Citat:
Ursprungligen postat av
lajjjban
Skulle kunna länka 4-5 olika men vill jag offra 10 minuter på att samla alla källorna? Nja.
Pedofilspåret har jag läst om på en handfull olika håll nu. Verkar släppas kommande dygnet.
Det är klart att det skulle kunna vara hittepå, men min personliga bedömning just nu är att det är alldeles för osannolikt att så många säger exakt samma sak på det tvärsäkra sätt som man gör det på. Lägger ganska tung vikt vid min egen förmåga att bedöma sanningshalten i sådana här situationer.
Vi får se.
Dock så vet jag inte vad lagen säger om att sprida en story som innehåller barnporr.
Är familjen Biden så kriminell som det nu florerar påståenden om så blir ju Biden intressant att följa också. Jag menar, bara för att Trump är sinnessjuk så är ju inte familjen Biden automatiskt ickekriminell.
Ett problem för Donalds sida kan dock vara att folk vet att han skulle sätta Clinton i fängelse, och lögnen om Obamas födelseort och så vidare. Så även om det skulle vara sanning kanske ingen tror på det som nu sker?
Själv känner jag att jag inte kan ta ställning alls innan mer information kommer på bordet. Det har varit mycket om att fängsla Obama, Clinton, Brennan etc. Under många år.