Citat:
Well, allt är ganska simpelt egentligen. Konsekvenstänket sammanfattas bra så här: Ja, användaren kan få svara själv. Men det är ganska roligt hur Trump vill att näringslivet ska bekosta hälsovården, medans du vill att privata personer ska få betala mer i skatt för att betala för illegalas gratis vård.
Eller ja, inte så märkligt när man kikar på profilbilden.
Eller ja, inte så märkligt när man kikar på profilbilden.
Damaged people damage people
Utmedefter denna insikt så handlar det sen bara om vad man behöver göra för att hindra att så sker. Svårfattligt? Jag skulle tro det efter att ha tragglat igenom dina inlägg. Nåväl, detta kan naturligtvis appliceras på kung Trump med...som du ser delar han ut den nya Kinaflunsan helt hämningslöst, vilket du kanske gillar, men som jag ser uppenbara problem med.
Citat:
Lev du i tron att modellerna eller sannolikhetsfördelningarna var tokiga och att det som kommer ut från Rasmussen är korrekt...dock kvarstår frågan, hade du en länk så att vi får kika på samplingsurvalet? Utan ett underlag så blir det svårt att göra en kvalificerad gissning. Så pass mycket förstår du väl?
Citat:
Ja, det är oroande minst sagt. Men den turnout vi ser tyder ändå på att jag oroar mig i onödan. Ska mycket till för att Trump kammar hem detta.
Citat:
Vem har pratat om omval? Du får utveckla.
Citat:
Ingen förväntar sig att du ska tro på något annat än de sagor Team Trump yppar. Frågan är dock om du vet vem det är som egentligen berättar dem för dig?A Message from Richard Nixon
Ben Shapiro DESTROYS Rick and Morty Copypasta with FACTS and LOGIC