2020-10-26, 23:13
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Kollade på FoxNews just nu, och inte ett ljud, inte en stavelse om Hunter Bidens laptop.

Noll, nada, absolut noll. Och detta är en kanal som skulle köra Biden-kritik hur mycket som helst om de bara kunde. Men de vet att denna historia är 100% fejk.

Det finns möjligtvis en laptop och eventuellt möjligtvis något företagsrelaterat dokument där.

Allt annat är 100% fake och hopklippt. En vecka före presidentvalet.

Allt annat än Pro-Dems är fejk njuus? Det börjar bli tydligt nu.
Citera
2020-10-26, 23:13
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankhangola
För att ha så dålig koll är du duktig på att uttala dig tvärsäkert om väldigt mycket.
Affärsinnehavaren som tog emot den vattenskadade laptopen gjorde 4 kopior av hårddisken efter han upptäckt vad den innehöll. Därefter lämnade han in laptopen till FBI. Han är rädd för sitt liv, han ligger därför lågt ett par månader, pratar inte om det till någon. Lämnar sedan bort övriga hårddiskar, varav en till Rudy G. Sedan kommer Hunters advokat till affären och försöker få tillbaka laptopen. Osv...
Du kan se Rudy prata om innehållet som han tillsammans satt med polisen och gick igenom. Den innehåller barnporr och diverse jobbiga mail för Joe, med mera. Och de har på 8 olika sätt kunnat verifiera att innehållet är äkta. Du kan se han entimmes långa samtal på hans youtube-kanal om detta.

Exakt vad är det jag har dålig koll på?

Jag dementerade uppgiften att Giuliani fortfarande hade en kopia av hårddisken ifråga.

Du däremot har definitivt ingen koll överhuvudtaget. Det har hittills inte kommit fram några som helst bevis på någon barnporr, din jävla lögnare.
Citera
2020-10-26, 23:15
Medlem
Citat:
Verkligen inte. Denna tråd är nu 48 timmar gammal, redan för 48 timmar sedan så påstods det finnas perversa och pedofila sexfilmer på Hunter Biden.

Fullständigt explosivt stoff om det skulle finnas ens ett uns av sanningshalt i det.

Vid September 11 så sände ett flertal nyhetsbolag live 90 sekunder efter det att det första planet hade flugit in i tornet. Och nu har det gått 48 timmar sedan det ska vara känt att sonen till en av presidentkandidaterna ska ha begått pedofili med sin egen brorsdotter. Fattar du inte hur sjukt det är att ens påstå att det inte skulle explodera som nyhet inom några minuter?
Det handlar om Trumpism, där i gränslandet mellan fantasi och vaneföreställning.
Bara i den psykosen är detta en jätteexplosion som fullkomligt krashat hela det amerikanska samhället med denna meganyhet. Så mycket för den explosionen

Enda problemet med den världsbilden är ju att inget hänt i medialandskapet i USA, ingen verkar vilja ta i detta med tång, Bingbarabom boink boink boink, i princip samtliga media meddelar dock mer intressanta nyheter som att en känd idrottsman har pekat finger mot trumpdemonstranter, snacka om total flopp än så länge...

Eller jag kanske ska börja prata som trump," jagkan detta, ingen kan detta som jag kan detta. Jag är bäst i världen på detta, mina inlägg var magnifika och alla älskade dem, ingen älskar nån annan lika mycket som jag." Samtidigt ökar Biden på sin ledning enligt tidningarna under dagen
Citera
2020-10-26, 23:15
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton

Jag dementerade uppgiften att Giuliani fortfarande hade en kopia av hårddisken ifråga.

Du däremot har definitivt ingen koll överhuvudtaget. Det har hittills inte kommit fram några som helst bevis på någon barnporr, din jävla lögnare.

För att inte tala om att det inte har kommit fram något nytt, det lovades och skreks om starka bevis osv, osv.

Men det verkar som att absolut inget kom från Gnews (de som släppte videoklippet) idag.
Citera
2020-10-26, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Inget tyder på att Hunter är pedofil. FBI har haft hårddiskarna i mer än 10 månader.

Trump däremot, mycket tyder på att hans incestuösa relation till sina döttrar även har haft en del av pedofili i sig. Han har själv sagt att Ivanka har en sexig kropp, att han kanske skulle ha dejtat Ivanka om hon inte vore hans dotter och så vidare. Fast mest perverst var då Trump kommenterade att Tiffanny, som då var en bebis, hade ärvt sin mammas ben men att han inte visste än om hon även har ärvt hennes mammas tuttar. Så vidrigt, spyr i munnen. Och toppen på isberget är att Trumps nära vän Epstein var en ökänd pedofil och han och Trump festade många gånger tillsammans.

https://www.youtube.com/watch?v=zqE4hKIP4n0

Vilken pappa pratar så om sin dotter?
• FBI har haft hårddiskarna så länge och fortfarande inte dementerat ryktena, skumt.

• Epstein var Clintons nära vän, inte Trumps. Hillarys make, tillika Bidens partikollega, flög till Epsteins pedofil-ö 27 gånger. Här får du ett idolporträtt på Epstein: https://filmdaily.co/wp-content/uploads/2020/08/clintonepstein.lede_-1536x1024.jpg

• Joe Bidens närgångna beteende mot barn, speciellt sina barn och barnbarn, är väldokumenterat och alla vet att ett äpple inte faller långt från trädet. Pedofiler sägs ha blivit utnyttjade i sin barndom och försöker därför överföra smärtan vidare via självmedicinering och sexuella övergrepp. Hunter, någon?

Du är verkligen sämst på det här, låt oss skylla på TDS så har du åtminstone en liten chans att återhämta dig. Jag föreställer mig att TDS går att bota med en skopa verklighetsanknytning.
Citera
2020-10-26, 23:19
Medlem
Citat:
Och mot den bakgrunden så går runk-Rudy rakt in en basic Honeytrap. Vandrande säkerhetsrisk verkligen.

Du väljer att bortse från viss fakta ser jag. Speciellt den som visar att det inte är en "honeytrap".

https://edition.cnn.com/2020/10/21/politics/fbi-russia-disinformation/index.html
Citat:
(CNN)The FBI said in a letter Tuesday night that it had "nothing to add" to comments this week by the Director of National Intelligence John Ratcliffe, who said there was "no intelligence to support" that Russian disinformation efforts were connected to recently surfaced emails that have been behind stories critical of Hunter Biden and his father Joe Biden.

Det är alltså INTE tal om någon desinformation. Men för all del, fortsätt skämma ut dig själv.
Citera
2020-10-26, 23:20
Medlem
Citat:
Och mot den bakgrunden så går runk-Rudy rakt in en basic Honeytrap. Vandrande säkerhetsrisk verkligen.
Hade för mig du var kristen. Misstog mig nog, du bär på väldigt mycket hat.

Vad gäller Giuliani, ja, han är säkert gubbsjuk, nylig singel och allt. Inte så snyggt beteende, även utan att överdriva med "15 år" och runkande osv som du gjorde i den andra tråden du härjade i. Inte på något sätt en säkerhetsrisk förutom om han får en maktposition i presidentstaben. Han har lärt sig läxan hoppas jag.

Det förtar inte på något som helst sätt sprängstoffet om Hunter dock, son till en möjlig president, som regelbundet öppnar upp sig för utpressning med bra mycket grövre saker. Och det är Hunters laptop vi diskuterar i tråden.
Citera
2020-10-26, 23:21
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
För att inte tala om att det inte har kommit fram något nytt, det lovades och skreks om starka bevis osv, osv.

Men det verkar som att absolut inget kom från Gnews (de som släppte videoklippet) idag.

har dom inte sagt att dom planerar att läcka lite material varje dag? tror det fanns någon sådan uppgift

isf är det för tidigt att påstå att det inte finns bevis
Citera
2020-10-26, 23:22
Medlem
Citat:
Inget tyder på att Hunter är pedofil.

OK. Den korrekta termen är väl egentligen (på engelska) incestous hebephile molester. (det rimmar ju nästan också).
Citat:
FBI har haft hårddiskarna i mer än 10 månader.

Bl.a. därför som Trump har sagt att han kommer att avskeda chefen för FBI om han vinner valet.
För andra, eller är det tredje, gången.. Japp - pga att FBI är djupt infiltrerad av the Deep State.
Citera
2020-10-26, 23:24
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Nej exakt.

Det var snack om Obamas dotter och jag orkar inte tänka på vad ytterligare stolligheter som skulle publiceras idag.

Allt skit på Hunter som fanns på den berömda hårddisken lär vara ute, om dom inte fabricerar bevis på när Hunter bögar med påven, Putin, Putins fru, Reinfeldt, Löfven etc
Citera
2020-10-26, 23:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
har dom inte sagt att dom planerar att läcka lite material varje dag? tror det fanns någon sådan uppgift

isf är det för tidigt att påstå att det inte finns bevis

De lovade varje/varannan timme enligt den här tråden.

Tog en titt och det som har kommit är en fruktansvärt stor gäspning, det är så tydligt att även Gnews har gett upp på Hunter Biden spåret
Citera
2020-10-26, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton

Lär dig uttrycka dig bättre i skrift då. Men då håller du alltså med om att Rudy har HAFT sagda hårddisk?
Jag tar som sagt Rudys ord på ämnet för sanning. Om han påstår att han sett barnporr på Hunters laptop, så har han garanterat det. Lögnare? Knappast. Isåfall får du öva upp läsförståelsen om du tycker det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in