Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Titta på siffrorna på Arizona. Titta på antalet Republikanska röster på valdagen 2016.
Med 4% prognostiserad vinst för Trump där så är den staten möjilgen klar redan dagen innan valdagen.
Hur snöt du fram dessa siffror? Det var jämnt senaste valdagen och vill du påstå något annat nu får du bevisa det. Just nu är det 3% vinst för Biden som du kan se på 538.
Jag argumenterar mot här eftersom andra också läser. Jag vet att du är för korkad för att trolla så jag vet att detta är din genuina åsikt trots att du fått fakta ett par dussin gånger. Som vanligt har du fel, det finns ingen bias i förtidsröstningen i Arizona.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Arizonas (R) McSally ligger nu jämsides sin Demokratiske kombattant i Arizona och kan då ha hämtat in över 15% på två månader.. Era polls är ett skämt.
Era?
Syftar du på oss som söker fakta eller försöker du undvika att artikulera någon fantasi om att alla som söker fakta är vänster?
Ämnet är vidare presidentvalet, inte vad som händer i senatsval även om de kan vara intressanta på sitt vis. Tänk om McSally vinner men Trump förlorar? Snacka om förnedring för er i sekten!
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
PS. Smygaren i Arizona är ju att Demokratiska Latinos hoppat till Trump som i grannstaten New Mexico, då är det storvinst för Trump i AZ.
Du skriver så förbannat dåligt att det är svårt att förstå vad du försöker säga. Har latinos i New Mexico gått över till Trump? Bevis? Har latinos i Arizona också gjort det eller tror du det?
Tolkat utifrån de faktiska ord du använder har latinos i New Mexico gått över till Trump och i hemlighet har latinos i Arizona också gjort det. Du vet på något vis att det är så trots att inga siffror visar det.