2020-10-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
är du fotbollsspelare på heltid?
eller har du även jobb vid sidan om?

Lever på fotbollen.
Citera
2020-10-24, 19:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Vad brukar du underhålla dig med under långa bortaresor? Vad har du för favorit-tv-serier? Lirar du någon Football Manager? Är det vanligt att andra i laget lirar Football Manager (och värvar sig själva)?

Nu snodde du min nästa fråga.

Hur gör du för att koppla av utanför fotbollen och för att rensa skallen? Många fotbollsspelare lever ju fotboll både i sitt jobb och på fritiden medan vissa behöver distans till det ibland. Hur ser du på det?
Citera
2020-10-24, 19:55
Medlem
Citat:
Vad brukar du underhålla dig med under långa bortaresor? Vad har du för favorit-tv-serier? Lirar du någon Football Manager? Är det vanligt att andra i laget lirar Football Manager (och värvar sig själva)?
Blir framför allt serier eller någon film. Kollat typ Suits, Walking dead å nu senast Game of Thrones. Hade missat den serien. Ingen fotboll manager på mig. Tror ingen annan lirar det på bussen. Folk sitter mest med padda. Kan man spela det på padda?
Citera
2020-10-24, 19:56
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockmenglad
Nej, har du?

Nä spelar inte i aik,
Du lät lite bitter så vi kan slå fast att du spelar i horklubben aik
Citera
2020-10-24, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Nu snodde du min nästa fråga.

Hur gör du för att koppla av utanför fotbollen och för att rensa skallen? Många fotbollsspelare lever ju fotboll både i sitt jobb och på fritiden medan vissa behöver distans till det ibland. Hur ser du på det?

Det är där tv spel eller serier kommer in i bilden. Man stänger av och glor på en tv. Böcker hade kanske varit ett bättre substitut men det har jag aldrig fastnat för. Kanske därför många tror att vi är hjärndöda. Men jag tror att fotbollspelare själva väljer att agera lite hjärndött för att hjärnan inte orkar med annars.
Citera
2020-10-24, 20:02
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Blir framför allt serier eller någon film. Kollat typ Suits, Walking dead å nu senast Game of Thrones. Hade missat den serien. Ingen fotboll manager på mig. Tror ingen annan lirar det på bussen. Folk sitter mest med padda. Kan man spela det på padda?
Ja, det finns tillgängligt till iPad: https://apps.apple.com/us/app/football-manager-2020-touch/id1462778979

Så för nästa bortaresa är mitt tips att du fixar FM Touch till din iPad, tar över som manager för ditt eget lag, gör dig själv till lagkapten, förste frisparksläggare, och förste straffskytt.

Du hamnar i ett fint sällskap med andra FM-lirare som Pontus Wernbloom, Henok Goitom, Tobias Hysén, och Teddy Lucic.
Citera
2020-10-24, 20:09
Medlem
Citat:
Ja, det finns tillgängligt till iPad: https://apps.apple.com/us/app/football-manager-2020-touch/id1462778979

Så för nästa bortaresa är mitt tips att du fixar FM Touch till din iPad, tar över som manager för ditt eget lag, gör dig själv till lagkapten, förste frisparksläggare, och förste straffskytt.

Du hamnar i ett fint sällskap med andra FM-lirare som Pontus Wernbloom, Henok Goitom, Tobias Hysén, och Teddy Lucic.

Tack för tipset! Som sagt, serierna är snart slut och behöver någonting annat att döda tid med haha.
Citera
2020-10-24, 20:17
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Oj. skämskudde. Holland känns ju som ett så litet land. Haha, inga högskolepoäng som sagt. Det är möjligt om vi börjar tidigt att öka tränarkompetensen. Redan för 7-8 åringar. Att göra rätt saker.
Du behärskar det skrivna språket väldigt väl för att inte ha HP.. vilken gymnasielinje?
Citera
2020-10-24, 20:25
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Nä spelar inte i aik,
Du lät lite bitter så vi kan slå fast att du spelar i horklubben aik
Nä. För intelligent för det. Ingen stockholmare öht. Västkusten. Troligen Hbg eller Eif
Citera
2020-10-24, 20:36
Medlem
Svennehuras avatar
Vad tycker du om journalister och hur de jobbar med fotbollsbevakningen?

Vem tycker du är bäst respektive sämst av expertkommentatorerna?

Vilken fotbollsfilm är bäst tycker du?

Vilken fotbollsbok (exempelvis självbiografi) tycker du är bäst?

Har du sett ”Sunderland til I die” på Netflix?

Främsta prestationen ett svenskt klubblag stått för enligt dig?

Vilket/vilka lag skulle du (eller de flesta spelare) vilja ha upp från Superettan till Allsvenskan? (Kan även vara lag längre ner men som du/ni skulle vilja ha upp i Allsvenskan på sikt).
Citera
2020-10-24, 20:41
Medlem
Scamps avatar
Hur långt efter Allsvenskans slut brukar ni träna innan ni tar uppehåll? Hur långt uppehåll brukar ni i regel ha innan ni kör igång försäsongen?
Citera
2020-10-24, 20:42
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Vanligt att spelare går på smärtstillande mediciner. Vi har säkert 4-5 stycken som går på det konstant. Handlar om voltaren och alvedon.

Har hört att det är starkare grejer det gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in