2020-10-24, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Hhhaha han nixter är ju rolig som fan..

"Trump sitter med de verkliga siffrorna!" hahahaha vad lever dessa idioter i för värld?

Det var samma sak 2016. Plötsligt åkte han till stater och hade möten, där han inte skulle ha en chans enligt alla undersökningar. Man skrattade år honom för han verkade ha noll koll. Men han gick på sina interna undersökningar.

Denna gången tror jag att Biden också har mer korrekta siffror. Men det är absolut inte de offentliga siffrorna. Men de lurar inte amerikaner längre. Trump har under fyra år trummat in Fake News, så det påverkar bara de redan troende och de röstar ju på demokraterna. Däremot kan de lura svenskar som försöker följa med genom att följa media.
2020-10-24, 16:46
Medlem
Citat:

"Trump sitter med de verkliga siffrorna!" hahahaha vad lever dessa idioter i för värld?

Trump säger att han redan har vunnit och att sleepy Joe kan packa sina väskor och åka hem till Delaware.
2020-10-24, 16:48
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
1. Trump har inte blivit mer populär med tiden, om något så har många vita i medelklassen tröttnat på honom.

Jag tror att det går på ett jämnt ut. Han har nog förlorat en del vita röster hos bl.a. pensionärerna p.g.a. Kinaviruset. Samtidigt kommer han nog att få fler röster från afro-amerikaner och latinos. China Joe's Olje och fracking-groda i sista debatten kan också ha fått en del att ändra sin röst i de delstater som påverkas av ett sådant uttalande.

Citat:
2. Illa då att den senil Biden körde över Trump i sista debatten varpå Trump la halva sin tid på att smutskasta Trump med påhittad desinformation.

Nu vet jag inte varför Trump skulle lägga halva sin tid på att smutskasta sig själv, men du menar nog att han smutskastade China Joe. Dock inte utan fog. Det är ju bara att titta på hela soppan med familjen. Den är odiskutabel och mycket relevant i sammanhanget. Är China Joe lämplig som president, bortsett från hans mentala otillräcklighet?

Citat:
3. det är ett faktum att Biden kommer vinna "popular vote", det är 50 gånger fler som poströstat i år kontra 4 år sedan. Trump fick 3 miljoner färre röster än självaste Clinton som var hatad av allt och alla.

Ja, China Joe kommer att vinna popular vote. Vänsterflummarna i Kalifornien och New York är övermäktiga. Dock är det såklart antal totala elektorsröster som gäller i slutändan.
Senast redigerad av IQ-145 2020-10-24 kl. 16:51.
2020-10-24, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
...
Ja, China Joe kommer att vinna popular vote. Vänsterflummarna i Kalifornien och New York är övermäktiga. Dock är det såklart antal totala elektorsröster som gäller i slutändan.
Inte säkert. Många väljare som är trötta på hur de hanterat kinesiska sjukan. Om de bara avstår från att rösta eller proteströstar återstår att se.
2020-10-24, 16:58
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Inte säkert. Många väljare som är trötta på hur de hanterat kinesiska sjukan. Om de bara avstår från att rösta eller proteströstar återstår att se.

Jag hoppas att du har rätt, men jag har mycket svårt och se att så skulle vara fallet. Crooked Hillary var mäkta impopulär, men ändå så vann hon Kalifornien och New York med lätthet.

Dessa delstater har de största jubelidioterna. Frågan är hur medvetna befolkningen i USA är att en röst på China Joe i praktiken är en röst på Kamel-Kommunisten och hela hennes härliga vänster-squad.
2020-10-24, 17:06
Medlem
Davys avatar
Media har ju kraftigt överdrivet betydelsen av BLM. De vill ju få det till att de representanter en majoritet av de svarta. Har varit en medveten strategi under lång tid. Egentligen handlar det om en ytterst liten klick vänsteraktivister.

Tror Trump kommer gå bättre bland de svarta än vad de flesta (cucksen) tror.
2020-10-24, 17:10
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Det var samma sak 2016. Plötsligt åkte han till stater och hade möten, där han inte skulle ha en chans enligt alla undersökningar. Man skrattade år honom för han verkade ha noll koll. Men han gick på sina interna undersökningar.

Denna gången tror jag att Biden också har mer korrekta siffror. Men det är absolut inte de offentliga siffrorna. Men de lurar inte amerikaner längre. Trump har under fyra år trummat in Fake News, så det påverkar bara de redan troende och de röstar ju på demokraterna. Däremot kan de lura svenskar som försöker följa med genom att följa media.

Haha, han avr ju inom räckhåll i alla stater utom Pennsylvania, visst han låg under men inom felmarginalen.
Det man gjorde 2016 var att man inte tog tillräckligt med hänsyn till lågutbildade vita, man klumpade ihop dessa med den vita medelklassen.
Pollsen var feel, men inte så fel som vissa påstår.

Att sitta och hoppas på ännu ett mirakel och inbila sig att det går emot naturlagarna att Trumpeten förlorar är nog IQ Badboll. Det är en sak att hoppas, men att börja inbila sig saker och försöka övertyga oss andra som ändå inte kan påverka något sina inbillningar är nog ett case för att återuppstarta Beckomberga.
Trump kan vinna absolut, men det kan Biden också. Det vi har att utgå ifrån är att Biden leder i opinionen just nu om dessa stämmer eller ej vet varken du, jag eller trump. Ingen sitter på facit.
2020-10-24, 17:12
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Trump säger att han redan har vunnit och att sleepy Joe kan packa sina väskor och åka hem till Delaware.

Trump leder så han behöver ju inte ens valkampanja, om jag satt på facit och var trump skulle jag låta Joe trötta ut sig själv förgäves medan jag vinner valet.
2020-10-24, 17:25
Medlem
Citat:
Haha, han avr ju inom räckhåll i alla stater utom Pennsylvania, visst han låg under men inom felmarginalen.
Det man gjorde 2016 var att man inte tog tillräckligt med hänsyn till lågutbildade vita, man klumpade ihop dessa med den vita medelklassen.
Pollsen var feel, men inte så fel som vissa påstår.

Att sitta och hoppas på ännu ett mirakel och inbila sig att det går emot naturlagarna att Trumpeten förlorar är nog IQ Badboll. Det är en sak att hoppas, men att börja inbila sig saker och försöka övertyga oss andra som ändå inte kan påverka något sina inbillningar är nog ett case för att återuppstarta Beckomberga.
Trump kan vinna absolut, men det kan Biden också. Det vi har att utgå ifrån är att Biden leder i opinionen just nu om dessa stämmer eller ej vet varken du, jag eller trump. Ingen sitter på facit.
Lustigt, men jag sa samma sak 2016, och fick då liknande påhopp. Alla inlägg finns kvar och jag uppmanar de som är intresserade att söka på mitt nick i trådarna från 2016.

Hur sin din historik ut i de amerikanska valen här på Flashback?

Det som jag kan vända mig mot är att många som hoppas på Trump-seger tror att de svarta ska rösta på honom. Tror att det blir en marginell ökning som inte har någon betydelse. Men anledningen till att han tjatar om hur mycket han gör för de svarta är för att övertyga de oberoende vita att rösta på honom. Så det verkar som att han försöker övertala de svarta, men i själva verket är det de vita som står i valet och kvalet. Att han inte är rasist...
2020-10-24, 17:32
Bannlyst
Citat:

Han är resultatet av mediebubblor och ett propagandakrig fört av president Trump. När sedan verkligheten hinner ikapp så skapar Nixter och andra i sekten helt enkelt egna siffror eller sätt att mäta" segern"

Trump supportrar är verkligen de mest godtrogna av alla väljare. Hoppas att vi inte ser en upprepelse av Jonestown när biden flyttar in i Vita huset i januari
2020-10-24, 17:34
Bannlyst
Citat:
Donald Trump: 'What you're seeing and what you're reading is not what's happening'

-Orange mussolini, 24e juli 2018, Kansas city, Missouri

Här är förklaringen till varför 40 procent av amerikaner tror på QAnon och att Hillary Clinton bedriver barnhandel från en pizzeria i Washington DC
2020-10-24, 17:35
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Lustigt, men jag sa samma sak 2016, och fick då liknande påhopp. Alla inlägg finns kvar och jag uppmanar de som är intresserade att söka på mitt nick i trådarna från 2016.

Hur sin din historik ut i de amerikanska valen här på Flashback?

Det som jag kan vända mig mot är att många som hoppas på Trump-seger tror att de svarta ska rösta på honom. Tror att det blir en marginell ökning som inte har någon betydelse. Men anledningen till att han tjatar om hur mycket han gör för de svarta är för att övertyga de oberoende vita att rösta på honom. Så det verkar som att han försöker övertala de svarta, men i själva verket är det de vita som står i valet och kvalet. Att han inte är rasist...

Spelar ju ingen roll om man hade rätt eller inte flörra gången. Min poäng är att varken du, jag eller trump sitter på facit.Man hoppas på den kandidat man gillar ska vinna, men man ska inte sitta och inbilla sig massa data i syfte att sprida sin inbillningar.

Jag trodde personligen på en Hillary vinst även 2016 eftersom det var det allt pekade på och det trodde även Trump och alla andra.
Idag pekar allt på Biden och sitter någon på annan data vore det intressant att få ta del utav det.
Problemet är att de bara hänvisar till 2016 och "de riktiga siffrorna" eller sitte roch klipper och klistrar på röstmönsterifrån Arizona ellr Florida (som ändå inte kommer vara helt avgörande) som någon sorts bevis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in