2020-10-27, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Rätt ska vara rätt och du har rätt!

Om det är som du tror, att telefonsamtalet är aktuellt, avslöjar det inte att Bidens visste att kinesen var chief spy när de ingick i samarbete med honom utan att detta är info som har kommit i efterhand. Det visar däremot att det finns de som jagar Biden om dessa uppgifter och att han upplever det obehagligt.
Men än så länge har väl inte Bidens heller dementerat någonting av materialet som kommit fram?
Citera
2020-10-27, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frankhangola
Återigen. Hannity kör en special ikväll med Bobulinski. PÅ FOX NEWS. Hur var det med att blanda bort korten? Tror du någon kommer in i tråden, ser ditt inlägg och tänker "nämen oj, vad bra, fox nämner det inte. Jag slutar läsa då." Efterbliven much? Är det så svårt att inte hålla sig till sanningen? Pinsamt.

Inlägget var ett svar till någon som skrev att det är tyst som graven i svenska medier vilket jag då sa att det även var i amerikanska inkl. Fox. Vad svenska och amerikanska medier kommer att skriva om framöver kan vi bara spekulera om.

Sen, ärligt talat, Hannity... men det är en annan femma.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ville mest belysa att din källa är Steve Bannon.
Har du rökt ur samma crackpipa som Hunter??
Ja det är för fasiken Steve Bannon som fått hårddiskkopia, och han och hans medarbetare har avkodat röstmeddelandet/telefonsamtal. For the love of....

Ps Rudy har sin egen tråd, här är han off topic.
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Öronbedövande tyst i svensk media....

Svenska journalist kåren visar sig lika duktiga som när dom frågar en regeringsrepresentant hur det kan finnas ett hål i en båt som inte borde finnas där.
Det är inte bara Trump som har problem med fake nuuus.
Citera
2020-10-27, 19:13
Medlem
Daniel501s avatar
https://www.frontpagemag.com/fpm/2020/10/hunter-biden-chaired-foundation-stop-child-abuse-daniel-greenfield/

"The Hunter Biden laptop at the center of the political scandal had a sticker on it with the name of the Beau Biden Foundation. The sticker has been widely reported, but not its full name.

The full name of the foundation named after Joe Biden’s son and Hunter Biden’s brother is the Beau Biden Foundation for the Protection of Children. It’s both tragic and disgusting then that Rudy Giuliani has alleged that the laptop contained material involving underage girls."

The Beau Biden Foundation for the Protection of Children claims that its mission is protecting children from child abuse, especially over the internet. It runs workshops, distributes ebooks, and offers training sessions to prevent children from being groomed by abusers online."

Är det inte ett väldigt bra sätt att komma i kontakt med barn som oftast är utsatta om man "arbetar med att skydda" just barn?

Riktig jävla gris, för 100 år sedan hade man hängt han i första bästa träd.
Citera
2020-10-27, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Men än så länge har väl inte Bidens heller dementerat någonting av materialet som kommit fram?

Nej, mig veterligen har man inte kommenterat några konspirationsteorier.
Kommer ihåg att Obama väntade länge med att kommentera birthers-tokarna också.
Jag tror att det handlar om att man inte vill smutsa ner sig med trams.
Citera
2020-10-27, 19:14
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Rätt ska vara rätt och du har rätt!

Om det är som du tror, att telefonsamtalet är aktuellt, avslöjar det inte att Bidens visste att kinesen var chief spy när de ingick i samarbete med honom utan att detta är info som har kommit i efterhand. Det visar däremot att det finns de som jagar Biden om dessa uppgifter och att han upplever det obehagligt.
SKÄRPNING! Materialet kommer från hårddisken, SOM JAG SA, så cirka 2018.

Den enda som är jävligt obehaglig här är du. Du och Hunter.
Citera
2020-10-27, 19:17
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Nej, mig veterligen har man inte kommenterat några konspirationsteorier.
Kommer ihåg att Obama väntade länge med att kommentera birthers-tokarna också.
Jag tror att det handlar om att man inte vill smutsa ner sig med trams.

Ja, media över hela världen har rapporterat om det men du tror att man inte vill späda på konspirationsteorier?

Trots att det är bekräftat, validerat och sant.
Citera
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Nu har jag inte sett klippen, men är de verkligen sådana att de skulle kunna användas i utpressningssyfte? Jag har inte sett en enda tydlig stillbild.
Frågan jag ställde var varför man väljer att filma ett kreditkort i närbild, så att man ser vem det tillhör.

Du menar alltså att detta inte kan användas i utpressningssyfte eftersom kort är "enkla att trycka".

Ja, man ser att det är MOs kort.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
SKÄRPNING! Materialet kommer från hårddisken, SOM JAG SA, så cirka 2018.

Den enda som är jävligt obehaglig här är du. Du och Hunter.

Ja, det sa du och du sa också att din källa till denna uppgift är Steve Bannon. En av Trumps största anhängare, en brutal spin-doktor och enl wiki "Bannon was arrested and he and three others were charged with conspiracy to commit mail fraud and money laundering in connection to the We Build The Wall campaign."
Citera
2020-10-27, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ja, media över hela världen har rapporterat om det men du tror att man inte vill späda på konspirationsteorier?

Trots att det är bekräftat, validerat och sant.
Jag frågade dig tidigare om en länk till ditt påstående att LA Times hade skrivit om det. Väntar fortfarande på svar.

Vad är bekräftat, validerat och sant, menar du?
Citera
2020-10-27, 19:22
Medlem
Citat:
Vad menar du att telefonsamtalet bevisar?

Vet inte om du fått svar, men... De har ljudupptagning på när Hunter, med egna ord, pratar om hans mångmiljardaffärer med (MED HANS EGNA ORD!!) Kinas spionchef... Och hur allt håller på att rasa runt dom.

https://youtu.be/OKi1jjsAFYQ?t=3171

Märk väl, detta är i samma veva som Kina så gott som utplånade CIA's spionprogram i Kina, och avrättade/fängslade massor med agenter/informatörer. CIA hade ingen aning hur Kina kunnat få tag på alla uppgifter om dom.

https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2017/05/20/world/asia/china-cia-spies-espionage.amp.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in