2020-10-26, 19:57
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterboras033
Säger bara Sveriges regnigaste stad levererar som vanligt! 😎😎😎😎
Jo, du har sagt det x antal gånger men inte en enda recension har du lyckats åstadkomma. Jag kan tycka att det är dags att du själv levererar lite....(recensioner menar jag ju då...)
Citera
2020-10-27, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Jo, du har sagt det x antal gånger men inte en enda recension har du lyckats åstadkomma. Jag kan tycka att det är dags att du själv levererar lite....(recensioner menar jag ju då...)
Dissa tönten som upprepar sig, han har säkert inga erfarenheter att skriva om.
Citera
2020-10-27, 22:19
Medlem
Först en liten upplevelse i augusti.
Besökte en salong i city (stockholm).
Enormt mycket teasing så jag var övertygad om att jag skulle få lite extra.
Efter vändning kom mycket riktigt frågan direkt. Men på sitt sätt strongt så gav hon direkt ett pris för FS som jag tyckte var för högt. Jag kontrade med en mer rimlig summa. Hon svarade inte ens på det förslaget. Jag fick min massage tiden ut men inget extra. Lite snopet, har inte hänt mig förut. kommer inte att bli något återbesök på den salongen.

Nyligen var jag på Östermalm och förlorade en liten oskuld. Dvs jag har aldrig tidigare haft två massöser samtidigt. Den första tjejen föreslog det, jag tror jag var ensam kund och fem tjejer i salongen.
Tyckte att det var mycket upphetsande och tidvis när de lyckades synka sina rörelser så var massagen mycket bra. När de inte synkade så var det dock mera störande. Ytterligare störande var att de pratade med varandra rätt ofta. Jag vill ha så tyst som möjligt när jag får min massage så att jag kan koncentrera mig på massagen.
Jag fick FS med bägge tjejerna för en rimlig summa.
Spännande för att det var första gången för mig men samtidigt så jobbade tjejerna inte med varandra speciellt mycket. Det var mer att jag hade sex med den ena och den andra smekte och kysste mig och så bytte de plats. Är nöjd med upplevelsen men tror inte att jag gör om det.
Citera
2020-10-28, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga
Först en liten upplevelse i augusti.
Besökte en salong i city (stockholm).
Enormt mycket teasing så jag var övertygad om att jag skulle få lite extra.
Efter vändning kom mycket riktigt frågan direkt. Men på sitt sätt strongt så gav hon direkt ett pris för FS som jag tyckte var för högt. Jag kontrade med en mer rimlig summa. Hon svarade inte ens på det förslaget. Jag fick min massage tiden ut men inget extra. Lite snopet, har inte hänt mig förut. kommer inte att bli något återbesök på den salongen.

Nyligen var jag på Östermalm och förlorade en liten oskuld. Dvs jag har aldrig tidigare haft två massöser samtidigt. Den första tjejen föreslog det, jag tror jag var ensam kund och fem tjejer i salongen.
Tyckte att det var mycket upphetsande och tidvis när de lyckades synka sina rörelser så var massagen mycket bra. När de inte synkade så var det dock mera störande. Ytterligare störande var att de pratade med varandra rätt ofta. Jag vill ha så tyst som möjligt när jag får min massage så att jag kan koncentrera mig på massagen.
Jag fick FS med bägge tjejerna för en rimlig summa.
Spännande för att det var första gången för mig men samtidigt så jobbade tjejerna inte med varandra speciellt mycket. Det var mer att jag hade sex med den ena och den andra smekte och kysste mig och så bytte de plats. Är nöjd med upplevelsen men tror inte att jag gör om det.

Vad står FS för?
Citera
2020-10-28, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattugglan18
Vad står FS för?

FS = Frikyrkliga Studieförbundet

Eller i TM-sammahang, Full Service dvs "boom-boom long time me so haaany"
Citera
2020-10-29, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
GBG

hade ett liknande ställe för några år sedan men det försvann tyvärr.
Men nu har jag fan hittat hem igen :-)

ska på ett ärende i staden och märker att jag har en stund på mig innan det är dags så jag kollar om det finns några nya ställen som jag inte provat i närheten.
hittar ett som ser spännande ut och går in och tar en 30 min olja. och hon säger att jag skall betala efteråt. ok det händer inte ofta men det kan ju bli spännande

har du varit här fölut ? ja känner du inte igen mig drar jag till med.
jo det gör jag svarar hon. haha
efter ca 10 min så börjar en fantastisk rump massage, jag visar min uppskattning genom att sära på benen och lyfta lite också så hon kommer åt paketet med
nu hälls det på mer olja och det är focus på rövhålet med ena handen och kuk och pung med den andra , så jävla skönt så jag nästan kommer när jag står på alla 4 och blir mjölkad av denna fantastiska massös.
vända, nej fortsätt säger jag .
hon skrattar och fortsätter lite till innan vändningen kommer , hon fortsätter samma behandling och det är omäjligt att hålla tillbaka mer .
tar en dusch och går ut för att betala , 300 säger hon
jag . 300??
ja 30 olja kostar 300 säger hon igen och blinkar
jag har alltså hittat ett ställe där HE ingår i massagen
ger henne en röding och säger att vi ses nästa vecka

salong 3/5
massage 4/5
Extra 5/5
personal 5/5
pris 5/5

Låter härligt!Hej
Ska ner till gbg idag och hoppas man kan hitta några storbystade massage-damer i vackra gbg.
Men de är ju tämligen svåra att finna speciellt i dessa tider nu.
Citera
2020-11-02, 20:20
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av per-i-hagen
Dissa tönten som upprepar sig, han har säkert inga erfarenheter att skriva om.
Nej, så är det nog. Han står väl på avstånd utanför salongerna i Borås och fickrunkar och drömmer om att våga gå in och få sig en omgång..
Citera
2020-11-05, 17:34
Medlem
Bättre sent än aldrig.

4e besöket (som jag upplevde väldigt guldkornigt)
Nytt ställe söder om huvudstaden. Kliver in, fräsht ställe och känns lite nyligen renoverat, känns proffsigt. Damerna är alla smala och snygga, i varierande åldrar.

Blir invisad till det närliggande rummet av en kvinna i 30 års ålder. Skaplig engelska. Sedvanlig massage börjar, tyvärr ingen teasing. Småprat under massagen och finner henne väldigt behaglig till sättet. Vid vändning kommer frågan om extra, och jag frågar direkt om allt. 1000 blir svaret vilket jag godtar utan vidare. En liten sexig striptease visar ett par sillisar i lagom storlek och en fin platt mage. Så sätter hon på kondomen med munnen. Trevlig massage av mellangården och anus utan att köra in någonting. Hon tar sin tid och masserar suger o slickar på duktigt. Jag får henne att ändra position så att jag kommer åt o leka med fittan och är modig nog och leka med anuset också, vilket hon inte protesterar mot.

Efter lite fingrande med fittan börjar hon trycka sig tillbaka och gny lite tills hon säger att jag ska börja knulla henne. Så vi sadlar om och jag lägger henne i ryggläge på madrassen och trycker in kuken och börjar knulla hårt-ish, problemet med o komma för fort är alltid överhängande. Lite samtidigt stimulerande av klittan gör att hon snart kommer i en kort orgasm. Vi byter ställning och hon hoppar upp på kuken med ryggen emot mig. Medan hon rider tar hon min hand till sin rumpa så jag leker lite med hålet där bak igen. Börjar nu närma mig skjutet rejält vilket hon nog märker och börjar massera pungen och mellangården, lite väl hårt känner jag först. Men när jag väl kommer kommer jag hårdare än någonsin och det tror jag var pga den hårda behandlingen av bollarna, en trevlig överraskning.

Får hennes namn efteråt vilket jag glömmer bort helt duschar och tackar för mig. Men dit har jag redan varit igen 2 ggr, många fina damer där. Skriver dom också. Blir dock kortare recensioner på dom, jobbigt o skriva så mkt.
Citera
2020-11-05, 18:45
Medlem
5e besöket
Samma ställe som senast. Ser inte donnan från förra besöket. Denna gång kanske 35 årig kvinna, engelsktalande. Smal med stenhårda sillisar. Mage såg ut som en ihoptrasslad påse efter gissningsvis ett par graviditeter. Bra massage men godiss/tuggumisackandet förstörde det. Ingen tease men allt för 1000. Tråkig bj och tråkigt ligg. Uppgav sitt namn som är ett landsnamn och ville att jag boka henne igen.

6e besöket
Samma ställe. En sockersöt flicka gissningsvis 25 blir min massös. Bra svenska, varit här i 4 år. Väldigt bra massage, hittar ömma punkter som hon behandlar bättre än andra gjort. Lite pungnudd som likväl kunnat vara helt oskyldiga så minimal teasing. Mot slutet kommer frågan, lite oskyldigt o försiktigt, som om hon kanske trodde att jag enbart va där för massage. OCH så kommer knacken på dörren. Hon är bokad nu så de behöver byta, vafan. In kommer en annan kvinna, absolut inget monster förutom kanske i jämförelse med 25 åringen. Masserar en stund o jävlar vilka nypor hon hade, starkaste jag känt tror jag. Smal och fina bröst, kände inget silikon men något mst hon ha gjort med dom. Blev en b2b med bj. Men fick 25 åringens namn så imorgon ringer jag och bokar henne. Påväg ut såg jag ocksä en tjej som jag gärna skulle bli masserad av. Så jag lär nog hålla mig till detta ställe ett tag.
Citera
2020-11-05, 23:14
Medlem
EstebanDs avatar
Söder om storstan.
Efter ett halvårs frånvaro var det äntligen dags att kliva in en salong igen! Ringde dagen innan men möttes av beskedet att min favorit sedan över ett år slutat... Så klart hade en nu tjej börjat som var lika bra...
Mamsan skrattade glatt när jag klev in och presenterade den nya förmågan. Massagen började hyfsat och efter en kort stund frågade hon vad jag ville göra. Jag vill massera dig sa jag. Hon släppte snabbt sitt orimliga prisförslag och la sig och lät mig leka med henne. Jag gillar att börja med att bjuda på lite njutning så blir avslutningen så mycket bättre.
Avslutningen var väl ok, men går inte till historien, speciellt inte som jag hela tiden saknade min favorits sensuella och mjuka smekningar.
Nu börjar letandet efter en ny favorit... :-)

Ta hand om er i djungeln!
Citera
2020-11-08, 09:48
Medlem
Har länge letat efter en massös som jag verkligen velat återkomma till som stamkund. För drygt ett år sedan hittade jag en som höll under hela hösten. Så här följer en recension hur ett typiskt besök av de ca 6 jag hann med.

Alltid proffsigt mottagande vid starten och en massage som var riktigt bra och seriös. Ingen teasing öht. Ska väl ändå sägas att just massagen var bäst första gången då vi båda visste vad som skulle hända de andra gångerna. Efter massage blir det mycket smek och djupa kyssar och hennes kläder åker av. Trosorna får dock sitta kvar ett tag till då jag tycker det är sexigt. Fantastiskt fina ögon och vältränad kropp så att hon är 45+ är svårt att tro. Snarare 15 år yngre. Skulle tro att hon har något i brösten men inte som är uppenbart hårda sillisar. Sen får hon koppla av lite så hon får ligga ner medan jag smeker och drar trosorna åt sidan för att börja lapa. Växlar om ibland med en 69 och mer hångel. Men slutar med att hon kommer efter en längre stunds fittslickning. Sedan mitt avslut då hon ger en riktigt skön avsugning med riktigt bra känsla i. Denna härliga session gick på 600 och gav allt jag ville ha med en otroligt bra GFE. Det går att få en härlig stund trots att man inte kör FS.

Tänkte ändå skriva om hur det hela slutade. Hon hade sagt att hon skulle till Thailand över jul/nyår och hon ville säga hejdå. Ringde och kunde komma strax innan stängning så hon passade på att stänga för andra innan jag kom. Gick till som tidigare men tydligen var vi båda så uppkåtade att den ändå "råkade" glid in i henne utan skydd. Jag har ändå haft som princip att vid boom-boom ska jag ha kondom. Många tankar hinner snurra vid det tillfället innan det lilla huvudet tar över tankeverksamheten igen och vi knullar på. Ställningsbyte och hon rider. Känner att det här kommer fan inte hålla länge till och det stämmer. Varnar henne men hon rider på och jag exploderar i henne. Har fetångest men hon lugnar mig. Hon ville inte ha några pengar denna gång.

Sedan åkte hon till Thailand och sedan kom Coronan. Försökte ringa men då svarar ingen. Så det kanske var hennes sätt att säga tack och hej.

Nytt letande efter någon motsvarande... som faktiskt har skett men det tar jag en annan gång...
Citera
2020-11-08, 10:19
Medlem
Hade några bra tips från TM bröder som jag hade tänkt testa men med tidsbrist så fastnade på ett nytt oprövat ställe i Söderort.

30 något rund, iklädd tights och linne öppnade och det var även hon som blev min massös. Beställde bara 30 olja då jag hade ont om tid och massagen blev något stressig. Vändning efter 15, rätt lite teasing men iom att hon skippade handduken och jg låg näck förstod jag att frågan låg i luften. Helt riktigt så förhandlades ett bj fram, allt fanns på menyn men kände att FS ska man inte stressa igenom. Kondomen åkte på samtidigt som hon smekte upp mig hård med händerna. Hon började med helt ok teknik suga och jag kände att hon tog den hyfsat djupt varpå jag kommenterade det. Hon tackade så mycket och jag sa till henne att hon fick 100 extra dricka om hon fick in hela i munnen. Tjejen skrattade och sa no no Cant men vi kom överens att hon skulle försöka och ja tack djupt och bra kämpat av henne jag kom med ett sista ryck som nästan åkte hela vägen in men värt varenda krona ☺️ Jag tror det blir återbesök nångång snart.

Massage 5/10 - stressigt
Lokal 6/10 - klassisk källarlokal men ok temp
Tjej 6/10 något rund för min smak, rätt små tuttar
Avslut 8/10 - roligt att hon gick med på den extra utmaningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här