Citat:
Ursprungligen postat av
bill clayton
Det florerar så mycket skit kors och tvärs i den här soppan och teorier om fan och hans moster så jag ber om ursäkt ifall jag har spridit trams. Jag läste i ett inlägg i tråden, nej jag orkar inte gå igenom alla inlägg och det kan vara raderat, att Giuliani skulle sitta på en kopia av Hunters hårddisk och det var det jag dementerade.
Däremot undrar jag var Steve Bannon har fått sitt material ifrån?
För att ha så dålig koll är du duktig på att uttala dig tvärsäkert om väldigt mycket.
Affärsinnehavaren som tog emot den vattenskadade laptopen gjorde 4 kopior av hårddisken efter han upptäckt vad den innehöll. Därefter lämnade han in laptopen till FBI. Han är rädd för sitt liv, han ligger därför lågt ett par månader, pratar inte om det till någon. Lämnar sedan bort övriga hårddiskar, varav en till Rudy G. Sedan kommer Hunters advokat till affären och försöker få tillbaka laptopen. Osv...
Du kan se Rudy prata om innehållet som han tillsammans satt med polisen och gick igenom. Den innehåller barnporr och diverse jobbiga mail för Joe, med mera. Och de har på 8 olika sätt kunnat verifiera att innehållet är äkta. Du kan se han entimmes långa samtal på hans youtube-kanal om detta.