2020-10-26, 00:42
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Yep, men det ändrar inte det faktum att Rasmussen var bland de tre säkraste källorna i 2016.

Dock så förlitar inte jag mig på OU - oberoende av var de än kommer från.

Jag väger in dem med antalet förtidsröstande i år då 2020 är exceptionellt och riktigt intressant ur så många vinklar, oavsett vem som vinner, så kan mycket utläsa av detta val.
2020-10-26, 00:47
Medlem
Skillys avatar
8 dagar kvar till clownen ryker.

Och oddsen ser oförändrade illa ut för clownen.
2020-10-26, 00:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Wow, tungt vägande argument!
Är riktigt imponerad över din kommentar, kan inte göra ngt annat än att ta av mig hatten .

Har själv bott/studerat 1 år i Tx, och företaget som jag jobbar för har huvudkvarter i Houston. De flesta i Texas bara skrattar åt teorin om att Biden har chans att vinna Tx.
2020-10-26, 00:55
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Har själv bott/studerat 1 år i Tx, och företaget som jag jobbar för har huvudkvarter i Houston. De flesta i Texas bara skrattar åt teorin om att Biden har chans att vinna Tx.

Se på fan, och på bara ett år har du hunnit tala med "de flesta i Texas". Snabbt jobbat!

Det där kallas anekdotisk bevisföring, och har ännu mindre trovärdighet än skeva opinionsundersökningar, oavsett åt vilket håll de skevar.
2020-10-26, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
8 dagar kvar till clownen ryker.

Och oddsen ser oförändrade illa ut för clownen.
¨

Men var det 34,6% för Trumpvinst? Det är väl inte så dåliga siffror. Jag tycker mig se att pollsen går upp något för Trump, jag ser på olika OU, och varför går inte då bettingsiffrorna upp?

Det finns ju tunga debattörer internationellt som tror på Trumpvinst.
2020-10-26, 00:59
Bannlyst
Sinnesjukt att lögnmedia nu ska försöka intala folk att Biden ens har chans att vinna i Texas. Visst, demokraterna kanske vinner där om 20 år när staten bara består av latinos.

Senaste valen har skillnaderna mellan rep och dem i Texas varit nära/dryga miljonen. Spelar ingen roll att demografin förändras till det sämre för reps i Texas, det gapet blir omöjligt att komma ikapp i valet nästa vecka.
2020-10-26, 01:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Se på fan, och på bara ett år har du hunnit tala med "de flesta i Texas". Snabbt jobbat!

Det där kallas anekdotisk bevisföring, och har ännu mindre trovärdighet än skeva opinionsundersökningar, oavsett åt vilket håll de skevar.
Behöver inte att prata med de flesta i Texas för att förstå/veta att de flesta i den delstaten röstar republikansk, på samma sätt som att man inte behöver att tala med de flesta i Stockholm för att fatta att de flesta i huvudstaden röstar på SD.

Som sagt, de flesta i Texas hånskrattar åt OU som detta.
2020-10-26, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Trump vinner Florida men förlorar valet. Och ja du kan citera det....
I så fall måste Joe vinna alla Wis, Mich, Pens. Väldigt otroligt att det sker.
2020-10-26, 01:05
Medlem
stone_sleepers avatar
Polling USA @USA_Polling 8h
https://twitter.com/USA_Polling/status/1320390327220527106

Pres Support By Those Who Haven't Voted Yet:

Florida:
Trump: 59%
Biden: 40%

Georgia:
Trump: 54%
Biden: 44%

North Carolina:
Trump: 58%
Biden: 41%

CBS/YouGov / October 23, 2020 / Online

Som väntat.
2020-10-26, 01:08
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
på samma sätt som att man inte behöver att tala med de flesta i Stockholm för att fatta att de flesta i huvudstaden röstar på SD.

Hallå i bubblan! Där åkte din sista skvätt trovärdighet ner i vasken.
2020-10-26, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Grejen är den att USA är påväg in i andra vågen av covid-19 utan att ens haft en paus från den första, jag har även sett hur folk misstänker att Usa evntuellt kommer att springa in i en eventuell tredje våg om de inte tar tag i det hela.

Biden vill stängs ner för att man inte skötte den första nedstängngningen som man skulle
Nedstängningar hjälper inte. Det borde vara uppenbart för alla vid det här laget.
2020-10-26, 01:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Hallå i bubblan! Där åkte din sista skvätt trovärdighet ner i vasken.
Aha, Ok. Intressant.

Men saken är klar, du har uppenbarligen inte koll på hur kulturen är i Texas, eller hur folket där står politiskt. Du har enbart sväljt det som Aftonbladet, CNN och så vidare presenterar för dig.

Om det är en sak här i världen som inte jag bryr mig om överhuvudtaget, så är det vad du tycker o tänker. Men om du på allvar tror att Biden/demokraterna kommer att vinna Texas så kommer du att bli besviken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in