2020-10-21, 20:25
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, hahaha. När andra tar ett par drinkar tar KL en LOB allt som oftast.
Om hon snodde en rullstol till Teaterbaren från rehab vet jag dock inte.
Men där hamnade hon och sen på akuten.
Hoppar lite fram och tillbaka i fupen och hittade detta nu.
Det är bodelningsadvokaten som förhörs.

Magnus säger att han tror att de träffades på lördagen. Magnus säger att han har svårt att komma ihåg. Han minns att han träffade henne någon gång, han "drog" och sen efteråt sa Karin att det var hans fel att hon ramlat eftersom han lämnat henne.

Helt otroligt. Hon beskyller andra än HOL för att hon inte kan stå på benen
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Någon som har koll på om man har hittat någon domare som inte kan jävsförklaras och spikat datum för förhandling, kan ju vara lite marigt att hitta någon som kan sitta som domare i det här målet.

Lär ju bli ännu värre när fallet ska till HR.
Det blir nog marigt att hitta folk som kan döma utan att vara jäviga.
Dessutom känner många till Karin nu och vem skulle våga döma henne?
Dom kan ju också få en torped efter sig som hämnd.

Karin kommer ju att ha kontakt med världen utanför även om hon sitter inne och hon har säkert kvar några som är helt duperade av henne som kan skaffa fram en torped.
Jag hade banne mig inte vågat döma henne
Citera
2020-10-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ja, hahaha. När andra tar ett par drinkar tar KL en LOB allt som oftast.
Om hon snodde en rullstol till Teaterbaren från rehab vet jag dock inte.
Men där hamnade hon och sen på akuten.

Av kontoutdraget från hösten 18 så ser man vilket party det varit de månaderna. Tänker att de nog indikerar hur resten av åren sett ut bakåt och framåt. Sen verkar hon och HJ, domaren hon var inneboende hos, haft tema flaskan stenhårt också.
Min tanke är att det nog varit svårt för henne att få vara inneboende hos någon som inte delat hennes vanor.

Ja vilken party animal hon är alltså...
Blir festkommitten på anstalten sen.
Citera
2020-10-21, 20:32
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Kan flika in att den advokat som hon ”praktiserade” hos på 80-talet och läste fupar med blev sen slagman i Hovrätten, några år innan hon började domarskolan där, och sedermera tillträdde han som justitieråd i HD. Hon har bekanta och vänner lite överallt ja. Kanske det största spannet och kontaktnätet någonsin i landets historia inom rättsväsendet och de kriminellas värld tillsammans?

Från ortenligister via bankrånare och kokainlangare till åklagarkammare, regeringskansliet, Hovrätten och HD.

De löser det säkert men de kan nog inte ta första bästa gäng nä.
Men dom flesta känner ju till henne nu och hon har betett sig illa på fler än en fest där advokater mm har varit samlade. Tror ingen är speciellt glad i henne längre.
Det här är ju rätt talande.

Magnus har hört om en händelse på ***advokaterna, när det var något firande av T* M*.
Karin var där och då påstås det att hon skulle hon gått in på toaletten, ringt Aftonbladet och sagt att det var prostituerade på advokatbyrån. Magnus säger att Karin har "nåt tics" där hon tror att alla unga tjejer är prostituerade, när det kanske i själva verket var några biträdande jurister.

Gillar hon inte konkurrensen från yngre kvinnor eller?
Citera
2020-10-21, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Men dom flesta känner ju till henne nu och hon har betett sig illa på fler än en fest där advokater mm har varit samlade. Tror ingen är speciellt glad i henne längre.
Det här är ju rätt talande.

Magnus har hört om en händelse på ***advokaterna, när det var något firande av T* M*.
Karin var där och då påstås det att hon skulle hon gått in på toaletten, ringt Aftonbladet och sagt att det var prostituerade på advokatbyrån. Magnus säger att Karin har "nåt tics" där hon tror att alla unga tjejer är prostituerade, när det kanske i själva verket var några biträdande jurister.

Gillar hon inte konkurrensen från yngre kvinnor eller?

Det gör hon nog inte. Sexy har svårt med konkurrens. Finns ju nåt vittnesmål eller om det är hon själv som ”bevittnat” hur HOL tar med två unga kvinnor in i porten hemma och hon hintar om det ena och det andra om att de är lite för unga och lite för berusade eller hur det nu var? Rätta mig om jag minns fel.
Citera
2020-10-21, 20:40
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Lite lurt?

Herre gud. Om hon har nageltrång så är tån amputerad innan hon är klar.

Det märks ju hur tydligt som helst att hon har nån fysiskt åkomma och sen drar det åt alla håll.
För vinstvinning. I skuldbeläggande. Som det eviga offret. Självömkan.

Hon är så jävla p-störd på den här fronten att man vill spy rätt ut när hon åbäkar sig.

Minst 2/3 av skadorna, ärren, titanskruvar, sår och skorpor har hon garanterat åstadkommit på fyllan.
Till och med hunden skyller hon på när hon är ute i särken och ramlar i gropar.
Ester har till och med skickat smsen.

@&$_??,*%%%)/

Edit. Hon låg iaf inne tre veckor på 1:a stroken 2014.
På rehab och inte typ intensiven...knallade ut och tog en LOB.
Tog en LOB och sjukhuspersonalen var bekymrade över den kraftigt berusade kvinnan...
Hon kan till och med som full lura poliser att köra henne till sjukhus i stället för fyllecellen.

Men den lilla stroken med god prognos är nu i förhör helt plötsligt en stor

Karin i förhör: - Men… med tanke på mina kraftiga neurologiska problem efter den stora hjärnblödningen, som blev värre efter den senaste hjärnblödningen för ett år sen, också kopplat till det förtjusande exet när han dök upp, för det är i slutet av 18, så…
Senast redigerad av Timeout 2020-10-21 kl. 20:47.
Citera
2020-10-21, 20:56
Medlem
Citat:
Tog en LOB och sjukhuspersonalen var bekymrade över den kraftigt berusade kvinnan...
Hon kan till och med som full lura poliser att köra henne till sjukhus i stället för fyllecellen.

Karin i förhör: - Men… med tanke på mina kraftiga neurologiska problem efter den stora hjärnblödningen, som blev värre efter den senaste hjärnblödningen för ett år sen, också kopplat till det förtjusande exet när han dök upp, för det är i slutet av 18, så…

Hennes stroke är ju svår att få grepp om och jag hoppas att hon inte fått för mycket men av dem för det är läskiga grejer. Sant eller ej så är det inte supersmart att marinera hjärnan med alkohol efter två stroke (inkl all annan skit med buk osv).
Med sitt hälsotillstånd så gjorde hon ju allt för att ta livet av sig. HJ fick vara skötare där i deras hem där de var ”kulbo”. Servera vin för att bota hennes yrsel.
Citera
2020-10-21, 21:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Hennes stroke är ju svår att få grepp om och jag hoppas att hon inte fått för mycket men av dem för det är läskiga grejer. Sant eller ej så är det inte supersmart att marinera hjärnan med alkohol efter två stroke (inkl all annan skit med buk osv).
Med sitt hälsotillstånd så gjorde hon ju allt för att ta livet av sig. HJ fick vara skötare där i deras hem där de var ”kulbo”. Servera vin för att bota hennes yrsel.
Vad pratar du om mer exakt?
Läskiga grejer?

Hon ljuger som en häst travar och super som en desperat märr på väg till slakt.
Som om sista stund stod nära.

KL om den första i mars 2014: "den stora hjärnblödningen" som hon "låg inne för i flera månader".

Det är en liten hjärnblödning med god prognos som hon låg inne på rehab i tre veckor för.

Med den Stooora hjärnblödning gick hon från sjukhuset och söp sig dyngrak och fick en LOB.

Hjärnblödning 2018.
Hon är inte så sjuk öht att hon beviljas nån anpassad lgh.
Hon får endast HT i en övergångsperiod.
Det använder hon inte ens.
Citera
2020-10-21, 21:50
Medlem
Citat:
Vad pratar du om mer exakt?
Läskiga grejer?

Hon ljuger som en häst travar och super som en desperat märr på väg till slakt.
Som om sista stund stod nära.

KL om den första i mars 2014: "den stora hjärnblödningen" som hon "låg inne för i flera månader".

Det är en liten hjärnblödning med god prognos som hon låg inne på rehab i tre veckor för.

Med den Stooora hjärnblödning gick hon från sjukhuset och söp sig dyngrak och fick en LOB.

Hjärnblödning 2018.
Hon är inte så sjuk öht att hon beviljas nån anpassad lgh.
Hon får endast HT i en övergångsperiod.
Det använder hon inte ens.

Jag menade att stroke kan vara lite allvarligt och påverka en länge efteråt om inte resten av livet. Nåt skit är det med hennes stroke som gör att hon inte funkar helt fysiskt. Balansen och lite annat då.

MEN hon gör sig en björntjänst när hon överdriver detta så förbannat.
I det stora menar jag att det bidrar till helhetsbilden av hur hon inte drar sig för att vrida till sanningen och verkligheten ”lite”.

Vården, myndigheter, vänner, alla som kan och vill hjälpa henne - hon ljuger ju överallt. Inte konstigt att det går åt helvete för henne.

Bara för att man blir lämnad och får en liten stroke så drar man inte igång ett sånt här mayhem. Det är nåt annat fel på henne som många är inne på. Det är inte hjärnblödning men det sitter i skallen.
Citera
2020-10-21, 21:52
Medlem
develis avatar
Citat:

Det är rent löjligt att ens diskutera dessa hjärnblödningar.

Hon beter sig exakt likadant innan, dvs slåss och agerar i affekt, och hon söp långt innan den första.
Faktum är att hon inte kan hantera en skilsmässa och är störd.
Citera
2020-10-21, 21:53
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag menade att stroke kan vara lite allvarligt och påverka en länge efteråt om inte resten av livet. Nåt skit är det med hennes stroke som gör att hon inte funkar helt fysiskt. Balansen och lite annat då.

MEN hon gör sig en björntjänst när hon överdriver detta så förbannat.
I det stora menar jag att det bidrar till helhetsbilden av hur hon inte drar sig för att vrida till sanningen och verkligheten ”lite”.

Vården, myndigheter, vänner, alla som kan och vill hjälpa henne - hon ljuger ju överallt. Inte konstigt att det går åt helvete för henne.

Bara för att man blir lämnad och får en liten stroke så drar man inte igång ett sånt här mayhem. Det är nåt annat fel på henne som många är inne på. Det är inte hjärnblödning men det sitter i skallen.
Lite läskigt, lite allvarligt.

Kolla på anamnesen. Nej man drar inte igång ett mayhem vis en stroke och hon var sky galen innan dess.
Citera
2020-10-21, 23:38
Medlem
Hon är söt och galen. Synd att hon inte ser att det finns bättre män än Henrik. Bara för att hon blivit bränd av Henrik så borde hon se att det finns fler fiskar i sjön.
Har vi tur blir hon friad och kan gå vidare. Men hon kommer nog se bra ut när hon suttit av ett felaktigt utdömt straff också.
Citera
2020-10-22, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Hon är söt och galen. Synd att hon inte ser att det finns bättre män än Henrik. Bara för att hon blivit bränd av Henrik så borde hon se att det finns fler fiskar i sjön.
Har vi tur blir hon friad och kan gå vidare. Men hon kommer nog se bra ut när hon suttit av ett felaktigt utdömt straff också.

Men det kryllar ju av fina och stabila killar i hennes liv som hon tröstar sig med! Hockeytränare, klasspappor, strokepatienter, kammarrättsdomare, brännvinsadvokater, norrbaggar, gangsterbosnier, taxichaufförer, public servicereportrar, osv. De tar ju aldrig slut fiskarna i sjön. Rebound i plural år ut och år in.

Men sextexta med lite sköna killar på Encrochat som varit huvudmän i kokainligor kanske inte är rätta vägen till en trygg famn hur helgalen och söt hon nu än är vår bästaste Sexy/Cecilia/Camilla/Maria/Patricia/eeeh...Stefan?
Senast redigerad av Avel 2020-10-22 kl. 00:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in