2020-10-01, 17:11
Medlem
Offerviljas avatar
Årets nordman Martin Saxlind är gäst i det senaste avsnittet av Vita Pillret:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-136-runt-chimpans-haall-dis

Saxlind från Hälsingland är lite av en favorit för mig. Jag älskar hooooonom! ❤️
Citera
2020-10-03, 15:07
Medlem
Vart håller Björn Björkkvist hus? Var han inte en viktig gestalt i Dulnys lilla pjäs?
Citera
2020-10-04, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dallnys.Hemorojder
Vart håller Björn Björkkvist hus? Var han inte en viktig gestalt i Dulnys lilla pjäs?
Har björn någonsin varit inblandad i VP? Att han lever vet vi ju från Svegot och hans Youtube-kanal. Dulny var i Svenskarnas hus för inte allt för länge sen.
Citera
2020-10-04, 19:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
Jag kan tänka mig en som fortfarande står vid Dulnys sida (förutom hans älskare Calle Valler), och det är den oerhört fula beta-cucken Herr D som gör 'Systemkollapsen' till vrakets podd. Herr D som sitter och skickar hjärtan till Freja på Twitter så alla ska se, och skriver hur mycket han älskar Freja i 'Sverige-Vaknar' chatten, och säger åt alla att skaffa barn som han själv. Som en nykär tonåring verkligen. Förstår ju varför han fortfarande hänger ihop med Dulny
Haha du visste förstås att läsparen Herr D säger sig vara gift med Freja, är han fadern till barnet?

Nu vill jag ännu mer se ett foto på båda två för att avgöra om dom passar ihop.
Ser han ut som på twitter månntro? dvs en rödhårig inte ful skäggig karikatyr i profil
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-04 kl. 19:47.
Citera
2020-10-10, 21:10
Medlem
Crapmagics avatar
Vad har Dulny för förhållande till Tintin?

Älskar att han slängde in Castafiores kassettbandet i Zigenare seggen

Minns även när han slängde in Coco's "det kom en vit man & slog mig, jag var rädd för honom,
han for i iväg med bilen " från Tintin i Kongo

Hoppas han kan hitta nån kul raslig smädelse i Blå Lotus nästa gång han talar om östasiater
Citera
2020-10-13, 01:37
Medlem
Crapmagics avatar
.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-13 kl. 02:06.
Citera
2020-10-17, 14:31
Medlem
Crapmagics avatar
Vad betyder E-tott?

Va skönt att slippa Erik förövrigt.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-17 kl. 14:53.
Citera
2020-10-17, 15:35
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad betyder E-tott?

Va skönt att slippa Erik förövrigt.
Nej, det var inte det minsta skönt att slippa den fantastiska Erik i det senaste avsnittet. Han är en antisemtisk superstjärna som man vill lyssna på hur mycket som helst. Daniel Frändebögs kompis Ludvig och Dumrid Sionistqvist-älskaren Avskum vill vi dock slippa höra mer av i den här podden.

Erik är Sveriges, eller kanske till och med världens, mest underskattade nationalist.

Kärlek till Erik, kärlek till Erik, kärlek till Erik! ❤️

"Erik låter precis som en blatte."

Vad fan spelar det för roll i det stora hela? Ja, Erik har troligtvis vuxit upp i en vidrig invandrarförort och fått vissa skador av det, men han är ändå så himla fin och bra att jag blir helt galet förälskad i honom.

Lyssna på vad hjälten Erik säger istället för att vara dumma i huvudet!
Senast redigerad av Offervilja 2020-10-17 kl. 15:43.
Citera
2020-10-18, 12:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nej, det var inte det minsta skönt att slippa den fantastiska Erik i det senaste avsnittet. Han är en antisemtisk superstjärna som man vill lyssna på hur mycket som helst. Daniel Frändebögs kompis Ludvig och Dumrid Sionistqvist-älskaren Avskum vill vi dock slippa höra mer av i den här podden.

Erik är Sveriges, eller kanske till och med världens, mest underskattade nationalist.

Kärlek till Erik, kärlek till Erik, kärlek till Erik! ❤️

"Erik låter precis som en blatte."

Vad fan spelar det för roll i det stora hela? Ja, Erik har troligtvis vuxit upp i en vidrig invandrarförort och fått vissa skador av det, men han är ändå så himla fin och bra att jag blir helt galet förälskad i honom.

Lyssna på vad hjälten Erik säger istället för att vara dumma i huvudet!
Det är nästan så man skulle överväga att du är kvinna i sättet du talar dont let your feelings cloud your judgment

Och det är problemet med Erik, han tycks vara helt ointresserad av Sverige i allmänhet & Svensk politik i synnerhet eftersom han är så upptagen av sin antisemitism, ända gången han har något att säga är när han ska få utrikta den på USA eller omvärden. Dulny borde tvinga honom med hjälp av elchocker uttala sig om svenskar utan att göra avvikande parallellkopplingar till vad några istället personer i USA gjort. Hans person är lika alienerande som att tvingas umgås med en invandrare.

Det normala vore att inte bli skadad av blatte-dialekt, inte plocka upp & omfamna den
såtillvida man inte var delvis positiv till "babberiet"

Du vet man kan tydligen vare född i fel kropp, antagligen kan könsdysfori överföras på hemlands-dysfori där du och Erik hand i hand kan göra operationen att flytta till USA & sedan ångra er

När Freja & CO använder sig av benämningen Tott eller som i senaste avsnittet av VP dom både gästerna satt & maniskt upprepade memen knäckebyhult tycker jag dom bara är löjliga eftersom man gör det bara för att bygga nån slags klubbgemenskap i att alla måste dela samma esoteriska (Eriks överanvända favoritord) språk för dom invigda rö pillrade.

Och det finns ingen dictionary som förklarar svensk översätta ordet Tott
https://www.google.com/search?client=opera&q=tott+definition&sourceid=ope ra&ie=UTF-8&oe=UTF-8
sammanhängande mindre massa av ull eller lin o. d.

Tänker du dela din hemlighet vad ordet betyder?
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-18 kl. 12:59.
Citera
2020-10-18, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är nästan så man skulle överväga att du är kvinna i sättet du talar dont let your feelings cloud your judgment

Och det är problemet med Erik, han tycks vara helt ointresserad av Sverige i allmänhet & Svensk politik i synnerhet eftersom han är så upptagen av sin antisemitism, ända gången han har något att säga är när han ska få utrikta den på USA eller omvärden. Dulny borde tvinga honom med hjälp av elchocker uttala sig om svenskar utan att göra avvikande parallellkopplingar till vad några istället personer i USA gjort. Hans person är lika alienerande som att tvingas umgås med en invandrare.

Det normala vore att inte bli skadad av blatte-dialekt, inte plocka upp & omfamna den
såtillvida man inte var delvis positiv till "babberiet"

Du vet man kan tydligen vare född i fel kropp, antagligen kan könsdysfori överföras på hemlands-dysfori där du och Erik hand i hand kan göra operationen att flytta till USA & sedan ångra er

När Freja & CO använder sig av benämningen Tott eller som i senaste avsnittet av VP dom både gästerna satt & maniskt upprepade memen knäckebyhult tycker jag dom bara är löjliga eftersom man gör det bara för att bygga nån slags klubbgemenskap i att alla måste dela samma esoteriska (Eriks överanvända favoritord) språk för dom invigda rö pillrade.

Och det finns ingen dictionary som förklarar svensk översätta ordet Tott
https://www.google.com/search?client=opera&q=tott+definition&sourceid=ope ra&ie=UTF-8&oe=UTF-8
sammanhängande mindre massa av ull eller lin o. d.

Tänker du dela din hemlighet vad ordet betyder?
Äntligen! Offervilja behöver kuk, så att hon slutar blogga i alla jävla trådar om nationella saker. Skicka ett jävla PM, bjud ut henne, använd deo och kondom.

Tack på förhand!
Citera
2020-10-18, 20:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowman88
Avgör själv. Deras bröllopsfoto.

https://upload.vaa.red/Gm4kb#b50691f5965c63cd6c1a8dbf3c935be2
Ja nog passar dom ihop, jag ramlade av stolen då jag var övertygad om att Freja inte såg ut som 39+.
Hon låter ju så ung & lovande på rösten, men schyssta pattar, tyvärr lär hon lyfta upp dom när
hon fyllt 39+.

Hon verkar faktiskt vara hemligt kär i Dulny, på sociala medier lyfter hon på hans propeller & suger in bollarna i munnen i ett överösande av komplimanger. Han ser lite bättre ut än hennes gubbe så det är väl förståeligt.

Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Äntligen! Offervilja behöver kuk, så att hon slutar blogga i alla jävla trådar om nationella saker. Skicka ett jävla PM, bjud ut henne, använd deo och kondom.

Tack på förhand!
Okay jag gör väl det.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-18 kl. 20:41.
Citera
2020-10-18, 20:42
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Välkommen till the wonderful world of radio!

NMR har sin Radio regeringen. Massor av härliga brudar som låter som söta 22-åringar. Sen får man se dem på bild och det visar sig vara tre, fyra, mindre söta 22-åringar ihoppackade i en kropp och utsatt för en längre tids alkohol- och drogmissbruk.

Jag var 100% säker på att Herr D var 18-20 år gammal när jag hörde hans röst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in