2020-10-25, 09:18
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han är efterlyst för lurendrejeri och Ekobrott, han äger även Guo Media som Gnews är en del av, samma Gnews som bokstavligen påstår att Covid-19 är handtillverkat.

Menar du helt seriöst att du tror att Covid-19 är handtillverkat och skapat för att förstöra det amerikanska valet?

Vad svamlar du om? Pompeo sade rakt ut att man var säker på att Covid skapades i Wuhan-labbet.

Sen om han är efterlyst av globalisterna är verkligen skitsamma när det finns mängder med videobevis.
Citera
2020-10-25, 09:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Nu är jag ju för Trumpen men kan någon förklara för mig varför jag ska bry mig om en sexvideo där någon tar droger? Hade det varit Trumpens son hade jag inte hållit den videon emot honom, det är ju korruptionen som är det allvarliga anser jag. Men någon kanske kan förklara det där för mig.

Ljuger han om detta så ljuger han säkert om det andra också. Alltså det där pappa Biden som vp ordnande saker så det skulle gå bra för sonens företag. Det allvarliga.
Citera
2020-10-25, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Vad svamlar du om? Pompeo sade rakt ut att man var säker på att Covid skapades i Wuhan-labbet.

Sen om han är efterlyst av globalisterna är verkligen skitsamma när det finns mängder med videobevis.

Japp massor med videobevis att Hunter har sex.
Han har numera svårt att gå med i ett kloster. Eller ... nej, listan slutade där.
Citera
2020-10-25, 09:20
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Så...vi antar för sakens skulle att laptop är äkta.

och att den lämnade i USA till en reparatör. Rudy har en kopia. FBI har en kopia (eller originalet)

Nu är det släppt bilder från via via Kina - som det verkar.
Hur gick det till? Vem har släppt hårddisken till utländska krafter?
Vem är det som har sådana kontakter? Vem kan vara skyldig pengar till Kineser?
Vem är det som numera Kineser har hållhakar på?

CCP har ju haft detta hela tiden. Före reparatören, FBI och Rudy.
Citera
2020-10-25, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
CCP har ju haft detta hela tiden. Före reparatören, FBI och Rudy.

Aha, Hunter tar bilder som hamnar på hans dator, men också i händerna på CCP....?
Så... ok. Verkligen.

Har du bevis för det?
Citera
2020-10-25, 09:21
Medlem
Citat:
Så...vi antar för sakens skulle att laptop är äkta.

och att den lämnade i USA till en reparatör. Rudy har en kopia. FBI har en kopia (eller originalet)

Nu är det släppt bilder från via via Kina - som det verkar.
Hur gick det till? Vem har släppt hårddisken till utländska krafter?
Vem är det som har sådana kontakter? Vem kan vara skyldig pengar till Kineser?
Vem är det som numera Kineser har hållhakar på?

Har du missat att kineserna spionerar på alla, speciellt på personer som kan utgöra en säkerhetsrisk för sitt eget land!!?
Tjackhoran Hunter har väl varit lika säkerhetsmedveten som crocked-Hillary! Tänk att se henne göra en sprutorgasm
Hur naiv är du?

Fyyy fan vad amerikanska folket nu får skämmas över sin vice president Biden
Citera
2020-10-25, 09:23
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Aha, Hunter tar bilder som hamnar på hans dator, men också i händerna på CCP....?
Så... ok. Verkligen.

Har du bevis för det?

Läckan som just nu sker är ett bevis för det.
Citera
2020-10-25, 09:24
Medlem
Citat:
Guo Wengui och hans bolag Guo Media som Gnews är en del av påstår dock att Covid-19 är handtillverkat, anser du inte att man bör vara försiktig när saker kommer från sådana källor?

Citat:
Han är efterlyst för lurendrejeri och Ekobrott, han äger även Guo Media som Gnews är en del av, samma Gnews som bokstavligen påstår att Covid-19 är handtillverkat.

Menar du helt seriöst att du tror att Covid-19 är handtillverkat och skapat för att förstöra det amerikanska valet?

Du är off-topic, det som syns på filmerna är äkta även om det skulle vara självaste tomten som filmat!
covid diskuterar du på annat ställe
Citera
2020-10-25, 09:24
Medlem
vilket om så kommer det ju inte påverka väljarna eller bättra på trumps underläge och det är ju det viktigaste just nu.
Paniken i Trumlägret verkar ha nått nya höjder då pollsen inte går svage Trumps väg vad han än gör.
Alla vet ju dessutom om Hunters missbruk och åtminstone tidigare problematiska leverne så "avslöjanden " som dessa kan t.om gynna Biden politiskt med tanke på alla familjetragedier han har fått hantera. Bidens heder och vandel lär ju vilket som inte skadas på samma sätt som när det kom ut att Trump som kandidat betalade sina älskarinnor för att hålla tyst.

Så även om allt är autentiskt så lär det inte påverka då det är viktigaste för flertalet väljare är att få bort Trump ur vita huset i första hand. Biden sover nog därför lugnt inte minst då pollsen ju än så länge går hans väg.
Citera
2020-10-25, 09:25
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Nu är jag ju för Trumpen men kan någon förklara för mig varför jag ska bry mig om en sexvideo där någon tar droger? Hade det varit Trumpens son hade jag inte hållit den videon emot honom, det är ju korruptionen som är det allvarliga anser jag. Men någon kanske kan förklara det där för mig.

Du har rätt. Personligen tror jag även att den får ingen påverkan på valutgången heller, som sig bör. För det är ju inte Biden "himself", utan hans son.

Sen som alla pappor i samma situation, så antar jag att han är besviken/sårad över sin sons livsstil. Kanske undrar var allt gick snett.
Citera
2020-10-25, 09:26
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Helt vansinnigt sjukt om det stämmer

Lägg också till alla som vittnat, efter att de sett materialet på hårddisken, att Hunter även knullar en 10-åring kinesiska blodig. Det är rimligt att anta att även detta är sant.

SÅ. JÄVLA. SJUKT.

Gå till fängelse utan att passera gå.
Citera
2020-10-25, 09:28
Medlem
Citat:

Alla Hunters miljonförtjänster han gör i utlandet pga hans korrupta far sitter i maktens korridor! Inte så svårt att förstå väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in