2020-10-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jajjemän. Hunter är en sådan person jag minst av allt vill ha med vid ett bankrån.
Maxvell och Hunter ligger och solar någonstans
Då har vi ju isåfall svaret på varför Trump inte tvittrar om detta då ärendet befinner sig i känsligt läge för nya avslöjanden. Spännande
Senast redigerad av Black-Ivan 2020-10-27 kl. 19:47.
Citera
2020-10-27, 19:44
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Jag frågade dig tidigare om en länk till ditt påstående att LA Times hade skrivit om det. Väntar fortfarande på svar.

Vad är bekräftat, validerat och sant, menar du?

Hunters laptop är bekräftad och verifierad. Videon är verifierad. Resten kan du fylla i.
Citera
2020-10-27, 19:47
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Då har vi ju isåfall svaret på varför Trump inte tvittrar om detta då ärendet befinner sig i känsligt läge.

När jag lyssnade på ljudupptagningen så får jag känslan av att farsan vänt honom ryggen och dirigerar journalister till den tidigare affärspartnern som varit elak mot Hunter tidigare.
När han sedan Inte får tag på "Chief spy" så sitter han kvar ensam och har inget annat val.
Citera
2020-10-27, 19:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Ja, det sa du och du sa också att din källa till denna uppgift är Steve Bannon. En av Trumps största anhängare, en brutal spin-doktor och enl wiki "Bannon was arrested and he and three others were charged with conspiracy to commit mail fraud and money laundering in connection to the We Build The Wall campaign."
OCH?????? Det. Är. Han. Som. Har. Tillgång. Till. Hårddisken.

Allt annat är off topic!
Citera
2020-10-27, 19:51
Medlem
Citat:
Svårt att inte se paniken överallt i demokrat lägret, men Hillary har börjat twittra som aldrig för och Obama rycker ut och kampanjar trots att det finns risk att Hunter knullat dottern. Man kanske läser in för mycket nu.

Kanske Trump ligger bakom detta trots allt?

Dessa kinesiska avfällingar jobbar på uppdrag av Trump?

Jag önskar bara att det kommer något annat än kukbilder och annat förkastligt Hunter pysslat med.

Nog för att det gör sitt i USA, amerikaner är ganska "gudfruktiga" jag på ytan. Sen att min personliga erfarenhet av dessa "fantastiska" människor är att dom i regel överkompenserar för att man egentligen är ganska störd.

Undrar egentligen hur många som går till kyrkan varje söndag har en sexkällare med gungor och dylikt. Hur många "the gimp" är inlåsta?

(Pulp Fiction referens)

Familjen Biden är väldigt intressant och desto mer depraverade dessa människor gör att man måste fråga sig om Kina använder sig av detta?

Epstein, "Fuck Island" och lolitaexpressen är garanterat ett skapat "Honey trap" för att kunna slå klorna i människor som har makt.

Epstein själv ter sig för mig som en karikatyr.

Finns det några uppgifter som kan peka på att Familjen Biden har någon anknytning till Epstein?
Senast redigerad av Tankevurpan 2020-10-27 kl. 19:57.
Citera
2020-10-27, 19:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tja du. Jesus var en nationalist och populist.

Eller en "högerextrem" som du skulle säga.
BS. Jesus var revolutionär och ville krossa (den romerska) makten. Han var emot fri handel. Han slickade neråt och sparkade uppåt.
Om Jesus levt idag hade han förmodligen varit extrem Marxist.

Nu är det dock inte Jesus som släppt material utan det är kineser som är anti-CCP (CHINESE COMMUNIST PARTY) och för ett fritt Hong Kong.
Doing the Lord's work.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2020-10-27 kl. 19:55.
Citera
2020-10-27, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Hunter Biden, sonen till Joe Bidens sextape läckte just för 25 minuter sedan på följande adress:
https://gnews.org/449933/
Detta var det tillhörande meddelandet:

Själva videon: Varning för sexuellt och extremt sjukt innehåll:
https://gtv.org/web/?videoid=5f94837c7de25667c0fe0c5e#/VideoPlay_UI

Videon föreställer Hunter Biden liggandes naken medans en påklädd kvinna för sina fötter upp och ner på hans kön. Allt medans Hunter Biden röker en okänd substans ur en glas-pipa.

Frågeställningar:
  • Hur påverkar denna läcka Joe Biden, Hunters far, som tagit Hunter i försvar i debatternas trovärdighet och kvaitétsintryck som amerikansk presidentkandidat?
  • Är Joe Biden också sexuellt perverterad?
  • Lågvattenmärke för amerikans politik?
  • Fler bilder skall släppas inom en timme. Vad kan vi förvänta oss?

om pappa är creepy pedofil (och det finbs massor med videos på det på nätet) så blir man själv en creepy pedofil. undrar hur det kommer sig att Jill är tillsammans med hunters pappa för det kan ju inte vara en hemlighet längre att han och sonen är pedofiler.
Citera
2020-10-27, 19:56
Medlem
Citat:
När jag lyssnade på ljudupptagningen så får jag känslan av att farsan vänt honom ryggen och dirigerar journalister till den tidigare affärspartnern som varit elak mot Hunter tidigare.
När han sedan Inte får tag på "Chief spy" så sitter han kvar ensam och har inget annat val.
Börjar mer och mer likna Maxvell-affären. Förmodligen sitter han på förhör i detta nu och rabblar upp nya avslöjanden. Samtidigt som Bannon sipprar ut lite grann för att sätta ytterligare press på folk som behöver komma fram och vittna.
Citera
2020-10-27, 19:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Frankhangola
https://twitter.com/realDavidBox/status/1321131734231109636

Här är samtalet med engelsk textning. Lyssna och njut!

Tack! Wow!

/Johan
Citera
2020-10-27, 19:57
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Man ser kortet? Men kan inte identifiera personer? Är du seriös?
Det stämmer. Man ser kortet, och detta är det enda sättet att identifiera kvinnan.

Du har kanske en alternativ förklaring till varför Hunter Biden zoomar in ett kreditkort som tycks tillhöra M. Obama? Varför gör han så?
Citera
2020-10-27, 19:58
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
BS. Jesus var revolutionär och ville krossa (den romerska) makten. Han slickade neråt och sparkade uppåt.
Om Jesus levt idag hade han förmodligen varit extrem Marxist.

Nu är det dock inte Jesus som släppt material utan det är kineser som är anti-CCP (CHINESE COMMUNIST PARTY) och för ett fritt Hong Kong.
Doing the Lord's work.

Oavsett vilken politisk idiologi Jesus skulle sälla sig till i dag så borde vi kanske be en bön i hans namn.
Läget i USA känns komiskt just nu, men det kan ändra sig fort. Å gör de det så kommer det få konsekvenser över hela jävla bollen.
Citera
2020-10-27, 20:02
Medlem
Pantone297Cs avatar
Svårt att hinna med i en skenande tråd. I början sades det ju att filmer skulle släppas kontinuerligt.
Har så skett? Finns de isåfall samlade någonstans?
Har internationell media nappat än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in