Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Verkligen inte. Denna tråd är nu 48 timmar gammal, redan för 48 timmar sedan så påstods det finnas perversa och pedofila sexfilmer på Hunter Biden.
Fullständigt explosivt stoff om det skulle finnas ens ett uns av sanningshalt i det.
Vid September 11 så sände ett flertal nyhetsbolag live 90 sekunder efter det att det första planet hade flugit in i tornet. Och nu har det gått 48 timmar sedan det ska vara känt att sonen till en av presidentkandidaterna ska ha begått pedofili med sin egen brorsdotter. Fattar du inte hur sjukt det är att ens påstå att det inte skulle explodera som nyhet inom några minuter?

Det handlar om Trumpism, där i gränslandet mellan fantasi och vaneföreställning.
Bara i den psykosen är detta en jätteexplosion som fullkomligt krashat hela det amerikanska samhället med denna meganyhet. Så mycket för den explosionen
Enda problemet med den världsbilden är ju att inget hänt i medialandskapet i USA, ingen verkar vilja ta i detta med tång, Bingbarabom boink boink boink, i princip samtliga media meddelar dock mer intressanta nyheter som att en känd idrottsman har pekat finger mot trumpdemonstranter, snacka om total flopp än så länge...
Eller jag kanske ska börja prata som trump," jagkan detta, ingen kan detta som jag kan detta. Jag är bäst i världen på detta, mina inlägg var magnifika och alla älskade dem, ingen älskar nån annan lika mycket som jag." Samtidigt ökar Biden på sin ledning enligt tidningarna under dagen