Citat:
Ursprungligen postat av
SanktPeter
Extremt sjukt var en överdrift, vad exakt är det jag ska bli chockerad över här? När du sa extremt sjukt innehåll förväntade jag mig Mr.Hands nivå där snubben tar en hästkuk så långt upp i arslet att han senare dör av blödningarna. Du måste aldrig använt internet förut.
On topic: det är klart att många politiker är köpta av kina, många svenska politiker är också det, reinfeld är en av dem. Kinserna kommer nog för eller senare ta över världen då det visar sig att i samhällsklimatet idag är det mer effektivt att vara en diktatur då "allas lika värde" mer eller mindre skapar kaos i samhället och vi faller efter i både teknologi och annat då vi inte prioriterar vem som är bäst för uppgiften längre utan värdegrundstramset har tagit över så man måste fylla ut arbetsplatserna med araber, kvinnor och annat kvot-folk för att signalera att alla är lika mycket värda men faktum är att prestandan går då ned och vi hamnar efter.
Medans i kina är det survival of the fittest, de absolut smartaste jobbar på det de kan bäst, medans låg iq människorna får slava i fabrikerna, må låta förjävligt men det är mer effektivt och ger dem stora fördelar. De kan också effektivt stoppa nya typer av smittspridning via nya former av krigsföring (virusar, typ som corona) genom att helt enkelt bara avrätta stora mängder människor och begrava dem, typ som vi gör när en influensa bryter ut ibland djuren och vi inte vill att den ska spridas. Igen, det är inte ett samhälle man vill leva i men om man tittar på det utifrån som en strateg så gynnar det dem väldigt mycket i dessa situationer.