2020-10-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Og i følge den tankegangen, så hadde det vært logisk at TH hadde reist til Futurum til vanlig tid HVIS han hadde vært skyldig. Så, det at TH reiste til Futurum senere enn vanlig KAN tyde på at TH er uskyldig.

Vi vet med sikkerhet at TH skal ha regien 100% med alt han gjør. Så at noe ikke gikk helt planen (naturligvis når du skal regissere og eller gjennomføre et drap på partneren din i en alder av 70 år) er ikke veldig overraskende. Derfor ankom han ikke futurum i det tidsrommet som var planlagt.

Kanskje kontordamen ringte litt senere enn hva som var planlagt? Kanskje fikk han kalde føtter et øyeblikk? Kanskje valpen var i veien?
Citera
2020-10-20, 22:37
Medlem
Citat:
Jeg er enig i at det hadde vært interessant å vite mer om slike detaljer.
Det er også et sammentreff at AE egentlig skulle ha vært på jobb på Futurum den dagen.

Hvorfor og når fant AE ut at hun var tvilende til om hun kom på jobb den dagen? Hvilke arbeidstider hadde AE på Futurum? Hvorfor hadde AE en avtale med den ene datteren (som AE ikke møtte opp til) og en avtale med elektrikeren på samme dag som hun egentlig skulle jobbe på Futurum (jeg tenker på hvis avtalene eventuelt var i konflikt med AEs arbeidstid den dagen). Og samme dag var det planer om at AE og TH skulle reise til Kvitfjell. Alt dette (inkl arbeid på Futurum) på en dag høres travelt ut, synes jeg.

AE skal ha vært tvilende til om hun kom på jobb den dagen. Hun sa dette til den lønnsansvarlige som hun snakket med på telefonen på morgenen på forsvinningsdagen. (Dette er omtalt i artikkelen i linken, som dessverre ligger bak en innloggingsmur slik VG har gjort med mange av de eldre artiklene om saken).
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/e8AdqQ/den-siste-telefonsamtalen-anne-elisabeth-ringte-til-soennen

"Anne-Elisabeth Hagen jobbet også ved Futurum og var på jobb enkelte dager i månedene helt frem til forsvinningsdagen."
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Hvilket klokkeslett AE etter planen skulle ha reist hjemmefra og til Futurum den dagen, er interessant bl.a. med tanke på GM og GMs planer for tidspunkt for forbrytelsen og med tanke på om GM visste (eller ikke visste) at AE hadde arbeidsdag den dagen og om GM visste når hun etter planen skulle ha reist hjemmefra og med tanke på om GM visste at AE hadde funnet ut at hun var tvilende til om hun kom på jobb den dagen. (GM kan eventuelt ha fått greie på slike detaljer ved å avlytte S4 og AEs mobil).

Hvis AE ikke hadde vært tvilende til om hun kom på jobb den dagen og hvis AE hadde reist på jobb den dagen: Skulle valpen være alene hjemme mens hun var på jobb eller skulle noen passe valpen? Hadde AE eventuelt avtalt noe med noen om pass av valpen den dagen?

Fetad: Jeg tror at dette er viktig.

Utmärkt skrivet Z-z-z, applåd!
Du har i detalj tänkt igenom denna morgon och förmiddag ...
Sådant som flugit igenom mitt huvud men som jag inte "fick fatt" på.
Det är mycket intressant och mycket viktigt hur AEH tänkt sig denna dag, hur GM
fick kännedom om hennes planer.
GM kan inte ha chansat, det hade varit för riskabelt.

Om hon sagt till löneansvarig på morgonen att hon förmodligen inte skulle komma till arbete den dagen kan det tyda på att hon började arbeta något senare än TH.
Men hur hänger det ihop med avtalet med elektrikern? När avtalade AEH med elektrikern?
Stämmer mitt minne att det var dagar innan 31 okt?
Kan vara så att de avtalat om förmiddagen och att AEH började arbeta
efter lunch någon gång?

Vilka kan vara insatta i AEH:s tänkande och planer utom TH?
Elektrikern? Paret de var på teater och åt middag med kvällen innan? Sonen ..?

Ja varför var både AEH och sonen hemma på morgonen, när började sonen sitt arbete?
Valpen ... om AEH bara arbetade halvtid (det verkar så) kan ju valpen varit ensam hemma.

Detta liknar en rysare.
... ...
Senast redigerad av Moschata 2020-10-20 kl. 22:43.
Citera
2020-10-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Utmärkt skrivet Z-z-z! Applåd!

Om hon sagt till löneansvarig på morgonen att hon förmodligen inte skulle komma till arbete den dagen kan det tyda på att hon började arbeta något senare än TH.
Men hur hänger det ihop med avtalet med elektrikern? När avtalade AEH med elektrikern?
efter lunch någon gång?

Ja varför var både AEH och sonen hemma på morgonen, när började sonen sitt arbete?
Valpen ... om AEH bara arbetade halvtid (det verkar så) kan ju valpen varit ensam hemma.

Detta liknar en rysare.
... ...
Du stiller viktige spørsmål! Jeg er enig med deg.

Elektrikeren gjorde avtalen med AE 2 uker før den 31.10.
"– Når jeg har ringt til henne, så har hun jo pleid å ringe tilbake igjen, sier Skansen, som forteller at han gjorde avtalen med Anne-Elisabeth to uker i forveien. Deretter fikk han ikke kontakt."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0n0Ln0/ringte-til-anne-elisabeth-hagen-klokken-0948-stusset-over-at-han-ikke-fikk-svar

Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
"Puslespillbrikker" til Gone Girl teori.

Dokumentasjon som legges til grunn for teori. (Det meste jeg finner om saken / det som blir plass til på denne posten)
Det legges også til grunn alle telefonsamtaler og sms den dagen - hele tidslinjen - samt at 09.14 samtale er siste kjente livstegn.

(1) VG - 22.05.2020
"Etterforskerne kan på ingen måte være sikre på at Anne-Elisa*beth Hagen ble kvalt. Til tross for at det har vært en prioritert oppgave for politiet, er hun fortsatt ikke funnet. De kan dermed ikke slå fast at hun er drept eller hva som var dødsårsaken."

(2) VG - 09.07.2020
"Politiet har blant annet vært opptatt av noen bloddråper som ble funnet på veggen i en av trappene. Det er brukt store ressurser på å analysere og fortolke funnet, og VG får opplyst at de krimtekniske analysene kan tyde på at blodet er forsøkt vasket bort.
VG får opplyst at politiet også etterforsker om andre spor er forsøkt tørket eller vasket bort på toalettet i første etasje
Et sentralt spørsmål for politiet er om den eller de som var på åstedet har forsøkt å skjule eller dekke over spor - og i så fall hvorfor?"

(3) VG - 09.07.2029
I tillegg har politiets etterforskning avdekket at det skal mangle en vaskebøtte fra 1.etasje i Slor*aveien.

(4) VG - 22.05.2020
"Funn på åstedet:
Anne-Eli*sabeth Hagens klær
Det som omtales som slepespor
Andre biologiske spor fra Anne-Elis*abeth Hagen

(5) VG - 30.04.2020
"Politiet har også fått svar på undersøkelser om det som omtales som et viktig biologisk funn fra Anne-Elisa*beth Hagen på en gjenstand i boligen, får VG opplyst.
Ifølge VGs opplysninger skal undersøkelsene av det biologiske materialet ha styrket politiets teori om at det kunne knyttes til forsvinningen
Funnet skal være handlingsrelatert, altså at det kunne tyde på at Tom Ha*gen har hatt en forbindelse til forsvinningen, får VG opplyst."

(6) VG - 19.05.2020
"På to ulike steder i huset fant politiet Tom Hag*ens blod. Eksperter mener det ikke beviser noe i seg selv, og retten så bort fra sporene"
Da bevisene ble lagt fram for lagmannsretten, ble de avfeid. Lagmannsretten konkluderte med at det ikke er skjellig grunn til å mistenke Hagen for drap."

(7) VG - 04.07.2020
Den aktuelle applikasjonen med skrittsensor viser en brå bevegelse eller et brått fall i tidsrommet mellom klokken 09.16 og 10.07 på forsvinningsdagen, 31. oktober 2018, får VG opplyst.

(8) TV2 - 08.11.2019
"Jeg husker at det sto en lang stige på baksiden av huset. Denne gikk fra bakkeplan og opp til en balkong andre etasje"

(9) VG - 30.04.2020
"Turbulent ekteskap.
Politiet fikk tidlig informasjon om at Anne-Elis*abeth Hagen hadde fortalt flere personer at hun over flere år hadde levd i et turbulent ekteskap.

(10) VG - 18.06.2020
"Politiet skal ha funnet separasjonspapirer som er signert med hennes navn.
VG får opplyst fra flere uavhengige kilder at papirene ble funnet under en ransaking etter at milliardæren Tom Hagen ble pågrepet og drapssiktet 28. april.
Ifølge VGs opplysninger blir funnet beskrevet som viktige for etterforskerne, fordi politiet mener separasjonspapirene underbygger opplysninger de bare har hatt muntlige kilder på."

(11) Tv2 - 23.06.2020
"Den siktede «kryptomannen» (RU) kontaktet Tom Ha*gen med en forretningsidé. Etter å ha fått avslag, skal han ha dukket uanmeldt opp flere ganger." Dagbladet

(12) TV2 - 23.06.2020
"NRK-artikkel sier at TH var "åpen og nysgjerrig, og vil gjerne ha nye impulser"

(13) Dagbladet - 24.05.2020
"Møtene skal ha funnet sted i perioden hvor verdien av den digitale valutaen skjøt i været mot slutten av 2017 og begynnelsen av 2018" Dagbladet"

(14) Dagbladet - 24.05.2020
"Her beskrev han Hagens forståelse for kryptovaluta og hvordan dette fungerer, som på et lavt nivå, får Dagbladet opplyst. Han skal i avhør ha gitt uttrykk for at Hagen skjønte lite av teknologien.
70-åringen skal ha vært interessert i temaet og stilte mange spørsmål. Det var imidlertid vanskelig for den nå 32 år gamle mannen å få ham til å forstå teknologien bak og hva det faktisk dreide seg om, får Dagbladet opplyst. Den siktede «kryptomannen» skal på bakgrunn av møtene ha betegnet Hagen som gammeldags"

(15) Aftenposten - 11.01.2020
En håndverker som bor i nabolaget, og som har kjent familien gjennom hele oppveksten, bekrefter at han utførte vedlikehold i boligen 14 dager før Anne-Elisa*beth Hagen forsvant. Dette ble gjort etter bestilling fra 68-åringen selv.
"Arbeiderne sluttførte arbeidet 25. oktober, altså få dager før Anne-Elis*abeth Hagen (68) forsvant, skriver*NRK, som melder at ansatte ble kalt inn til avhør allerede den første uken i november. Hagen forsvant 31. oktober."

(16) HHB2's brev til politiet - Oktober 2019:
"Kunne politiet være så på viddene etter flere måneders arbeid? Har de ikke sjekket ut entreprenørene og de min mor hadde vært i kontakt med?"
"At mamma i månedsvis hadde vært på utkikk etter malere og arbeidere til prosjekter i huset"

(17) VG spesial - "måned for måned" Oktober 2019
"KL. 09.48 - ringer elektriker og nabo Tom*my Skansen til Anne-Eli*sabeth Hagens mobiltelefon. Han får ikke svar. Noen uker i forveien gjorde de en avtale om at han skulle skifte lamper på kjøkkenet. Han stusser over at hun ikke svarer."

(18) VG - 19.09.2019
"Når jeg har ringt til henne, så har hun jo pleid å ringe tilbake igjen, sier Ska*nsen, som forteller at han gjorde avtalen med An*ne-Elisabeth to uker i forveien. Deretter fikk han ikke kontakt"

(19) TV - 25.05.2020
"Bevegelsessensorer i Slor*aveien 4 skulle ta bilder dersom alarmen i huset ble utløst. Alarmen hadde imidlertid ikke vært aktivert på nesten et år da Anne-Eli*sabeth Hagen forsvant
Tidligere har*VG*skrevet at Anne-Elis*abeth Hagen ble tilbudt et nytt og moderne alarmsystem kvelden før hun forsvant"
"

Resten av Legokatt sitt innlegg finnes her: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Citat:
(15) Det fetade har jeg ikke lest før. Var det elektrikeren som utførte vedlikehold i boligen 14 dager før AE forsvant?
https://www.aftenposten.no/norge/i/KvJP54/politiet-tyr-til-nye-etterforskningsskritt-vurderer-soek-i-vann-ved-h
Fra samme artikkel: "Stor aktivitet rundt huset før forsvinningen.
Flere kilder fra nærmiljøet opplyser til Aftenposten at det foregikk omfattende vedlikeholdsarbeider både på fasaden og inni boligen til Hagen-ekteparet i tiden forut for forsvinningen."
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-20 kl. 22:57.
Citera
2020-10-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Jeg gjør mine egne vurderinger akkurat som du, og jeg mener at TH er psykopat enten du liker det eller ei.

Dette har selvsagt ikke noe med hva jeg liker eller ikke.
Du står fritt til å mene hva du vil.
Citera
2020-10-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Er ikke mb en erfaren dame som ikke trenger lange råd fra aeh midt i en travel lønnskjøring.

Så har jag också funderat.
Men de var ju goda bekanta och AEH hade väl pratat om Kvitfjell / inte Kvitfjell med löneansvarig också
och detta med lön kanske bara kom med av bara farten.
Det var antagligen inte det som deras samtal egentligen handlade om, som jag förstått.
Citera
2020-10-20, 23:02
Medlem
Det er så mange uskyldige ting som blir sett på som mistenkelig.
Hans DNA på en sko? Jeg vet ikke hvordan det er i andre hjem, men hos oss går det fint an å trakke ned i andre sine sandaler om man skal ut med bosset. Har balansert meg i oppkjørselen i barnas tøfler, og i mannens alt for store sko. Det er absolutt ikke uvanlig, og betyr ingenting.
Disse anropene er heller ikke noe uvanlig med.
At bedriftseiere og deres familiemedlemkommer og går litt dom de vil på jobben, er heller ikke unormalt, fordi om han vi snakker om her vanligvis er punktlig.
Hvilken bil han kjører, virkelig? Min far og hans kompiser er i den generasjonen. God økonomi har de alle, og noen har svært så mye penger, hvor stilig bil de har er ikke den beste indikator på lommeboken. Ingen av dem har samme formue dom TH, jeg må vel presisere det, men noen titalls millioner finnes det hos flere av de. Alle dagens biler er gode biler, er kommentarene der i gården.

Det finnes flere opplysninger i saken som kan få en til å stille spørsmål, men det blir trekt frem og overanalysert så mange ting som unormale, som egentlig er helt normale.

At AEH slo av en liten prat med kontordamen er ikke merkelig, de hadde vært venninner og kollegaer i mange år. Hos oss er det absolutt ikke slik at kontordamen ikke slår av et par ord, fordi om hun har kjøring. Det er helt normalt.

Hvem er det med tenkelig motiv som var avhengig av å gjøre udåden på dette dramatiske viset for å få gevinst? Hvem som ikke har andre handlingsalternativ? Hva ønsket de å oppnå? Å fjerne AEH fra jordens overflate? Neppe hovedformålet, det kunne lettere gjøres på annet vis.
Citera
2020-10-20, 23:13
Medlem
Citat:
Jeg er enig i at det hadde vært interessant å vite mer om slike detaljer.
Det er også et sammentreff at AE egentlig skulle ha vært på jobb på Futurum den dagen.

Hvorfor og når fant AE ut at hun var tvilende til om hun kom på jobb den dagen? Hvilke arbeidstider hadde AE på Futurum? Hvorfor hadde AE en avtale med den ene datteren (som AE ikke møtte opp til) og en avtale med elektrikeren på samme dag som hun egentlig skulle jobbe på Futurum (jeg tenker på hvis avtalene eventuelt var i konflikt med AEs arbeidstid den dagen). Og samme dag var det planer om at AE og TH skulle reise til Kvitfjell. Alt dette (inkl arbeid på Futurum) på en dag høres travelt ut, synes jeg.

AE skal ha vært tvilende til om hun kom på jobb den dagen. Hun sa dette til den lønnsansvarlige som hun snakket med på telefonen på morgenen på forsvinningsdagen. (Dette er omtalt i artikkelen i linken, som dessverre ligger bak en innloggingsmur slik VG har gjort med mange av de eldre artiklene om saken).
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/e8AdqQ/den-siste-telefonsamtalen-anne-elisabeth-ringte-til-soennen

"Anne-Elisabeth Hagen jobbet også ved Futurum og var på jobb enkelte dager i månedene helt frem til forsvinningsdagen."
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Hvilket klokkeslett AE etter planen skulle ha reist hjemmefra og til Futurum den dagen, er interessant bl.a. med tanke på GM og GMs planer for tidspunkt for forbrytelsen og med tanke på om GM visste (eller ikke visste) at AE hadde arbeidsdag den dagen og om GM visste når hun etter planen skulle ha reist hjemmefra og med tanke på om GM visste at AE hadde funnet ut at hun var tvilende til om hun kom på jobb den dagen. (GM kan eventuelt ha fått greie på slike detaljer ved å avlytte S4 og AEs mobil).

Hvis AE ikke hadde vært tvilende til om hun kom på jobb den dagen og hvis AE hadde reist på jobb den dagen: Skulle valpen være alene hjemme mens hun var på jobb eller skulle noen passe valpen? Hadde AE eventuelt avtalt noe med noen om pass av valpen den dagen?

Fetad: Jeg tror at dette er viktig.

Jeg tenker også en del på det at en slektning håpet på at hun hadde blitt lurt av en religiøs sekt. Hva fikk slektningen til å tenke det ? Hvorfor en religiøs sekt ? Ser på facebooksiden til AE at hun også viste interesse for spåtjenester. Hun trykket liker/ eller fulgte med på en side som heter Esterella. Hadde hun interesser/ eller en side ved sin personlighet som vi så langt ikke kjenner til, men som familien kjente til ?

Noe må det være som gjør at familie/slektninger i det hele tatt har tenkt tanken på at AE kan ha blitt lurt.

Barna er overbevist om at TH er uskyldig. Jeg tror ikke de ville ha uttalt seg slik om de i det hele tatt hadde hatt en bitte liten mistanke til faren eller at de er redd for arven, slik noen påstår.
Jeg tror de uttaler seg slik fordi de virkelig er overbevist om at han er uskyldig.
Citera
2020-10-20, 23:15
Medlem
Citat:
Så har jag också funderat.
Men de var ju goda bekanta och AEH hade väl pratat om Kvitfjell / inte Kvitfjell med löneansvarig också
och detta med lön kanske bara kom med av bara farten.
Det var antagligen inte det som deras samtal egentligen handlade om, som jag förstått.

Fant en artikkel som beskriver litt om de samtalene på morgenen:

Om samtalen med lønningsansvarlig:
Klokken 08.45 snakket hun med den ansatte ved Futurum. Samtalen varte i drøyt ti minutter og den ansatte har forklart seg til politiet om innholdet:
Ifølge den ansatte fremsto alt som normalt. Anne-Elisabeth virket vel og vedkommende mener at hun sannsynligvis hørte Tom Hagen i bakgrunnen av samtalen, får VG opplyst.
Lønn, timelister, og teaterstykket «The Book of Mormon», som Anne-Elisabeth og ektemannen hadde sett med et vennepar kvelden før, var også tema.
I tillegg fortalte Anne-Elisabeth Hagen om at hun og ektemannen muligens skulle til Kvitfjell senere samme dag.
Anne-Elisabeth Hagen jobbet også ved Futurum og var på jobb enkelte dager i månedene helt frem til forsvinningsdagen. I den aktuelle samtalen med den ansatte skal Anne-Elisabeth ha vært tvilende til om hun kom på jobb den dagen.

Om 0914 samtalen med sønnen:
Det var sin egen sønn hun ringte denne morgenen. Samtalen varte i 92 sekunder.
VG får opplyst at sønnen har forklart seg om samtalen i flere avhør.
Han har fortalt politiet at han ble vekket av at moren ringte. Han hadde hatt en dårlig natt og var derfor ikke spesielt pratsom, forklarte han.
I de to første avhørene var sønnen uklar om innholdet i samtalen. Han sier at han var lei seg for at han var sur og grinete, siden det i ettertid har vist seg å være det antatt siste sikre livstegnet fra moren.
Ti dager etter forsvinningen var sønnen i nok et avhør. Da forklarte han at de snakket om lønnsutbetalinger og at det var Halloween. I tillegg dreide deler av samtalen seg om at Anne-Elisabeth skulle sitte barnevakt senere på dagen.
På den tiden var også sønnen ansatt hos faren og jobbet ved Futurum næringspark i Lørenskog.
Bakgrunnen for at de to snakket om lønn var at Anne-Elisabeth tidligere på morgenen hadde snakket med en ansatt på Futurum med ansvar for lønnskjøringer, som skulle kjøres denne dagen, ifølge VGs opplysninger.
Citera
2020-10-20, 23:20
Medlem
Citat:
Du stiller viktige spørsmål! Jeg er enig med deg.

Elektrikeren gjorde avtalen med AE 2 uker før den 31.10.
"– Når jeg har ringt til henne, så har hun jo pleid å ringe tilbake igjen, sier Skansen, som forteller at han gjorde avtalen med Anne-Elisabeth to uker i forveien. Deretter fikk han ikke kontakt."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0n0Ln0/ringte-til-anne-elisabeth-hagen-klokken-0948-stusset-over-at-han-ikke-fikk-svar

Resten av Legokatt sitt innlegg finnes her: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Fra samme artikkel: "Stor aktivitet rundt huset før forsvinningen.
Flere kilder fra nærmiljøet opplyser til Aftenposten at det foregikk omfattende vedlikeholdsarbeider både på fasaden og inni boligen til Hagen-ekteparet i tiden forut for forsvinningen."

Både elektrikern och övriga hantverkare kan ju ha fått kännedom om AEH:s planer för 31 oktober eftersom hon och elektrikern stämt avtal om den dagen; att han skulle ringa (och eventuellt komma) då.
Det kan ju varit prat om vem som skulle byta lampor i köket .. om något mer behövde göras då, ev av övriga hantverkare, eftersom AEH tänkt vara hemma då på grund av elektrikern.
Då är vi åter igen inne på hantverkare!
Citera
2020-10-20, 23:21
Medlem
Citat:
Utmärkt skrivet Z-z-z, applåd!

efter lunch någon gång?

Detta liknar en rysare.
... ...

Jeg er enig med deg. z-z-z har fått ufortjent mye kritikk. Hun er en av få som stiller viktige spørsmål. Mange andre er mer opptatt av å diagnostisere og har bestemt seg for hvem som er gjerningsmann uten å bry seg med at puslespillbrikkene ikke passer.

Jeg mener å huske at elekrikeren uttalte at han laget avtalen 14 dager før. Jeg har også stusset på dette. De lagde altså avtale 14 dager før om at lampene skulle byttes akkurat 31 oktober ?
Citera
2020-10-20, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
De sa de visste at han var på arbeid om morgenen.
Men senere på dagen vet de ikke sikkert hvor han er. Går ut i fra at da har de bevis at han var der en stund. Det tviler de ikke på.
Etter det vet de ikke helt sikkert hvor han er.
Så dukker han opp igjen vet vi, fordi han sier til folk at han må reise hjem. Det har vi lest i avisene.

Hm ... Han var alltså förmodligen borta en stund på förmiddagen ...!
Citera
2020-10-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Det tror jeg venninner, hennes trofaste gode venninner har gjort allerede med en gang. En venninne sa til reporter at hun ikke ville fortelle til reportere. Jeg tror de vil holde tyst, ikke brette AE ut i media. Men politiet vet hva AE har sagt.

Tack. OK, huvudsaken att polisen vet det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in