hon trycka sig tillbaka och gny lite tills hon säger att jag ska börja knulla henne. Så vi sadlar om och jag lägger henne i ryggläge på madrassen och trycker in kuken och börjar knulla hårt-ish, problemet med o komma för fort är alltid överhängande. Lite samtidigt stimulerande av klittan gör att hon snart kommer i en kort orgasm. Vi byter ställning och hon hoppar upp på kuken med ryggen emot mig. Medan hon rider tar hon min hand till sin rumpa så jag leker lite med hålet där bak igen. Börjar nu närma mig skjutet rejält vilket hon nog märker och börjar massera pungen och mellangården, lite väl hårt känner jag först. Men när jag väl kommer kommer jag hårdare än någonsin och det tror jag var pga den hårda behandlingen av bollarna, en trevlig överraskning.
Får hennes namn efteråt vilket jag glömmer bort helt

duschar och tackar för mig. Men dit har jag redan varit igen 2 ggr, många fina damer där. Skriver dom också. Blir dock kortare recensioner på dom, jobbigt o skriva så mkt.