2020-10-26, 13:11
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Mer trubbel för Trump:

https://www.foxnews.com/politics/biden-endorsement-conservative-new-hampshire-union-leader-newspaper

One of the nation's most prominent conservative-leaning newspapers endorsed Joe Biden for president on Sunday, marking the first time the publication has endorsed a Democratic presidential candidate in over 100 years.

Rapporterat av självaste Fox News, råkade se detta när jag var inne och kollade om det stod något om Hunter Biden. Inte ett knysst.

Absolut ingen har påstått att Deep State Swamp består endast av demokrater. GOP gjorde precis allt för att bli av med Trump 2015/2016, men man blev våldtagna av amerikanska folket.
2020-10-26, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Låt oss inte gå totalt Nixter här fast åt andra hållet.
Trump har fortfarande en chans, skulle sätta möjligheten till en swing sista veckan samt ett större polling error där 538 sätter det. Dvs ungefär 10-12% chans.

Du har naturligtvis rätt. Jag tar ut segern i förskott.
2020-10-26, 13:21
Bannlyst
Msnbc även kallat för fake news media av Trump har en early voting tracker. Som bygger på de siffror som varje County rapporterat in

https://www.nbcnews.com/politics/2020-elections/president-results

Jag tycker mig se en klar ledning för Biden på basis av vilka som redsn har röstat
2020-10-26, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Absolut ingen har påstått att Deep State Swamp består endast av demokrater. GOP gjorde precis allt för att bli av med Trump 2015/2016, men man blev våldtagna av amerikanska folket.

LOL.. De är alla sanningssägare tills de säger sanningen om Donald Trump.
Då är de en del av deep state.

De som kallar Trump/Maga för en sekt har inte fel
2020-10-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Det är märkligt vad ett presidentval i USA kan ställa till det.

Det har sedan tidigare kommit två bra förslag:
  1. Bry er inte om Nixters inlägg.
  2. Anmäl Nixters inlägg för Falsk ryktesspridning eftersom inga fakta ligger bakom uppgifterna eller för Trams och off-topic.

0.03. Trams och off-topic
Inlägg som är off-topic eller trams kan raderas utan förvarning och motivering.

0.09. Falsk ryktesspridning
Att sprida påhittade uppgifter om personer, företag eller organisationer med uppsåt att utsätta dessa för andras missaktning, eller att avsiktligen sprida förvrängd eller påhittad information med uppsåt att vilseleda, är förbjudet.

Som vanligt så tål ni extremvänstermänniskor inte att andra åsikter än era får höras. Ni går alltid till censur i alla frågor.
2020-10-26, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Inget som Bidenfansen här på FB behöver oroa sig över. Fan, denna tråd är som att lyssna på CNN.

Militärerna gnuggar händerna. De får sitt krig nästa år om Biden vinner.

Jag drar ut på lunch. Blir Big Mac och Diet Coke. Precis som Trump.

Jag ser inga krig i horisonten.

Dessutom äter han helst chicken filet och filet o fish med en quarter pounder vid sidan enligt boken "fire and fury" av Michael Wolff. Till detta dricker han 4 st diet cola och tuggar i sig Starbursts till mellanmål.
2020-10-26, 13:26
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Mer trubbel för Trump:

https://www.foxnews.com/politics/biden-endorsement-conservative-new-hampshire-union-leader-newspaper

One of the nation's most prominent conservative-leaning newspapers endorsed Joe Biden for president on Sunday, marking the first time the publication has endorsed a Democratic presidential candidate in over 100 years.

Rapporterat av självaste Fox News, råkade se detta när jag var inne och kollade om det stod något om Hunter Biden. Inte ett knysst.
MYCKET bekymmersamt för Trump!
2020-10-26, 13:27
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
LOL.. De är alla sanningssägare tills de säger sanningen om Donald Trump.
Då är de en del av deep state.

De som kallar Trump/Maga för en sekt har inte fel

Jag konstaterar bara faktum. Trump var avskydd av GOP vilket alla som var med förra valet vet.
2020-10-26, 13:31
Medlem
Citat:
Jag konstaterar bara faktum. Trump var avskydd av GOP vilket alla som var med förra valet vet.

japp och fortfarande är, bara se The Lincoln project
2020-10-26, 13:36
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Som vanligt så tål ni extremvänstermänniskor inte att andra åsikter än era får höras. Ni går alltid till censur i alla frågor.
Inte för att du fattar det klordrickarmannen...men det finns gigantiska hål i den gravt skadade analytikerns låtsaskalkyl.

Ta bara det faktum att människor i Florida brukar beställa hem mail-in ballots eftersom man vill vara på den säkra sidan, men väljer att gå till röstlokalen i slutändan ändå. Så "pappersinlämnings-velocitets-tesen" (eller vad man ska kalla det), är inget mindre än en fantasi som h*n vägrar släppa. (Och såna symptom finns det (hälsorelaterade) klassifikationer för, varav många kan relateras till eller falla in under gruppen dissociativa störningar.)

Nixter är en skojare. Vilket du med är...och jag väntar fortfarande på den där doktorsavhandlingen (från dig) som säger att badbassängsvatten med klor i -- inte bara är helt ofarligt -- utan t o m kan vara bra mot COVID-19. Kommer den idag eller? Sitter som på nålar här...
2020-10-26, 13:39
Bannlyst
Citat:

Javisst.
Men GOP är inte samma sak som tidningen the new Hampshire union. Vilket du precis kallade för deep state.

Är det en slags reflex som utlöses varje gång dear leader blir kritiserad?

Nån slags tic?
2020-10-26, 13:44
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexonian
japp och fortfarande är, bara se The Lincoln project
Märkligt det där, att de avskyr en Quisling som säljer ut och förstör landet...
https://foreignpolicy.com/2017/07/31/how-the-trump-administration-broke-the-state-department/
Citat:
How the Trump Administration Broke the State Department
“I used to wake up every morning with a vision about how to do the work to make the world a better place,” said one State Department official, who spoke on condition of anonymity for fear of retaliation. “It’s pretty demoralizing if you are committed to making progress. I now spend most of my days thinking about the morass. There is no vision.”
https://prospect.org/politics/6-ways-trump-has-sold-out-america/
Citat:
6 Ways Trump Has Sold Out America
Instead of putting America first, he has put Donald first.

Och eftersom Donald är direkt skadlig för USA och landets ställning i världen så innebär ju det att hans fanatiker överhuvudtaget inte är intresserade av fosterlandets bästa, utan bara är ute efter en enda sak...
https://theconversation.com/trumps-appeals-to-white-anxiety-are-not-dog-whistles-theyre-racism-146070
Citat:
Trump’s appeals to white anxiety are not ‘dog whistles’ – they’re racism
Trump’s racism is not lost on voters. Trump says the quiet part out loud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in