2020-10-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Nej, mig veterligen har man inte kommenterat några konspirationsteorier.
Kommer ihåg att Obama väntade länge med att kommentera birthers-tokarna också.
Jag tror att det handlar om att man inte vill smutsa ner sig med trams.
Om det är trams varför stänger dem då ner konton som nämner detta på både tvitter och fejjan samt 15 mindre nyhetskanaler på Youtube om det "bara" rör sig om en liten konspirationsteori.
Citera
2020-10-27, 19:22
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Men än så länge har väl inte Bidens heller dementerat någonting av materialet som kommit fram?

Jag bryter mig in här lite.
Kan det inte vara så att samtalet om "chief spy" är en del av en bekännelse från Hunters sida?

Nu om någonsin är det dax att börja kasta folk framför bussen för att försöka rädda sitt eget skinn. Trump verkar väldigt förstående för Hunter. (för att vara Trump)
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-10-27 kl. 19:25.
Citera
2020-10-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tycker det är lite tråkigt med vad jag uppfattar som aktivister för Biden i tråden som lägger smolk över den fria diskussionen. Alternativt så är dom väldigt dåligt pålästa. Men sitter vi på samma sidan båten så blir inte det heller bra.

Trump levererar i år igen. Trodde aldrig det kunde bli mer underhållande än senaste valet.
"Lock her up"

Politik har visat sig vara det minst aktuella i det här valet också.
Jag håller med. Och jag kan inte förstå vad de är ute efter med uppenbara lögner, genuin ilska och "got you-retorik". Här finns inga röster att hämta utan vi försöker bara följa vad som händer och diskutera det, eftersom vi tycker att det är intressant och roligt.

Jag ser det som stor underhållning och vansinnigt intressant.
Citera
2020-10-27, 19:25
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Jag är mest förvånad över att de som kritiserar MSM (vilket jag i mångt och mycket delar) så ofiltrerat är beredda att sluka allt som skrivs från pseudovetenskapliga konspiratoriska högerextrema siter.

Om man nu upplever sig som källkritisk borde väl det gälla över hela den politiska linjen.

Man lär sig rätt snabbt vad som är bullshit och vad som inte är bullshit

Eller som Jesus sa;

Döm trädet efter frukten.
Citera
2020-10-27, 19:25
Medlem
Citat:
Jag bryter mig in här lite.
Kan det inte vara så att samtalet med "chief spy" är en del av en bekännelse från Hunters sida?

Nu om någonsin är det dax att börja kasta folk framför bussen för att försöka rädda sitt eget skinn. Trump verkar väldigt förstående för Hunter. (för att vara Trump)
Kan mycket väl vara så! Många som känner blåslampan efter sig som kanske riskerar att avslöjas.Vilka fler finns på listan att avslöjas.
Citera
2020-10-27, 19:27
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Kan mycket väl vara så! Många som känner blåslampan efter sig som kanske riskerar att avslöjas.Vilka fler finns på listan att avslöjas.

Svårt att inte se paniken överallt i demokrat lägret, men Hillary har börjat twittra som aldrig för och Obama rycker ut och kampanjar trots att det finns risk att Hunter knullat dottern. Man kanske läser in för mycket nu.
Citera
2020-10-27, 19:29
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Tack, då har jag fått din referens till hur du faktagranskar - Jesus.

Tja du. Jesus var en nationalist och populist.

Eller en "högerextrem" som du skulle säga.
Citera
2020-10-27, 19:34
Medlem
Citat:
Svårt att inte se paniken överallt i demokrat lägret, men Hillary har börjat twittra som aldrig för och Obama rycker ut och kampanjar trots att det finns risk att Hunter knullat dottern. Man kanske läser in för mycket nu.
Kan det bli samma historia som med Maxvell. Att trumpfolket har honom i förhör redan eller? Och som du säger räddar sig själv genom att ange andra som är insyltade i detta.
Citera
2020-10-27, 19:37
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Materialet måste först bekräftas av FAKE NEWS fattar väl alla?
Citera
2020-10-27, 19:39
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Kan det bli samma historia som med Maxvell. Att trumpfolket har honom i förhör redan eller? Och som du säger räddar sig själv genom att ange andra som är insyltade i detta.

Jajjemän. Hunter är en sådan person jag minst av allt vill ha med vid ett bankrån.
Maxvell och Hunter ligger och solar någonstans
Citera
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Jag sväljer aldrig fakta utan belägg. Där skiljer jag mig en hel del från de får som slukar allt med hull och hår i den här tråden.

Men jag är mycket intresserad om du skulle kunna presentera något som har en högre verkshöjd än konspirationsteori kring de anklagelser som HB nu utsätts för.

Anser du att Bobulinski är en konspirationsteori? Han är demokrat och tidigare nära samarbetspartner med Bidens, vad vinner han på att gå ut med vad han vet? Ändå gör han det och konfirmerar korruption kring Bidens affärer.
https://www.youtube.com/watch?v=aiiSq7toqlQ

Hur kommer det sig att de stora medierna lägger locket på kring hans vittnesmål?
Senast redigerad av Passepartout 2020-10-27 kl. 19:42.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Frågan jag ställde var varför man väljer att filma ett kreditkort i närbild, så att man ser vem det tillhör.

Du menar alltså att detta inte kan användas i utpressningssyfte eftersom kort är "enkla att trycka".

Ja, man ser att det är MOs kort.
Man ser kortet? Men kan inte identifiera personer? Är du seriös?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in