2020-10-24, 20:57
Medlem
mishimas avatar
Hur är dina idrottsanlag? Kommer du från en familj där alla sysslat med idrott på olika nivåer? På vilket sätt har din familj präglat dig?
Citera
2020-10-24, 20:59
Medlem
Ttoclaws avatar
Vad tycker du om att flera ligor däribland PL knäböjer inför BLM innan varje match?
Citera
2020-10-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockmenglad
Jag tycker barn och ungdomsfotbollen är bristfällig. Det beror endast på tränarna. Många föräldrar står fortfarande vid sidan och pekar och skriker utan tanke. Jag gick förbi en plan för inte så länge sedan och såg typ 15 8åringar stå i ett led för att springa en och en mot målvakten och skjuta. Det tog säkert flera minuter för den som var sist att komma längst fram. Vad är det för träning egentligen? Stå som ett fån och rita i sanden halva träningen? Aktivera alla istället. Sätt ihop lite kvadrater eller vad som helst.

Har en deal med ett skoföretag där jag får skor samt runt 50k per år att handla saker för. Kläder och dylikt.

Lägenhet. VW

Får du inte mer? Det "avtalet" är ju vad många 15-16 åringar får när de skriver på sitt första skoavtal.
Citera
2020-10-24, 21:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Hur känns det att harva runt i C-ligan som allsvenskan medan de stora grabbarna tjänar multum som proffs utomlands?
Citera
2020-10-24, 22:20
Medlem
Citat:
Väldigt olika, allt från Håkan till Hip hop till Coldplay. Äldre styr stereon. Men de flesta sitter med egna hörlurar.

Hade varit fint om man blev ihågkommen för att man iallafall gav 100% varje gång. Inte funderat i de banorna så mycket. Det är inte viktigt att bli en ikon.

Bra speluppfattning antar jag.

En skinnjacka för 15 lök i början av min karriär som försvann på krogen.

VW

Jobba hårt. Klyschigt men det stämmer. Ge dig själv en ärlig chans. Spela så mycket fotboll du kan. På gården, med kompisar, med ett lag. Du lär dig saker hela tiden.

Gerrard såg man upp till. I landslaget har Henke stått högt i kurs.
Följdfråga på bilen eftersom du kör VW - är det relaterat till Allsvenskans sponsoravtal med den tillverkaren? Generellt sett, kan ni spelare få rabatterat pris/löneförmån tack vare olika sorters sponsoravtal?

Vad tror du händer med Allsvenskan om det blir en hel säsong till inför tomma läktare? Är spelare intresserade av den biten, vad som händer på klubbkansliet?

Finns det något i klyschor som "det sitter i väggarna" eller "klubbars DNA"? Kan man lära Blåvitt spela tiki-taka, exempelvis?
Senast redigerad av Olbars 2020-10-24 kl. 23:04.
Citera
2020-10-24, 22:35
Medlem
Citat:
Lever på fotbollen.

många tror att det är glamouröst och lyxigt att vara fotbollsspelare på elitnivå.
stämmer detta?
Citera
2020-10-24, 22:47
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
YNWA är svårslagen. Med vänligare menar du utan hulliganer?

Tänkte mer på deras image ” you never walk alone” och deras internationella fan club
Citera
2020-10-24, 23:00
Medlem
Scamps avatar
Har ju varit mycket snack om Jesper Karlsson i Elfsborg under säsongen. Vad tycker du om honom?
Citera
2020-10-24, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Har hört att det är starkare grejer det gäller.

Vet inte vad det skulle kunna vara tyvärr.
Citera
2020-10-24, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Hur är dina idrottsanlag? Kommer du från en familj där alla sysslat med idrott på olika nivåer? På vilket sätt har din familj präglat dig?

Morsan och farsan har idrottat på olika nivåer. Stöttningen hemifrån har varit stor. Åkt med och hejat på cuper och annat. Har alltid känt ett stöd hemifrån.
Citera
2020-10-24, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Vad tycker du om att flera ligor däribland PL knäböjer inför BLM innan varje match?

Jag tycker att det borde varje människas eget val om man ska knäböja eller inte. Med det sagt så vet jag inte om det är så i PL eller klubb-beslut.
Citera
2020-10-24, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDXDXDXD
Får du inte mer? Det "avtalet" är ju vad många 15-16 åringar får när de skriver på sitt första skoavtal.

Nej jag får inte mer än så. Tror inte det finns några jättesummor för någon spelare i Allsvenskan. Varför skulle Nike eller Adidas lägga miljoner på en spelare som uppenbarligen spelar i en liga som inte är högt rankad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in