2020-10-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Sammanfattning av vad vi vet så här långt (jag läste det på ChurchWarrior.com så det är sant) :

Hunter Biden, kraftigt på påverkad av kinesiskt opium och i sällskap av tre nakna minderåriga kinesiskor, lämnade in en vattenskadad laptop till en reparatör i New Jersey. Han betalade kontant med 10 miljoner USD som kinesiskorna hade tagit med sig från Xi Jinping.

Fick jag med allting?

Du glömde att Hunter Biden även använt sin fars maktposition för att berika sig själv i smutsiga oljebolag i Ukraina. Detta är bekräftat. Om Eric Trump hade gjort en bråkdel av detta så hade du vart i taket.
Citera
2020-10-19, 21:37
Medlem
Precis om förhållandet mellan Kina och USA på SVT Aktuellt: Det mesta tyder på att Kina vill ha Trump. Varför skulle man då ha Biden som agent? Flashfake.
Citera
2020-10-19, 21:37
Medlem
Citat:
Sammanfattning av vad vi vet så här långt (jag läste det på ChurchWarrior.com så det är sant) :

Hunter Biden, kraftigt på påverkad av kinesiskt opium och i sällskap av tre nakna minderåriga kinesiskor, lämnade in en vattenskadad laptop till en reparatör i New Jersey. Han betalade kontant med 10 miljoner USD som kinesiskorna hade tagit med sig från Xi Jinping.

Fick jag med allting?
.....nu börjar ju du låta som värsta konspirationsteoretikern...roligt att det är åt andra hållet nu!
Citera
2020-10-19, 21:46
Medlem
innocentblues avatar
Citat:
Fick jag med allting?

Varför hittar du på sådant? Det har ingen påstått. Folk skriver ju vad som sägs i amerikansk "mainstream media". FBI är kallade till kongressen. TV-bolag som stödjer Demokraterna har försökt fråga ut Biden om det.
Citera
2020-10-19, 21:49
Medlem
Sitter och tittar på ett inslag från CNN om det här. De pratar om hur löjlig anklagelsen är och har (nästan) vägrat säga vad det handlar om.
Jag är biased mot Trump, men vill ha ett öppet sinne. Vad är det för bevis som finns för detta? Om noll visade, vem påstår att det finns bevis och vem/vilka backar upp det?

Genuint nyfiken, jag vet vad jag tror men vem fan kan vara säker.. Svårt att läsa ut från tråden.

Edit. Stavfel och tillägg.

Det var en äldre republikan med i inslaget, han höll med fullt ut i det absurda i att en senator hade pratat och anklagat - utan att komma med någon som helst substans.
Citera
2020-10-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Sitter och tittar på ett inslag från CNN om det här. De pratar om hur löjlig anklagelsen är och har (nästan) vägrat säga vad det handlar om.
Jag är biased mot Trump, men vill ha ert öppet sinne. Vad är det för bevis som finns för detta? Om noll visade, vem påstår att det finns bevis och vem/vilka backar upp det?

Genuint nyfiken, jag vet vad jag tror men vem fan kan vara säker.. Svårt att läsa ut från tråden.

Kina storyn är obekräftad. Det är däremot bekräftat att Joe och Hunter Biden använt Joe Bidens makt för att berika sig själva i Ukraina och Ryssland.
Citera
2020-10-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Kina storyn är obekräftad. Det är däremot bekräftat att Joe och Hunter Biden använt Joe Bidens makt för att berika sig själva i Ukraina och Ryssland.

Bekräftat av vem? Tydlighet är vad jag söker, inte förenklingar. Lite för mycket står på spel för att inte värdera person..
Citera
2020-10-19, 21:55
Medlem
Citat:
Bekräftat av vem? Tydlighet är vad jag söker, inte förenklingar. Lite för mycket står på spel för att inte värdera person..

Mailen som finns på hårddiskarna som knarkaren Hunter glömde bort hos datorreparatören i Delaware är bekräftat riktiga.
Citera
2020-10-19, 21:56
Medlem
Citat:
Jag är biased mot Trump, men vill ha ett öppet sinne. Vad är det för bevis som finns för detta? Om noll visade, vem påstår att det finns bevis och vem/vilka backar upp det?

Edit. Stavfel och tillägg.

Det var en äldre republikan med i inslaget, han höll med fullt ut i det absurda i att en senator hade pratat och anklagat - utan att komma med någon som helst substans.
Trump kommer att släppa mer fakta under veckan hoppas jag som supporter. Men tror att han bara släpper till New York post som hittills varit mer oberoende media än andra kanaler......Tom Fox news ratar han nu enligt uppgifter!
Citera
2020-10-19, 22:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Trump kommer att släppa mer fakta under veckan hoppas jag som supporter. Men tror att han bara släpper till New York post som hittills varit mer oberoende media än andra kanaler......Tom Fox news ratar han nu enligt uppgifter!
NYP är inte oberoende för 5öre dem springer Trumps ärenden och har samma ägare som FOX News har...
Citera
2020-10-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Mailen som finns på hårddiskarna som knarkaren Hunter glömde bort hos datorreparatören i Delaware är bekräftat riktiga.

Av vem? Ingen människa med hjärna köper att ett sådant här inspel kommer direkt innan valet utan lite källkritik..

Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan

Har någon annan tagit upp storyn? Att EN aktör vågar stå för materialet ger mig massor av tvivel.
Citera
2020-10-19, 22:05
Medlem
Citat:
Av vem? Ingen människa med hjärna köper att ett sådant här inspel kommer direkt innan valet utan lite källkritik..

Har någon annan tagit upp storyn? Att EN aktör vågar stå för materialet ger mig massor av tvivel.
Tänk dig själv sen om den riktiga sanningen som dem själva tror på gå i uppfyllelse....shit..nu blev jag tårögd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in