Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Han är fortfarande korrupt men affärerna ligger mestadels ett par år bakåt i tiden i alla fall det som diskuteras just nu och ett par år tillbaka (tänker på Burisma och Kina).Pengarna strömmar nog in fortfarande speciellt med tanke på vilket potentiellt inflytande han kan få. Så nej Joe är fortfarande korrupt och en säkerhetsrisk som president. Joe Biden kommer om han väljs inte sitta längre än ett par månader för han kommer att bli ställd inför riksrätt. Karma is a bitch

Jag gillar verkligen hur sekten Trump kan skapa sig sin egen verklighetsbild. Han är både korrupt och går Ukrainas ärenden,samtidigt som han är dement och inte kan formulera en tanke.
Jag är övertygad om att det handlar om projicering. Hellre än att ge motståndarlaget all ammunition till att attackera Trump,så tar ni de argumenten och använder dem på biden.
Problemet är att Joe Biden inte är hillary clinton. Det finns ingen 30årig lång attackkampanj riktad mot Joe Biden.
Människor har en tydlig åsikt om Trump, antingen för eller emot och ny information om Hunter biden eller Joe Biden verkar inte ändra på attityderna nämnvärt.
Tidigare presidenter har sett sina popularitetssiffror fluktuera i takt med ekonomin. När ekonomin gått bra, har förtroendet för presidenten ökat och vice versa.
Men för Trumps del har sambandet inte gällt. Han har aldrig korsat 50% i popularitet därför att ingen annan än sekten Trump tar honom på allvar.
Ni ser en stark ledare vars feta twitterfingrar får kina att darra av rädsla.
Jag ser en orange clown vars kringresande cirkus har bosatt sig i vita huset och snart tänker resa söderut till florida i vinter .