2020-10-25, 10:33
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
var vittnas om detta? fatta vad sjuk i huvudet isf. och joe biden har försvarat honom gång efter annan

Rudy säger att det han sett är obeskrivbart och det värsta han sett (inte ordagrant) men Rudy har lämnat över hårddiskarna till polisen för innehållet är kriminella gärningar.
Citera
2020-10-25, 10:34
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Tror mer på att Kina vill vara före FBI med att släppa ut bilder och filmer så att dem kommer ses som den nation som vågade avslöja Hunter Biden och framställas i bättre dager.. Kina har ju stenkoll på sitt internet så inte en chans att detta sipprat ut via en bakdörr.

Det är inte CCP som läcker detta. Det är en dissident grupp.
Citera
2020-10-25, 10:38
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Wow, jag är totalt knockad. Och detta var det bästa de kunde presentera som bevis för att Hunter går till horor, och har hemska sexuella preferenser. Wow!

Detta är sjukt rolig tråd. Det kommer komma fram snart att alla här är komiker som söker information till en kommande parodi.

Det verkar ju helt klart numera att "the laptop from hell" verkligen levererar och inte är en rysk fabel som ni så ivrigt hävdade i början. Du gör dig bara löjlig om du försöker förringa allt som läcker ut nu.
Ta ett par djupa andetag och sluta gräv ner dig.
Citera
2020-10-25, 10:38
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är inte bara videos dock och nej det är inte offtopic, det finns en rad artiklar som påstår en massa som kommer från samma Gnews, bör man inte vara kritisk till källan som lägger in text i samma videoklipp där vi ser Hunter Biden bli avrunkad av ett par fötter, ett par fötter som vi inte vet vem det tillhör?

Fötterna tillhör Nattie Biden. Syster dotter till Hunter Biden. Hennes namn sägs i videon ca två minuter in i klippet. Nattie var 14 år när videon spelades in. Sluta spela dum.
Citera
2020-10-25, 10:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Fötterna tillhör Nattie Biden. Syster dotter till Hunter Biden. Hennes namn sägs i videon ca två minuter in i klippet. Nattie var 14 år när videon spelades in. Sluta spela dum.

Hur bevisar detta att det är hon, bara för att han säger ett namn?

Nej, det låter som önsketänkande att det ska vara det, eller menar du genuint att det bara finns en enda människa i världen som har detta förnamn eller kallas något liknande?
Citera
2020-10-25, 10:41
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Jösses! Knullade han sin 14-åriga systerdotter? Det här börjar likna en redneckfamilj från helvetet. Vad i hela fridens namn pågår inom familjen Biden?
Citera
2020-10-25, 10:42
Medlem
magpests avatar
Citat:

För att förtydliga ännu mer Hunter är farbror till Natalie. Beau Biden (död 2015) är far till Natalie och bror till Hunter. Sjukt.
Citera
2020-10-25, 10:42
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hur bevisar detta att det är hon, bara för att han säger ett namn?

Nej, det låter som önsketänkande att det ska vara det, eller menar du genuint att det bara finns en enda människa i världen som har detta förnamn eller kallas något liknande?

Fler bilder kommer. Jag är 100% säker att det inom några dagar kommer bli klart vem flickan är.
Citera
2020-10-25, 10:43
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
För att förtydliga ännu mer Hunter är farbror till Natalie. Beau Biden (död 2015) är far till Natalie och bror till Hunter. Sjukt.

Tack för förtydligandet.
Citera
2020-10-25, 10:45
Medlem
pelle_snusks avatar
Av någon anledning vågar sig inte ens partiorganet Fox på att publicera detta. Kan det helt enkelt vara för att "bevisningen" är för svag? Hela grejen luktar trollfabrik från början till slut. Jag kan som sagt klippa ihop något som är lika trovärdigt på 20 min och något som är trovärdigare på 1 timme. Sedan kan jag hitta 5 twittrande kompisar som "oberoende" av varandra harmas och drar igång drevet. Sedan kommer principen "miljarder flugor kan inte ha fel - ät koskit" och plöstligt har allt blivit sant.

Får jag gissa att medierna inte går ut med denna "sanning" då de riskerar en stämning och ett kraftigt skadestånd om de inte kan bevisa sitt påstående? Eller att medierna - i alla fall vissa - helt enkelt har en känsla för viss anständigthet och inte vill anklaga någon på gunder som verkar fabricerade.
Citera
2020-10-25, 10:48
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Av någon anledning vågar sig inte ens partiorganet Fox på att publicera detta. Kan det helt enkelt vara för att "bevisningen" är för svag? Hela grejen luktar trollfabrik från början till slut. Jag kan som sagt klippa ihop något som är lika trovärdigt på 20 min och något som är trovärdigare på 1 timme. Sedan kan jag hitta 5 twittrande kompisar som "oberoende" av varandra harmas och drar igång drevet. Sedan kommer principen "miljarder flugor kan inte ha fel - ät koskit" och plöstligt har allt blivit sant.

Får jag gissa att medierna inte går ut med denna "sanning" då de riskerar en stämning och ett kraftigt skadestånd om de inte kan bevisa sitt påstående? Eller att medierna - i alla fall vissa - helt enkelt har en känsla för viss anständigthet och inte vill anklaga någon på gunder som verkar fabricerade.

Åh! Du menar som när Ryssland påverkade valet 2016 och media har skrivit om det i 3 år trots att ingenting har bevisats?
Citera
2020-10-25, 10:48
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Åh! Du menar som när Ryssland påverkade valet 2016 och media har skrivit om det i 3 år trots att ingenting har bevisats?

Nej, nu pratade vi om Hunter Biden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in