2020-10-19, 14:44
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
O herre gud, man märker att det är två veckor kvar till valdagen när sådant här kommer fram.

Och jag har sett blder där Trump äter indiska barn till middag under en flygning med Air Force One. Sådetså!

Det återstår att se, men det mesta tyder på att det här stämmer. Hunter är helt i klorna på kinerserna.
Citera
2020-10-19, 14:49
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Det återstår att se, men det mesta tyder på att det här stämmer. Hunter är helt i klorna på kinerserna.

Kan du utveckla på vilket sätt "det mesta tyder på att det här stämmer" ?

Ett tweet från en ökänd konspirationsteoretiker. Tips: Bli lite mer källkritisk.
Citera
2020-10-19, 14:54
Medlem
Jobbigt med länkarna i den här tråden, för när man ska följa dem så blir ju datorn helt nedlusad med virus och skit

Det är verkligen Internets allra mörkaste baksida många av dem leder till.
Citera
2020-10-19, 15:05
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Kan du utveckla på vilket sätt "det mesta tyder på att det här stämmer" ?

Ett tweet från en ökänd konspirationsteoretiker. Tips: Bli lite mer källkritisk.

Skulle kunna länka 4-5 olika men vill jag offra 10 minuter på att samla alla källorna? Nja.

Pedofilspåret har jag läst om på en handfull olika håll nu. Verkar släppas kommande dygnet.
Det är klart att det skulle kunna vara hittepå, men min personliga bedömning just nu är att det är alldeles för osannolikt att så många säger exakt samma sak på det tvärsäkra sätt som man gör det på. Lägger ganska tung vikt vid min egen förmåga att bedöma sanningshalten i sådana här situationer.

Vi får se.

Dock så vet jag inte vad lagen säger om att sprida en story som innehåller barnporr.
Citera
2020-10-19, 15:14
Medlem
Citat:
Skulle kunna länka 4-5 olika men vill jag offra 10 minuter på att samla alla källorna? Nja.

Pedofilspåret har jag läst om på en handfull olika håll nu. Verkar släppas kommande dygnet.
Det är klart att det skulle kunna vara hittepå, men min personliga bedömning just nu är att det är alldeles för osannolikt att så många säger exakt samma sak på det tvärsäkra sätt som man gör det på. Lägger ganska tung vikt vid min egen förmåga att bedöma sanningshalten i sådana här situationer.

Vi får se.

Dock så vet jag inte vad lagen säger om att sprida en story som innehåller barnporr.

OK, ska vi säga så här. Jag håller med dig om att pedofil/våldtäkt på små kinesiska barn-historien är sann om det blir stort uppblåst inom 6-12 timmar och att Joe Biden då tappar i princip allt sitt stöd.

Om detta inte sker: Ja då får du nog hålla med om att det verkar vara ett desperat rykte som en ökänd konspirationsteoretiker för söker sprida för att skada Biden.

Deal?

In en chans i helvetet att en sådan story inte skulle explodera till något jättestort direkt, om det fanns något som helst bevis eller substans bakom.
Citera
2020-10-19, 15:17
Medlem
Citat:

Vi får se.

Är familjen Biden så kriminell som det nu florerar påståenden om så blir ju Biden intressant att följa också. Jag menar, bara för att Trump är sinnessjuk så är ju inte familjen Biden automatiskt ickekriminell.

Ett problem för Donalds sida kan dock vara att folk vet att han skulle sätta Clinton i fängelse, och lögnen om Obamas födelseort och så vidare. Så även om det skulle vara sanning kanske ingen tror på det som nu sker?

Själv känner jag att jag inte kan ta ställning alls innan mer information kommer på bordet. Det har varit mycket om att fängsla Obama, Clinton, Brennan etc. Under många år.
Citera
2020-10-19, 15:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kan det inte vara så att han faktiskt förbereder sig inför den sista debatten?

Det kan vara så att han förbereder sig inför att Trump ska vara ännu buffligare och därmed så måste han förbereda sig på hur han ska kontra allt skit

Nej, han gömmer sig.

Om kineserna betalar ut enorma summor till familjen Biden vill de ha garantier.

Vad är då bättre än komprometterande bilder på Bidens med underåriga tjejer? Det finns nog ingen bättre hållhake på politiker.
Citera
2020-10-19, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Nej, han gömmer sig.

Om kineserna betalar ut enorma summor till familjen Biden vill de ha garantier.

Vad är då bättre än komprometterande bilder på Bidens med underåriga tjejer? Det finns nog ingen bättre hållhake på politiker.

Vänta nu... är det nu kineserna som betalar enorma summor till familjen Biden? Hade fått för mig att det var.... Ukraina.. eller Ryssand.... eller? Hur som helst, satan, Biden måste ju vara hur tät som helst. De onda utländska stormakterna formligen sår på kö för att betala pengar.

Superläge! C'mon man!
Citera
2020-10-19, 15:29
Avstängd
Citat:
Vänta nu... är det nu kineserna som betalar enorma summor till familjen Biden? Hade fått för mig att det var.... Ukraina.. eller Ryssand.... eller? Hur som helst, satan, Biden måste ju vara hur tät som helst. De onda utländska stormakterna formligen sår på kö för att betala pengar.

Superläge! C'mon man!

"Vänta nu... är det nu kineserna som betalar enorma summor till familjen Biden? Hade fått för mig att det var.... Ukraina.. eller Ryssand.... eller? "

Far och son Biden har tagit emot mångmiljonbelopp av såväl kinesiska som ukrainska och ryska intressen. Det finns ingen fix gräns för hur många olika intressen man kan mutas av, men nu handlar den här tråden specifikt om den kriminella familjen Bidens samröre med Kina.
Citera
2020-10-19, 15:32
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Superläge! C'mon man!
Ja, han blev plötsligt superrik, Joe Biden. Det skedde mellan 2017 - 2019 då han drog in hela 14 miljoner dollar. Tidigare år har det varit mer modesta summor, runt 100 000 dollar. Det var alltså runt 2017 som Hunter Biden började sin avbetalning där han ska ge pappa 50% av all ersättning han fått för att ha gett Kina, Ryssland och Ukraina tillgång till Uncle Joe.

Av det kan vi dra slutsatsen att den kriminella familjen Biden dragit in minst 28 miljoner dollar på sina skumraskaffärer.

Det är helt solklart och du sitter nu och spelar dum eftersom du inte har någonting med substans att komma med. Tragiskt. Djupt tragiskt.
Citera
2020-10-19, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det finns ingen fix gräns för hur många olika intressen man kan mutas av,

Det är fantastiskt! Vilken Kung. Caschar in så enkla stålar rakt in i fickan.

[om nu något av det vore sant, vilket det ju inte är]
Citera
2020-10-19, 15:34
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det gör han säkert.

Men anledningen till höjda ögonbryn är för att det aldrig skett tidigare att en presidentkandidat försvinner helt och hållet i fyra dygn 2v före valdagen.

Det tillhör inte heller vanligheten att en kandidat kontinuerligt anfaller nyhetsmedier, skriker om valfusk samt fortfarande ältar om den förre presidenten heller.

Det är helt enkelt inte ett normalt valår och då är det inte bara pandemin som spelar ut sin roll utan att det är i stort sett de två sämsta kandidaterna som landet kunde skrapa fram, en mellanmjölks gubbe som är för gammal för den här skiten och en galenpanna som även han är för gammal för den här skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in