2020-10-26, 23:00
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankhangola
Du känner inte att du skämmer ut dig med dina lögner?

Verkligen inte. Denna tråd är nu 48 timmar gammal, redan för 48 timmar sedan så påstods det finnas perversa och pedofila sexfilmer på Hunter Biden.

Fullständigt explosivt stoff om det skulle finnas ens ett uns av sanningshalt i det.

Vid September 11 så sände ett flertal nyhetsbolag live 90 sekunder efter det att det första planet hade flugit in i tornet. Och nu har det gått 48 timmar sedan det ska vara känt att sonen till en av presidentkandidaterna ska ha begått pedofili med sin egen brorsdotter. Fattar du inte hur sjukt det är att ens påstå att det inte skulle explodera som nyhet inom några minuter?
Citera
2020-10-26, 23:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Jaha nämen då förstår jag.
Du har verkligen lyckats övertyga mig att Biden är korrupt genom din fantastiska kunskap och argumentationsteknik.

Jag är inte ute efter att övertyga nötter. Min kommentar rörde inte ens Bidens korruption i sig utan hur deep state hanterar Bidens korruption och inkompetens i det här valet jämfört med förra valet (där Hillary var deras kandidat).
Citera
2020-10-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Det florerar så mycket skit kors och tvärs i den här soppan och teorier om fan och hans moster så jag ber om ursäkt ifall jag har spridit trams. Jag läste i ett inlägg i tråden, nej jag orkar inte gå igenom alla inlägg och det kan vara raderat, att Giuliani skulle sitta på en kopia av Hunters hårddisk och det var det jag dementerade.

Däremot undrar jag var Steve Bannon har fått sitt material ifrån?

För att ha så dålig koll är du duktig på att uttala dig tvärsäkert om väldigt mycket.
Affärsinnehavaren som tog emot den vattenskadade laptopen gjorde 4 kopior av hårddisken efter han upptäckt vad den innehöll. Därefter lämnade han in laptopen till FBI. Han är rädd för sitt liv, han ligger därför lågt ett par månader, pratar inte om det till någon. Lämnar sedan bort övriga hårddiskar, varav en till Rudy G. Sedan kommer Hunters advokat till affären och försöker få tillbaka laptopen. Osv...
Du kan se Rudy prata om innehållet som han tillsammans satt med polisen och gick igenom. Den innehåller barnporr och diverse jobbiga mail för Joe, med mera. Och de har på 8 olika sätt kunnat verifiera att innehållet är äkta. Du kan se han entimmes långa samtal på hans youtube-kanal om detta.
Citera
2020-10-26, 23:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Haha, då är det ju Giuliani själv som har spridit det.
Då alla dessa anklagelser kommer från Trumps håll och ingen annan. Att nakenbilder dessutom dyker upp precis innan valet på en sida som är ägd av bl.a Steve Bannon, Trumps f.d chefsstrateg säger ju det mesta.

Hur får du det till det? Det han säger är att det varit flera kopior ute och att han är övertygad att dom som ville ha en kopia fått en på ett eller annat sätt. Det intressanta är huruvida den kopian som man kan förmoda dessa släpp kommer från stals från Kina som hävdas eller att Kina lätt den stjälas. Det är inte det lättaste att ta något från en underrättelsetjänst om de inte vill att det ska göras det.
Citera
2020-10-26, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Verkligen inte. Denna tråd är nu 48 timmar gammal, redan för 48 timmar sedan så påstods det finnas perversa och pedofila sexfilmer på Hunter Biden.

Fullständigt explosivt stoff om det skulle finnas ens ett uns av sanningshalt i det.

Vid September 11 så sände ett flertal nyhetsbolag live 90 sekunder efter det att det första planet hade flugit in i tornet. Och nu har det gått 48 timmar sedan det ska vara känt att sonen till en av presidentkandidaterna ska ha begått pedofili med sin egen brorsdotter. Fattar du inte hur sjukt det är att ens påstå att det inte skulle explodera som nyhet inom några minuter?
Fast nu dog inte 3 000 människor av Hunter Bidens pedofili, bara Bidenklanens renommé. Det kan vara förklaringen till att dessa två nyheter inte får samma genomslag, tror du inte det?
Citera
2020-10-26, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hur får du det till det? Det han säger är att det varit flera kopior ute och att han är övertygad att dom som ville ha en kopia fått en på ett eller annat sätt. Det intressanta är huruvida den kopian som man kan förmoda dessa släpp kommer från stals från Kina som hävdas eller att Kina lätt den stjälas. Det är inte det lättaste att ta något från en underrättelsetjänst om de inte vill att det ska göras det.

Ingen annan har fått ur sig några som helst anklagelser mot varken Joe eller Hunter.
Faktum är att självaste Putin avfärdade Trumps anklagelser mot Hunter. De enda som har vräkt ur sig om korruption är Trumps gäng och de blev uppenbarligen så desperata att de läckte nakenbilder på en 50 årig gubbe som råkar vara Joes son. Så tragiskt.

https://www.dn.se/varlden/putin-forsvarar-hunter-biden-mot-trump/
Citera
2020-10-26, 23:05
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNDuuLAT
Jag har endast en vädjan till er alla. Var inte rädda, var beredda.
Beredda för vad? Om du sagt A får du säga Q.
Citera
2020-10-26, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Så bara för att du inte sett dem, existerar dem inte?
Rudy Guiliani har tydligen sett dem. Barnporren. Mailer. Textkonversationerna som visar på Hunters osunda relation till Nattie. Hans ord väger tyngre än dina. Dessutom var det gruppen av kinesiska nationalister som sa att dom ska släppa värre saker allt eftersom. Men för all del, fortsätt skämma ut dig
Citera
2020-10-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Däremot undrar jag var Steve Bannon har fått sitt material ifrån?
Missade sista stycket i ditt svar. Får jag gå efter egen ryggmärgskänsla, så har han fått en kopia av Giuliani, innan G upptäckte barnporr på HD'n och lämnade sin kopia t polisen. Han (Bannon) gjorde uppenbarligen inte bedömningen att han borde skicka in eventuell barnporr till FBI/polis. Men det är bara min egen känsla som sagt.
Jag tror Bannon använder kinesiska kollegan och sajten för att pumpa ut det han har, som plausible deniability. Dvs, alla "vet" vem och varför, men går inte att bevisa. En folksport i amerikansk politik.
Senast redigerad av Dompan75 2020-10-26 kl. 23:12.
Citera
2020-10-26, 23:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Ingen annan har fått ur sig några som helst anklagelser mot varken Joe eller Hunter.
Faktum är att självaste Putin avfärdade Trumps anklagelser mot Hunter. De enda som har vräkt ur sig om korruption är Trumps gäng och de blev uppenbarligen så desperata att de läckte nakenbilder på en 50 årig gubbe som råkar vara Joes son. Så tragiskt.

https://www.dn.se/varlden/putin-forsvarar-hunter-biden-mot-trump/

Råkar vara vilket är det problematiska. En av anledningarna till släppet. En person vars far kanske blir president där det alltså finns sådana här bilder, filmer och dokument om. Möjligen än värre. Öppnar upp för utpressning mot möjligen om han blir vald ledaren av den fria världen.

Sedan ligger det i det amerikanska folkets intresse att veta om detta också. Hur han knullar horor, knarkar och håller på. Det handlar om den person som kan påverka presidenten allra mest. Det är ju hans enda son kvar i livet.
Citera
2020-10-26, 23:10
Medlem
Det är ju tydligt att Joe Biden är demokraternas val pga hur lätt det är att kontrollera honom. Åldern, jobbat inom politiken sedan -72, hur många skelett i garderoben finns det inte i hans familj osv osv.

Han har lagt $500M i pr vilket är mest genom tiderna. Det är några väldigt viktiga människor som vill att han ska vinna, kanske mest China.

https://www.cnbc.com/2020/10/09/joe-biden-hits-half-billion-dollar-mark-for-ads-in-trump-challenge.html
Citera
2020-10-26, 23:10
Medlem
The American Spectator October 26, 2020: https://spectator.org/biden-china-nasa/

Citat:
A sobering new report from the House Intelligence Committee concludes that China will outcompete the U.S. on the global stage for decades to come unless there is a significant shift in intelligence resources. It reveals that the Chinese Communist Party (CCP) has leashed its entire society into an effort to undermine U.S. leadership, and that the U.S. “has not sufficiently adapted to a changing geopolitical and technological environment increasingly shaped by a rising China.”

Ja, undra vilka dessa underminerade herrar kan vara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in