2020-10-25, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Läckan som just nu sker är ett bevis för det.

Nej. Det kan lika gärna vara Rudy som skickat över detta till dem.

OM detta kommit 2018 hade det varit en helt annan sak, INNAN Hunter lämnade in datorn.
Citera
2020-10-25, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Haha det här kommer bli så mycket större än Borat-plojet. Hoppas kineserna visar sig vara kopplade till Hunters skumma Kinaaffärer.

Twitter och Fb lär väl radera allt.
Nu är jag inget fan av politiker på någon sida men hur är detta värre?

Han fick ju ett footjob medans den andra snubben skulle ha sex med vad han trodde var en minderårig?

Jag kan inte alls detaljer i sammanhanget så jag kanske missar något vitalt.
Citera
2020-10-25, 09:29
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Biden har en son med missbruksproblem och sonen har haft sex med en kvinna. Han har också en ganska lång snopp.

Hur påverkar Bidens sons missbruksproblem och snoppstorlek Bidens förmåga att vara president?

Den frågan är vad alla nu ställer sig, samt hur det står till med Joe Bidens omdöme när han låter nämnda son bedriva ljusskygg verksamhet i Kina, Ukraina och Ryssland, och låter sig själv bli ett potentiellt mål för utländska utpressare. Snoppstorleken är av underordnad betydelse, även om det tydligen väcker lustar hos vissa.
Citera
2020-10-25, 09:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
vilket om så kommer det ju inte påverka väljarna eller bättra på trumps underläge och det är ju det viktigaste just nu.
Paniken i Trumlägret verkar ha nått nya höjder då pollsen inte går svage Trumps väg vad han än gör.
Alla vet ju dessutom om Hunters missbruk och åtminstone tidigare problematiska leverne så "avslöjanden " som dessa kan t.om gynna Biden politiskt med tanke på alla familjetragedier han har fått hantera. Bidens heder och vandel lär ju vilket som inte skadas på samma sätt som när det kom ut att Trump som kandidat betalade sina älskarinnor för att hålla tyst.

Så även om allt är autentiskt så lär det inte påverka då det är viktigaste för flertalet väljare är att få bort Trump ur vita huset i första hand. Biden sover nog därför lugnt inte minst då pollsen ju än så länge går hans väg.

Lägg ner. Det här ju bara början fattar du väl. Sådana här avslöjanden kommer att stå som spön i backen den närmsta tiden. Det här är ingenting jämfört med vad som väntar oss. Se åt vilket håll samhällsvindarna blåser - det förljugna samhällsbygget spricker mitt framför våra ögon i detta nu. Vi kommer att se svenska politiker i liknande komprometterande situationer eftersom rötan går djupt jorden runt. Som sagt - detta är bara början.
Citera
2020-10-25, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
vilket om så kommer det ju inte påverka väljarna eller bättra på trumps underläge och det är ju det viktigaste just nu.
Paniken i Trumlägret verkar ha nått nya höjder då pollsen inte går svage Trumps väg vad han än gör.
Alla vet ju dessutom om Hunters missbruk och åtminstone tidigare problematiska leverne så "avslöjanden " som dessa kan t.om gynna Biden politiskt med tanke på alla familjetragedier han har fått hantera. Bidens heder och vandel lär ju vilket som inte skadas på samma sätt som när det kom ut att Trump som kandidat betalade sina älskarinnor för att hålla tyst.

Så även om allt är autentiskt så lär det inte påverka då det är viktigaste för flertalet väljare är att få bort Trump ur vita huset i första hand. Biden sover nog därför lugnt inte minst då pollsen ju än så länge går hans väg.

Ja jag tror som dig, det kommer inte påverka de köpta rösterna inte heller HBTQ BLM och Antifa.
De andra som redan röstat på Biden får nog ett sådant där ögonblick - va fan har jag gjort!
Citera
2020-10-25, 09:38
Medlem
JustZlatans avatar
Så Hunter har en fäbless för prostituerade, knark och även någon av hans systerdotter. Inavel, hor och knark. Tänk nu om detta hade hänt Trumps son. Då hade media gått i taket. Helt plötsligt är köp av prostituerade inte så farligt, jämför det med vad Paolo Roberto fick genomgå i media. Lite på samma sätt när Reinfeldts son blev tagen med kokain i näsan, helt tyst i media då med.
Citera
2020-10-25, 09:40
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-chingatumadre
man ser någon leka med sina fötter på joe bidens kuk.

men sen säger dom att det kommer mera.

Den vita mannen som vanligt kommer till räddning.

Om detta är sant så är allt annat sant,, smält det.

Joe eller Hunter?
Citera
2020-10-25, 09:41
Medlem
DjPuttes avatar
Bara så ni vet i Kina får man ha sex lagligt från 14år så hur gammal är nu denna sk minderåriga som ni nu går banans på Trumpsters, Eller blev det för svårt att inse det var lagligt ha sex om hon var 14år dags kolla fakta innan ni ni blåser upp er
Citera
2020-10-25, 09:42
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Så Hunter har en fäbless för prostituerade, knark och även någon av hans systerdotter. Inavel, hor och knark. Tänk nu om detta hade hänt Trumps son. Då hade media gått i taket. Helt plötsligt är köp av prostituerade inte så farligt, jämför det med vad Paolo Roberto fick genomgå i media. Lite på samma sätt när Reinfeldts son blev tagen med kokain i näsan, helt tyst i media då med.

Det är väl hans brorsdotter som han varit "inappropriate" med. Natalie...
Citera
2020-10-25, 09:43
Medlem
Möjligtvis kan detta ha påverkan i USA med deras konstiga moraler, men herregud så tamt och ofarligt jämfört med vad som utlovades.
Citera
2020-10-25, 09:47
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Hunter Biden, sonen till Joe Bidens sextape läckte just för 25 minuter sedan på följande adress:
https://gnews.org/449933/
Detta var det tillhörande meddelandet:

Själva videon: Varning för sexuellt och extremt sjukt innehåll:
https://gtv.org/web/?videoid=5f94837c7de25667c0fe0c5e#/VideoPlay_UI

Videon föreställer Hunter Biden liggandes naken medans en påklädd kvinna för sina fötter upp och ner på hans kön. Allt medans Hunter Biden röker en okänd substans ur en glas-pipa.

Frågeställningar:
  • Hur påverkar denna läcka Joe Biden, Hunters far, som tagit Hunter i försvar i debatternas trovärdighet och kvaitétsintryck som amerikansk presidentkandidat?
  • Är Joe Biden också sexuellt perverterad?
  • Lågvattenmärke för amerikans politik?
  • Fler bilder skall släppas inom en timme. Vad kan vi förvänta oss?

” Varning för sexuellt och extremt sjukt innehåll”? Va? Vad menar du?
Citera
2020-10-25, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Det är inte CCP som släpper detta. Det är kinesiska nationalister.

Det är ju inte helt omöjligt att dessa kinesiska nationalister får hjälp av trumps administration.

Hela den här tråden är så löjlig.

Apple vs Android.

På den nivån är det...

Det enda jag är intresserad av är huruvida det pågår en konspiration mot USA som går ut på att störta det.

Pedofili, droganvändare och vem som gjort vad för.moralislt förkastligt skiter jag fullständigt i.

Dyker USA så dyker väst. Och dyker väst så blir Sverige ett minne blott...

Låt oss ponera att USA rasar ihop som ett korthus:

1) Ett tredje världskrig väntar.

2) Spelar ingen roll vad du eller jag tycker om Putin. Men det vore ett svek mot det ryska folket om Ryssland INTE rensade upp i norden. Östersjön är en VÄLDIGT viktig punkt strategiskt ur ett militärt perspektiv.

3) USA va Ryssland vs Kina och länder kommer bli illa tvunget att välja sida.

Förstår ni?

Den enda vägen ur det skulle vara om USA och Ryssland allierade sig mot Kina. Och tror man att Sverige kan leka "neutral" så är det bara att glömma din dröm.

USA och Ryssland allierar sig och Sverige sätter sig på tvären och vägrar ställa upp med kanonmat så kommer norden rensas upp likförbannat.

JAG är inte så jävla sugen på att mina grabbar ska dö i nåt jävla dike med en kula i huvudet för ett krig jag aldrig ville ha.

Varför vill man inte ta till sig allvaret i vad som händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in