Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Svårt att inte se paniken överallt i demokrat lägret, men Hillary har börjat twittra som aldrig för och Obama rycker ut och kampanjar trots att det finns risk att Hunter knullat dottern. Man kanske läser in för mycket nu.
Kanske Trump ligger bakom detta trots allt?
Dessa kinesiska avfällingar jobbar på uppdrag av Trump?
Jag önskar bara att det kommer något annat än kukbilder och annat förkastligt Hunter pysslat med.
Nog för att det gör sitt i USA, amerikaner är ganska "gudfruktiga" jag på ytan. Sen att min personliga erfarenhet av dessa "fantastiska" människor är att dom i regel överkompenserar för att man egentligen är ganska störd.
Undrar egentligen hur många som går till kyrkan varje söndag har en sexkällare med gungor och dylikt. Hur många "the gimp" är inlåsta?
(Pulp Fiction referens)
Familjen Biden är väldigt intressant och desto mer depraverade dessa människor gör att man måste fråga sig om Kina använder sig av detta?
Epstein, "Fuck Island" och lolitaexpressen är garanterat ett skapat "Honey trap" för att kunna slå klorna i människor som har makt.
Epstein själv ter sig för mig som en karikatyr.
Finns det några uppgifter som kan peka på att Familjen Biden har någon anknytning till Epstein?